علل طلاق در زوجين چيست؟

۳۸ بازديد ۰ نظر

 

علل طلاق در زوجين چيست؟

 

در اين مطلب قصد داريم به علل جدايي و طلاق صحبت كنيم با ما همراه باشيد:

 

عللي مانند : خيانت ، عدم ارتباط و صميميت ، مشكلات مالي و عدم رابطه جنسي و صميميت از دلايل رايج طلاق است.

 

بر اساس پژوهش هايي كه انجام داده ايم دريافتيم كه دلايل اصلي طلاق و خيانت در ايالات متحده امريكا چه چيزهايي ميباشد  :

1.عدم پاسخگويي همسر به نيازهاي

2. زوجه خود

3. ناسازگاري

4. عدم بلوغ همسر

5. سوء استفاده عاطفي و خيانت همسر

6. مشكلات مالي

برخي از خصوصيات در زن يا مرد يا شرايطي وجود دارد ، كه ممكن است شريك زندگي را مجبور به طلاق كند بصورتي كه ديگر نمي تواند با شريك زندگي خود كنار بيايد و شايد طلاق بهترين گزينه باشد.

 

هنگامي كه زوجين احساس مي كنند تمام روابط احساسي خود را نسبت به همديگر از دست داده اند  در نهايت مي توانند به اين نتيجه برسند كه زمان پايان ازدواج است .

 

آيا فكر مي كنيد اين سناريو مي تواند وارد زندگي شما شود؟

 

اين غير معمول نيست كه زوج ها شروع به دعوا و كشمكش كنند تا اينكه روزي براي هميشه از هم جدا شوند. از مسائل مربوط به رابطه خود غافل نشويد . شما هرگز نمي دانيد ، رابطه شما ممكن است به سمت جاده هاي سنگي نيز پيش رود!

 

چند درصد ازدواج ها به طلاق ختم مي شود؟

تصور اينكه چند درصد از ازدواجها به طلاق ختم مي شود ، به طور قابل پيش بيني پايين به نظر مي رسد ، اما واقعيت اين است كه تقريباً 50 درصد از ازدواج ها در ايالات متحده به طلاق مي انجامد.

 

طبق آمار بدست آمده ، زوجين معمولاً در هفت سال اول ازدواج طلاق مي گيرند. بنابراين ، طلاق بيشتر در كدام سال ازدواج رايج است ؟

 

گفته مي شود كه رضايت زناشويي با حركت زوجين به سمت دهمين سالگرد زندگي آنها افزايش مي يابد.

 

 

دليل اصلي طلاق چيست؟

 

در اينجا ليستي از دلايل متداول طلاق ذكر شده است. اگر هريك از اين موارد را در رابطه خود تشخيص داديد ، بايد نسبت به اين كه رابطه شما در حال حركت است آگاه باشيد.

 

اين به شما كمك مي كند تا بفهميد چه عواملي با خطر بالاي طلاق مرتبط هستند و اقدامات لازم را انجام دهيد و از آسيب بيشتر جلوگيري كنيد.

 

بياييد دلايل رايج طلاق را بررسي كنيم و بفهميم كه آيا ازدواج شما قابل نجات است يا خير.

 

1. خيانت همسر يا رابطه خارج از ازدواج :

شوهر ناراحت و عصباني روي تخت نشسته است

 

وقتي شخصي براي برآوردن نيازهاي خود ، چه از نظر جسمي و چه از نظر جنسي ، خارج از رابطه مي رود ، اين مي تواند رابطه را به خطر بيندازد. بسيار دشوار است كه پس از خيانت ، اعتماد را پس بگيريم .

 

عصبانيت و كينه از دلايل متداول ، منجر به بي اشتهايي جنسي و عدم صميميت عاطفي است .

 

روت هوستون ، متخصص خيانت مي گويد: خيانت اغلب به عنوان يك دوستي به ظاهر بي گناه آغاز مي شود. "اين به عنوان يك رابطه عاطفي شروع مي شود كه بعداً به يك امر فيزيكي تبديل مي شود."

 

خيانت يكي از دلايل اصلي طلاق است. اين امر همچنين يكي از دلايل طلاق قانوني است .

 

2. مشكل در امور مالي :

زن و شوهر بر سر مسائل مالي با هم مشاجره ميكنند .

 

به قول معروف ، پول خنده را بر لب مردم مي آورد .

