اجزای اصلی تردمیل

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

طبق گفته تولیدکنندگان حداکثر وزنی که این تردمیل تحمل می کند 90 کیلوگرم است که وزنی بیشتر از وزن میانگین انسان است که حدود 70 کیلوگرم می باشد. به هر حال می توانید تا 90 کیلوگرم وزن را روی آن قرار دهید ولی طول عمر دستگاه را قربانی کرده اید.

 

یکی از المان هایی که نبودش در دستگاه احساس می شود، دستگیره است. این یکی از اجزای اصلی تردمیل است. به هر حال در تردمیل شیائومی به دستگیره نیاز نخواهید داشت چرا که همانطور که گفته شد برای راه رفتن است و دارای حداکثر سرعت 6 کیلومتر بر ساعت است که زیاد نیست. اما این تردمیل برای افراد مسن توصیه نمی شود.

 

خب ممکن است از خود بپرسید که چرا باید از یک پد مخصوص راه رفتن استفاده کنم در حالی که می توانم بیرون بروم و بدوم یا اینکه راه بروم و حتی به باشگاه بروم که امکانات بیشتری نیز در دسترس است. این صحبت در زمانی دیگر، به جز این زمانه ای که در آن زندگی می کنیم حرفی درست است. WalkingPad تنها برای راه رفتن استفاده نمی شود. در حقیقت زمانی استفاده می شود که در حال انجام کاری باشید. برای مثال راه رفتن در زمانی که کار می کنید، درس می خوانید یا حتی تلویزیون تماشا می کنید. اینها زمان هایی عالی برای کمی ورزش کردن هستند.

 

اگر به باشگاه علاقه دارید و مایلید بیرون ورزش کنید اما نمی توانید باشگاه بروید یا حتی بیرون بروید چرا که باران می بارد یا اینکه یک پاندمی جهانی در جریان است، WalkingPad شیائومی می تواند به شما کمک کند. علاوه بر این می توانید بدون هیچ دردسری آن را زیر تخت خود قرار دهید.

 

این تردمیل زیبا دارای موتوری قابل اتکا و توان بالاست که به دستگاه سرعت و گشتاور مناسبی می دهد. موتور تردمیل می تواند سرعت حداقلی 0.5 کیلومتر بر ساعت تا سرعت حداکثری 6 کیلومتر بر ساعت را تولید کند. همچنین انرژی زیادی مصرف نمی کند و به برق 220 ولت نیاز دارد تا توان خروجی 746 وات (کمی بیشتر از یک اسب بخار) را ارائه دهد.

خب، پس چطور باید از تردمیل شیائومی استفاده کنیم؟

 

این بررسی بدون ذکر این نکته که چطور از WalkingPad شیائومی استفاده کنیم ارزشی نخواهد داشت. هرچند دکمه های کنترلی در جلوی تردمیل قرار دارند اما آزار دهنده خواهد بود که به دلیل ارتفاع پایین به زیر تردمیل برویم و از آنجا بخواهیم WalkingPad را کنترل کنیم.

 

دقیقا به همین دلیل است که شیائومی به همراه WalkingPad خود ریموت کنترلی را نیز عرضه می کند تا بتوان با استفاده از آن سرعت را افزایش دهید، آن را کاهش دهید و همچنین دستگاه را خاموش یا روشن کنید. می توانید در زمانی که روی دستگاه راه می روید سرعت را به سرعت دلخواه تغییر دهید.

 

همچنین می توانید سرعت تردمیل را مستقیما و با استفاده از گوشی هوشمند خود تنظیم کنید. می توانید حالتی را تنظیم کنید و دستگاه متناسب با تنظیماتی که ایجاد کرده اید، سرعت خود را اصلاح می کند.

 

علاوه بر اینها می توانید هر یک از سه حالت دویدن همچون Standby Mode، Constant Speed Mode و Automatic Mode را انتخاب کنید.

 

باید دانست که شیائومی تمام داده های مرتبط با راه رفتن شما را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید به این اطلاعات از طریق Mi Home App دست پیدا کنید که به شما می گوید چقدر کالری سوزانده اید، سرعت متوسطتان چقدر بوده است و اطلاعات دیگر. توان این دستگاه به راحتی با اتصال به هر پریز استانداردی تامین می شود.

کدام یک از ورزش ها را می توانید با WalkingPad شیائومی انجام دهید؟

 

همانطور که می توانید تصورش را بکنید کارهای بسیاری هست که می توانید با تردمیل شیائومی انجام دهید. در واقع می توانید با سرعت های مختلفی روی این پد راه بروید. به عنوان مثال راه رفتن می تواند در بازه های سرعتی پایین که ضربان قلب شما را در حالت ثابتی قرار می دهد تا راه رفتن با سرعتی بالا را در بر بگیرد و ضربان قلبتان را بالا ببرد، صورت پذیرد. متاسفانه نمی توان روی این تردمیل دوید چرا که تحمل این میزان از فشار را نخواهد داشت. با اینکه چارچوب تردمیل محکم است اما قادر نخواهد بود دویدن را تحمل کند. تسمه دستگاه تا حداکثر 6.75 کیلومتر بر ساعت را تحمل می کند.

 

بهترین جنبه این دستگاه تناسب اندام،  این است که به شما اجازه می دهد تا در حالی که به انجام کارهای دیگر می پردازید، راه نیز بروید. به عنوان مثال می توانید کار کنید و راه بروید یا تلویزیون ببینید و در عین حال راه بروید.

WalkingPad شیائومی چقدر موثر است؟

 

از آنجایی که کارهای بسیاری با این تردمیل شیائومی می توانید انجام دهید، اثربخشی این دستگاه نیز کمی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال بسیار به سبک زندگی که دارید وابسته است. اگر تناسب اندام بالایی دارید و هر روز ورزش می کنید، این WalkingPad به کارتان نخواهد آمد. هرچند اگر نسبتا تناسب اندام داشته باشید، می توانید ظرفیت ریه و استقامت خود را بالا ببرید و حتی کمی کالری را با راه رفتن منظم بسوزانید.

 

WalkingPad شیائومی برای افرادی که سبک زندگی نشستنی دارند بسیار موثر است. اگر در خانه گیر کرده اید و پشت میز نشین هستید یا تا 8 ساعت در رخت خواب هستید، این وسیله برایتان بسیار موثر خواهد بود. از آنجایی که پدی برای راه رفتن است، در حین راه رفتن دچار پنیک نخواهید شد و ورزش کردنتان به همراه آرامش خواهد بود.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxMh1n4JXmyZOOwrN6PYONGTPOBfxivpUv608ofI0BXsMWQg/viewform

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/697815 /

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991035039874

https://ello.co/seoalikhatri/post/-dpto81vpglp_gugbdrrbw

http://y8space.com/activity-2/p/4004649 /

https://sociallawy.com/story2217029/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/346912 /

https://www.deshraag.org/activity/p/522797 /

https://www.acityexplored.com/activity/p/464566 /

https://www.fitpa.co.za/activity/p/644428 /

http://y8space.com/activity-2/p/4004649 /

http://westernt2p.ca/activity/p/1109756 /

https://bandochoi.com/activity/p/2175763 /

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2797316