 

اگر يك زوج در مورد نحوه مديريت امور مالي باهم تفاهم و هماهنگي نداشته باشند ؛ اين امر مي تواند منجر به مشكلات وحشتناك شود.

 

 طبق آمار بدست آمده ، يكي از دلايل طلاق ؛  عدم سازگاري در عرصه مالي است و تقريباً 41 درصد طلاق را ايجاد مي كند.

 

همه چيز از عادات مخارج مختلف و اهداف مالي گرفته تا درآمدزايي يكي از همسران به طور قابل توجهي بيشتر از ديگري ، ايجاد نزاع بر سر قدرت مي تواند ازدواج را به نقطه شكست برساند.

همچنين تفاوت در ميزان پول هر يك از طرفين براي ازدواج نيز مي تواند منجر به بازي قدرتمند بين يك زوج شود.

"پول واقعاً همه چيز را لمس مي كند. اين بر زندگي افراد تأثير مي گذارد .

مشكلات مالي را مي توان به عنوان يكي از بزرگترين علل طلاق بعد از خيانت به شمار آورد .

 

3. عدم ارتباط :

ارتباطات در ازدواج بسيار مهم است و عدم برقراري ارتباط موثر به سرعت منجر به نارضايتي و سرخوردگي هر دو مي شود و بر همه جنبه هاي ازدواج تأثير مي گذارد.

از سوي ديگر ، ارتباط خوب پايه و اساس يك ازدواج قوي است. وقتي دو نفر در زندگي مشتركي را بوجود مي آورند ، بايد بتوانند در مورد نيازهاي خود صحبت كنند و بتوانند نيازهاي شريك زندگي خود را درك كرده و براي رفع آن تلاش كنند.

فرياد زدن به همسرتان ، صحبت نكردن كافي در طول روز ، اظهارنظرهاي ناخوشايند براي بيان خود ، همگي روشهاي ناسالم ارتباطي هستند كه بايد در ازدواج كنار گذاشته شوند.

علاوه بر اين ، وقتي زوج ها از صحبت كردن با يكديگر دست مي كشند ، احساس تنهايي كرده و به طور كلي از اهميت دادن به يكديگر جلوگيري مي كنند ، اين مي تواند منجر به خرابي رابطه شود.

ارتباطات ضعيف در واقع يكي از بزرگترين دلايل 65 درصدي طلاق ها محسوب ميشوند .

ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر مقاله زير را بخوانيد:

https://rizy.ir/Dn1m

 

 

قيمت خريد ملك در استانبول

۳۶ بازديد ۰ نظر

 

قيمت خريد ملك در استانبول به عوامل مختلفي مثل  محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

 

اخذ اقامت با خريد ملك در استانبول

بر اساس ضوابط و مقررات موجود در اين كشور، اتباع خارجي، اين امكان را دارند كه با خريد آپارتمان در استانبول يا هر يك از شهرهاي ديگر آن اقدام به دريافت شهروندي نمايند و اين اقامت تا هنگامي كه ملك مذكور در تملك متقاضي است، تمديد خواهد شد. دقت داشته باشيد كه علاوه بر مزاياي متعدد اين روش كه در ادامه بيشتر به آنها خواهيم پرداخت، با داشتن اين اقامت، شما اين امكان را خواهيد داشت كه براي مهاجرت به ساير كشورها بخصوص كشورهاي اروپايي، از طريق سفارتخانه هاي آن كشورها در تركيه خيلي سريعتر و آسانتر اقدام نماييد.

m6_tlqn.jpg

خريد ملك در استانبول

بدين منظور اول بايد به استانبول رفته و پس از بازديد از چند ملك مختلف، ملك مورد پسند خود را انتخاب نماييد. پس از طي مراحل خريد ملك و زدن سند آن به اسم شما، لازم است كه به اداره مهاجرت اين كشور يا همان (G?ç ?daresi) برويد و براي اخذ شهروندي از طريق خريد ملك در  ماسلاك استانبول درخواست دهيد و در زمان مشخص شده، همراه با مدارك خواسته شده، مجددا به اين اداره رفته و اقامت 1 ساله خود را دريافت نماييد.

گفتني است كه از ديدگاه قانوني، محدوديت خاصي براي حداقل ميزان سرمايه، جهت خريد خانه در استانبول تعيين نشده است. اما داشتن اطلاعاتي در مورد قيمت ملك در اين شهر برايتان بسيار سودمند خواهد بود تا بدانيد كه دست كم به چه مقدار سرمايه نياز خواهيد داشت. همينطور بر اساس قوانين اين كشور، تنها شرط لازم براي خريد ملك اين است كه شش دانگ سند ملك حتما به نام متقاضي و يا مشتركا تنها به صورت سه دانگ، سه دانگ به نام اعضاي خانواده او باشد.

 

 

قيمت خريد ملك در تركيه، شهر زيباي استانبول

قيمت خريد ملك در استانبول به پول ايران

قيمت اجاره آپارتمان در استانبول درسال 2021  به عوامل مختلفي مثل محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات و… بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

قيمت ملك در اين شهر به پول ايران با توجه به قيمت روز لير محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال؛ اگر قيمت لير را بين 3000 تا 3500 تومان در نظر بگيريم، قيمت يك ملك 200 هزار ليري در تركيه، چيزي حدود 600 تا 700 ميليون تومان خواهد بود، كه نسبت به قيمت ملك در كشور خودمان بسيار اقتصادي تر است.

چرا كه در حال حاضر خانه اي در تهران، حتي در مناطق متوسط و رو به پايين نيز كمتر از يك ميليارد تومان پيدا نخواهيد كرد، در حالي كه با همين مقدار پول امكان خريد يك خانه نسبتاً خوب را در تركيه خواهيد داشت و بدين ترتيب مي توانيد از مزاياي خريد ملك در در بيليك دوزو استانبول نيز بهره مند شويد و در اين كشور به كار و زندگي بپردازيد. شما مي توانيد در استانبول يا هر شهر ديگري از تركيه، ملك مد نظرتان را مطابق با نياز و سليقه خود انتخاب نماييد. مثلا اگر شما به شهرهاي مدرن، بزرگ و پرجمعيت علاقه داريد، خريد ملك در شهرهايي مثل آنكارا، استانبول و ازمير پيشنهاد مي شود ولي اگر به طبيعت و دريا علاقه منديد و البته قصد خريد ملك با قيمت پايين تري را داريد، شهرهايي مثل آنتاليا و مارماريس مناسب تر هستند.

مراحل خريد ملك در استانبول و اخذ شهروندي از اين طريق

 

مراحل خريد ملك در استانبول  و اخذ شهروندي از اين طريق

براي اين كار بايستي مراحل زير را به ترتيب طي كنيد، تا در نهايت با كمترين دردسر صاحب ملكي در استانبول زيبا و خوش آب و هوا شويد و به سبب آن نيز اقامت  كشورتركيه را دريافت كنيد. اين مراحل عبارتند از:

1. نخست به تركيه، شهر استانبول رفته و پس از بازديد از املاك گوناگون، ملك مورد پسند خود را انتخاب كنيد. سپس عمليات قيمت گذاري توسط مامور شهرداري اين كشور انجام مي شود.

نكته قابل توجه اين است كه در تركيه، بر خلاف ايران قيمتي كه كارشناس دولت براي ملك تعيين و اعلام مي كند، با قيمت حقيقي ملك فرق چندان زيادي ندارد و اكثرا كمتر از ده درصد است. از اين رو، دارندگان املاك نمي توانند قيمت هاي نجومي و غير واقعي به خريدار پيشنهاد دهند و اين موضوع موجب اطمينان خاطر مشتري مي گردد. اما در نهايت قيمت تعيين شده از سوي كارشناس در سند ملك ثبت خواهد شد.

2. مبلغ پيش پرداخت را به حساب مالك واريز نموده و واريز الباقي وجه را در روز انتقال سند انجام دهيد.

3. در زماني كوتاه تر از يك هفته، سند ملك خريداري شده به شما تحويل داده مي شود و سپس مي توانيد با رفتن به اداره مهاجرت اين كشور، درخواست وقت مصاحبه نماييد.

4. در موعد مشخص شده از سوي اين اداره، كه غالبا كمتر از يك ماه است، لازم است كه با در دست داشتن تمامي اسناد و مدارك به آنجا رفته و به چند پرسش ساده پاسخ دهيد.

5. در نهايت كارت اقامت يك ساله و در مواردي دو ساله به آدرس اقامت شما در تركيه ارسال مي گردد.

 

از كار افتادن آسانسور چگونه اتفاق مي افتد؟

۳۹ بازديد ۰ نظر

قطع جريان برق اصلي

قطع جريان برق ورودي سيستم آسانسور نمي تواند به تنهايي باعث از كار افتادن آسانسور شود. چرا كه همه آسانسورهاي امروزي مجهز به باطري هاي پشتيبان هستند. اگر برق ورودي بصورت ناگهاني قطع شود، باطري وارد مدار شده و آسانسور را به نزديك ترين طبقه خواهد رساند. سپس پس از توقف در طبقه مد نظر، آسانسور تا وصل شدن دوباره جريان برق و در  صورت آسيب نديدن قسمت هاي الكتريكي يا مكانيكي آن، دوباره راه خواهد افتاد. بطور كلي از عوامل الكتريكي كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، مي توان موارد زير را ليست كرد:

  • نوسان بالاي برق ورودي
  • قطع كامل برق ورودي سيستم آسانسور
  • نبود باطري پشتيبان
  • دوفاز شدن برق آسانسور
  • تك فاز شدن برق آسانسور
  • تداخل فركانس بالاي برق ورودي
  • استفاده اشتباه مسافران از آسانسور

استفاده اشتباه هميشه به معني خراب شدن آسانسور نيست. به عنوان مثال سوار شدن بيش از اندازه ظرفيت آسانسور باعث مي شود كه آسانسور به طور كلي حركت نكند و با به صدا در آوردن صداي بوق در كابين آسانسور، ظرفيت غيرمجاز را به مسافران هشدار  دهد. بعضي از موارد استفاده اشتباه از آسانسور كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود عبارتند از:

  • دستكاري و خراب كاري عمدي در بعضي از بخش هاي آسانسور همچون شستي هاي احضار انواع كابين آسانسور
  • ظرفيت غيرمجاز در كابين آسانسور
  • فشردن كليد درب طبقات آسانسور هنگام حركت آسانسور
  • وجود مانع روبروي سنسور درب
  • وقوع مشكل هاي الكترو مكانيكي در سيستم آسانسور

همانطور كه در ابتدا بيان شد، آسانسور يك سيستم الكترومكانيكي است. قطعات بسياري در آسانسور وجود دارد كه خرابي در هركدام امكان دارد باعث از كار افتادن آسانسور شود. خرابي هاي شايع در آسانسور مربوط به خرابي درب آسانسور و خرابي موتور آسانسور است.  بعضي از عللي كه در قسمت الكترومكانيكي آسانسور باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، عبارت است از:

  • خريد قطعات آسانسور بي كيفيت
  • خارج شدن آسانسور از تراز طبقات
  • معيوب شدن كفشك آسانسور
  • فعال شدن حد بالا و پايين
  • پيچش تجهيزات آويزان همچون سيم بكسل آسانسور و تراول كابل آسانسور
  • نصب آسانسور در شركت هاي نامعتبر
  • فعال شدن ترمز آسانسور
  • تنظيم اشتباه ميكروسوئيچ هاي ايمني و فعال شدن آن ها
  • اشتباه در مراحل نصب آسانسور
  • خارج شدن كابين از ريل راهنماي آسانسور
  • تنظيم اشتباه براكت ريل آسانسور
  • عدم تنظيم تنظيمات كنترلي تابلو فرمان آسانسور
  • عدم سرويس و نگهداري آسانسور با آسانسور مانا   https://asansormana.com/
  • مشكل فني در موتور آسانسور
  • توان موتور آسانسور و فرمول  هاي محاسبه  آن

در صورت از كار افتادن آسانسور چه اتفاقي رخ خواهد داد؟

سه حالت كلي را در استفاده از آسانسور مي توان قيد كرد:

  • خالي بودن كابين آسانسور
  • حضور مسافر در كابين
  • حضور تعميركار براي سرويس آسانسور

همه موارد بالا در بدبينانه ترين حالت ممكن، احتمال رخ دادن دارد. اما بايد دانست بيشترين حوادثي كه هنگام از كار افتادن آسانسور براي افراد محبوس در كابين رخ مي دهد، مربوط به تلاش آن ها براي خروج از كابين متوقف شده ميان طبقات آسانسور است. همين موضوع گاها باعث آسيب هاي شديد و غيرجبراني به اين افراد شده است.

پيشگيري از خرابي و از كار افتادن آسانسور

  • عدم كار غير ضروري در ارتفاع توسط تعميركاران
  •  آسانسور مانا و مونتاژ قطعات در ارتفاع پايين توسط تعميركار
  • پيشگيري از ورود افراد متفرقه به موتورخانه آسانسور
  • افزايش اطلاعات عمومي افراد در مورد استفاده صحيح از سيستم آسانسور
  • سرويس به موقع آسانسور
  • نوسازي آسانسورهاي قديمي
  • خريد قطعات با كيفيت از فروشگاه  آنلاين آسانسور
  • استفاده از باطري پشتيباني در زمان قطع برق
  • به كارگيري سيستم هاي ايمني متعدد جهت حفظ حالت ايمن آسانسور

علل وجود لرزش در آسانسور درايو دار

يكي از مهم ترين فاكتورهاي كيفيتي در آسانسور درايو دار، كيفيت حركت آسانسور و كابين آن است. با توجه به اينكه در آسانسور درايو دار ، كابين توسط نيروي محركه موتور آسانسور، فلكه هاي آسانسور و سيم بكسل آسانسور جابه جا مي شود، مشكل در هركدام از اين قطعات امكان دارد باعث لرزش و تكانه در حركت كابين آسانسور شود.

علاوه بر اين خود نوع و سيستم موتور آسانسور انتخابي هم تاثير بسياري در حركت بدون لرزش يا لرزش دار كابين آسانسور خواهد داشت. از اين رو در اكثر آسانسورها از درايو براي كنترل و ارتقاي كيفيت حركت آسانسور استفاده مي شود. انتخاب درايو براي آسانسور درايو دار بايد متناسب با سيستم آسانسور و حتي نوع و برند موتور آسانسور باشد. در اين مقاله شركت آسانسور مانا قصد دارد نگاهي به علل لرزش آسانسور درايو دار انداخته و پيشنهاداتي را براي برطرف كردن آن ارائه دهد. پس با آسانسور مانا   https://asansormana.com/ همراه باشيد.

از درايوهاي كنترل سرعت براي كاهش مصرف انرژي و افزايش كيفيت حركت كابين آسانسور استفاده مي شود. لرزش هايي كه در سيستم آسانسور درايو دار رخ مي دهد امكان دارد مربوط به بخش الكتريكي و الكترونيكي آن باشد. يعني بخش كنترل حركت توسط درايو و خطوط انتقال اين فرامين كه در ادامه در مورد آن به طور كامل توضيحاتي را ارائه خواهيم داد.

لرزش آسانسور هنگام افزايش سرعت

  • از عمده ترين علل ايجاد لرزش در محور z هنگام شروع حركت آسانسور درايو دار، مي توان موارد زير را برشمرد:
  • انتخاب اشتباه درايو براي سيستم آسانسور گيرلس
  • ضعيف بودن درايو مطابق با توان موتور آسانسور
  • شيلدينگ اشتباه براي خطوط انتقال قدرت در آسانسور درايو دار
  • شيلدينگ ناصحيح براي خط هاي انكدر سيستم
  • مشكل در انكدر يا قطعات مربوط به آن همچون كوپلينگ انكدر
  • رعايت نكردن صحيح شيلدينگ براي مقاومت ترمز هاي سيستم آسانسور
  • عدم تنظيم درايور در تابلو فرمان آسانسور
  • عدم شناسايي موتور توسط درايو

لرزش آسانسور در سرعت ثابت حركتي

آسانسور پس از شروع حركت و در چند ثانيه ابتدايي به سرعت ثابت خود خواهيد رسيد. سپس تا رسيدن به سطح توقف و طبقه مورد نظر با همين سرعت به راه خود ادامه خواهد داد. عواملي كه در سرعت ثابت باعث ايجاد لرزش در محورآسانسور درايو دار مي شود عبارتند از:

  • رعايت نكردن شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم شناخت موتور آسانسور توسط درايو
  • شيندلينگ نامناسب براي خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و عدم تنظيم آن
  • مشكل و خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • مشكل در فركانس موتورهاي فركانس بالا
  • لرزش آسانسور درايو دار هنگام توقف

 كاهش سرعت و توقف كابين در آسانسورهاي درايو دار

  • شيلدينگ نامناسب در خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و شيلدينگ آن
  • خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم رعايت شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • مشكل در فركانس كاري موتور آسانسور
  • عدم شناخت موتور و تنظيمات آن توسط درايو
  • لرزش آسانسور در سرعت همسطح سازي آسانسور

رفع لرزش  آسانسور درايو دار

  • انتخاب صحيح درايو متناسب با نوع موتور و سيستم آسانسور
  • خريد موتور آسانسور با كيفيت از برندها و فروشگاه قطعات آسانسور معتبر
  • تهيه درايو آسانسور از بهترين برندهاي آسانسور ايران و دنيا
  • به كارگيري كابل بهم تابيده شيلددار و اتصال به زمين كردن آن
  • استفاده از خرطومي  هاي فلزي براي خطوط انتقال قدرت
  • استفاده از كابل شيلدار براي خطوط انتقال قدرت و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كابل شيلددار براي خطوط ترمز آسانسور و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كوپلينگ استاندارد و مناسب براي انكدر آسانسور
  • تنظيم دقيق و كامل درايو آسانسور توسط مهندسان آسانسور مانا   https://asansormana.com/

 

 

 

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

۳۳ بازديد ۰ نظر

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع : 

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

 

 

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

۳۷ بازديد ۰ نظر

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

معمولا درب فلزي فرفورژه بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فلزي فرفورژه را خريداري كنند در كنار عملكرد آن، بيشتر به ويژگي هاي نماي زيباي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه شود .

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فلزي فرفورژه نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فلزي فرفورژه بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مثل چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فلزي فرفورژه

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فلزي فرفورژه امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت و ايمني را نيز فراهم كنيد.

 

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است.و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

انواع درب ويلايي فرفورژه (ورودي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد.البته دقت داشته باشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست.چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

دوام درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد .كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد.در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

 

 

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

۳۲ بازديد ۰ نظر

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

سرويس تي وي تصميم دارد در اين بخش از بلاگ در مورد بعضي از اشكالات تلويزيون هاي سوني را صحبت كند، با ما همراه باشيد.

قطع شدن صداي تلويزيون سوني

در اين مشكل تلويزيون به طور طبيعي روشن شده ولي صداي تلويزيون با تاخير وصل مي شود كه مدت زمان اين تاخير به مرور بيشتر مي شود. در مراحل اوليه بخش پاور تلويزيون مشكل پيدا مي كند كه به مرور مشكل تلويزيون به بخش سيستم كنترل هم سرايت مي كند.

ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير تلويزيون سوني

اين اشكال بيشتر در مدل ?? و ?? اينچ ديده مي شود و دليل مشكل، مشكل در بخش LCDهاي RGB تلويزيون است و يكي از مشكلاتي است كه در اثر طولاني بودن ساعات مصرف ايجاد مي شود. ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير از مواردي است كه درخواست زيادي را در تعمير تلويزيون سوني به خود اختصاص داده است.

نوار صورتي رنگ در بالاي تصوير تلويزيون سوني

در اين مشكل يك نوار عرضي به پهناي ?? سانتي متر در بالاي تصوير به رنگ صورتي ديده مي شود كه به مرور زمان عرض اين نوار بيشتر شده و از يك مرحله به بعد بخش پاييني تصوير را تحت تاثير قرار مي دهد. اين نوار در صورت كم شدن نور تصوير كمتر، ديده نمي شود به همين دليل در بعضي موارد بعد از تعويض لامپ تصوير تلويزيون تلويزيون پروجكشن سوني بدليل ايجاد مشكل در بخش بلاك نوري تلويزيون ديده مي شود. در صورت روبرو شدن با اين مشكل مي توانيد از سرويس تي وي كمك بگيريد.

منوي مشكل ياب تلويزيون سوني

تلويزيونهاي سوني داراي سيستم مشكل ياب داخلي مي باشند و قطعه يا بخش خراب تلويزيون بوسيله كدگذاري چشمك زدن لامپ جلوي تلويزيون نشان داده مي شود تا سهولت بيشتري در امر تعمير تلويزيون سوني ايجاد شود.

چشمك زدن چراغ جلوي تلويزيون هاي سوني در منوي ويژه اي كه در بخش سرويس مد تلويزيون قرار دارد، قابل دسترسي است و بوسيله آن مي توان متوجه شد كه قبلا چه مواردي به عنوان مشكل معرفي شده است: به عبارت ساده تر اگر تلويزيون سوني دچار مشكل و اشكالي شود كه بخش پروتكتور فعال شود اين كد در بخشي از منوي داخلي تلويزيون ثبت و ضبط مي شود كه در صورت لزوم قابل دسترسي است و با مطالعه آن مي توان متوجه شد كه قبلا تلويزيون چه مشكلاتي داشته و يا چه موارد تعميري روي آن انجام شده است.

اين بخش از منوي داخلي در تلويزيون هاي سوني با فشار دادن پشت سر هم دكمه هاي DISPLAY+5+(+VOL)+POWER ON قابل دسترسي است و با وارد كردن اين كد منويي به شكل زير ظاهر مي شود كه تعداد چشمك ها و مشكل مربوطه را گزارش مي دهد.

در منوي Self Check در تلويزيون هاي سوني، عدد اول تعداد چشمك ها و عبارت مقابل آن معرف بخش يا قطعاتي است كه در برخورد با آن تعداد چشمك، بايد به سراغ آن برويم و عدد آخر تعداد دفعاتي است كه اين چشمك نشان داده شده است. براي نمونه در منوي بالا تعداد ? چشمك براي مشكل تلويزيون در بخش پنل معرفي شده كه همانطور كه مي بينيد تعداد ?? بار اين علامت داده شده ولي در بقيه كدها اعداد هم رديف ?? تغييري نداشته اند كه نشانه سلامت تلويزيون در آن بخش هاست.

منوي مشكل ياب در حل اشكال تلويزيون كمك زيادي مي كند كه شايد عمده ترين آن ها را بايد آگاهي كارشناس از مشكلاتي دانست كه به صورت مداوم در تلويزيون ظاهر نمي شود مثلا در تلويزيون هاي پروجكشن سوني مشكلي وجود دارد كه گاها تلويزيون روشن نشده و چراغ چشمك زن تلويزيون ?? بار چشمك ميزد. اما ديده شده كه زمان مراجعه كارشناس، مشكل گفته شده در آن لحظه وجود نداشته است كه با وجود منوي مشكل ياب، مشكل شناسايي شده و تعمير تلويزيون با موفقيت انجام شده است.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون سوني

خاموش و روشن شدن مداوم تلويزيون سوني مي تواند نشان دهنده وجود مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري در تلويزيون باشد. علل زير مي توانند باعث به وجود آمدن اين اشكال باشند:

مشكل مين برد تلويزيون كه باعث چشمك زدن چراغ آن مي شود اما با وجود روشن شدن چراغ، خود تلويزيون روشن نمي شود.

مشكل مدار استندباي هم مي تواند باعث ايجاد اختلال در شناسايي حالت استندباي تلويزيون شده و تلويزيون را در اين حالت نگه مي دارد.

استفاده از كابل هاي نامرغوب HDMI، اين كابل هاي باعث به وجود آمدن اتصالي هاي كوچك و در نتيجه روشن نشدن تلويزيون مي شوند.

ويروسي شدن تلويزيون هوشمند به وسيله اتصال فلش هاي آلوده هم مي تواند باعث خاموش شدن و روشن نشدن تلويزيون شوند.

در صورت مواجه شدن با اين مشكلات مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

خطاي ???? تلويزيون سوني

اين خطا در چه زمان هايي ديده مي شود:

وقتي در حال به روزرساني نرم افزارهاي تلويزيون خود مي باشيد.

زمان دانلود آخرين آپديت هاي نرم افزارها

وقتي دانلود آپديت هاي شما به پايان مي رسد

وقتي در حال اتصال به اكسس پوينت ها چه به صورت با سيم و چه بي سيم براي دسترسي به اينترنت مي باشيد.

زمان اتصال يا راه اندازي اپليكيشن ها

حل خطاي ???? تلويزيون سوني

روش اول: براي حل اين خطا اين مراحل را دنبال كنيد، در اول مطمئن شويد كه تلويزيون به شبكه اينترنت متصل است.

?. روي كنترل از راه دور تلويزيون دكمه خانه يا home را بزنيد.
?. تنظيمات يا setting را انتخاب كنيد.
?. در منوي تنظيمات preferences يا اولويت ها را انتخاب كنيد.
?. setup يا راه اندازي را انتخاب كنيد.
?. در بخش راه اندازي، شبكه يا network را انتخاب كرده و در اين بخش هم راه اندازي شبكه يا network setup را برگزينيد.
?. در بخش راه اندازي شبكه ” وضعيت شبكه و تنظيمات آن” يا View Network settings and status. را باز كنيد.
?. بررسي اتصال يا check connection را انتخاب كنيد.

اگر موفق به حل اين خطا نشديد بايد كه براي حل اشكال از يك متخصص تعمير تلويزيون سوني كمك بگيريد.