هايك ويژن جايگاه هاي نفت و گاز شركت توتال را مجهز به دوربين مداربسته كرد

۴۲ بازديد ۰ نظر

هايك ويژن جايگاه هاي نفت و گاز شركت توتال را مجهز به دوربين مداربسته كرد

 

دوربين هاي سري Hikvision Easy IP 3.0 با رزولوشن بالا ، تصوير برداري با كيفيت در نور كم يا نور شديد را براي مشتريان فراهم مي كنند همچنين تصوير برداري مطلوب در شرايط آب و هوايي نامساعد امكان پوشش هميشگي فضاهاي مورد نياز را مي دهد. اين سري از دوربين هاي هوشمند هايك ويژن  قابليت هايي نظير رديابي افراد ، تشخيص عبور فرد از خط فرضي ، تشخيص نفوذ به محوطه ي از پيش تعريف شده ، تشخيص حركت و ارسال آلارم هاي مختلف با توجه به رخداد هاي از پيش تعريف شده را براي كاربران اتاق كنترل فراهم مي كند. كاربر اتاق كنترل مي تواند سناريوهاي مختلف را طراحي كند تا در مواقع بحراني ، با تشخيص مورد مشكوك، فعاليت از پيش تعيين شده اي را اجرا كند.

با استفاده از اين سناريو هاي امنيتي ، ماموران ايمني و اپراتورهاي اتاق كنترل مي توانند به خوبي هر رويدادي را مديريت كنند. علاوه به اين مديران توتال با مشاهده تصاوير، نحوه ارائه خدمت پرسنل اين شركت به مشتريان و بهبود سطح خدمات خود مي توانند رضايت مندي مشتريان را افزايش داده و به اين ترتيب ميزان فروش و سود خود را اضافه كنند. از اين رو سيستم  دوربين مدار بسته  علاوه بر حل مشكلات امنيتي ايستگاه هاي ارائه خدمات و پمپ هاي بنزين و گاز ، مي تواند فروش اين شركت را افزايش دهد.  

براي ضبط تصاوير دوربين هاي پيشنهادي از NVR هاي قدرتمند هايك ويژن با 12 ترابايت هارد ديسك داخلي استفاده مي شود اين NVR ها مي توانند تصاوير دوربين هاي هايك ويژن را با همان كيفيت ضبط كنند و در مواقع ضروري با نمايش تصوير ضبط شده مشكلات احتمالي را حل كنند.

شركت توتال تعداد زيادي دوربين آنالوگ را در ايستگاه هاي خود از قبل نصب كرده و در حال استفاده از آنها بود ، تغيير اين دوربين ها به سيستم IP مي توانست هزينه بسيار زيادي را به توتال اعمال نمايد كه منطقي به نظر نمي آمد از اين رو آنها نخست مراكز حياتي را به دوربين تحت شبكه مجهز كردند و سيستم هاي مركزي را با NVR هاي هايك ويژن جايگزين كردند سپس دوربين هاي آنالوگ را با استفاده از انكودرهاي هايك ويژن به NVR هاي مدرن هايك ويژن متصل كرده و تصاوير آنها را ضبط كردند . اين قابليت به توتال امكان مي دهد تا به مرور زمان و بصورت فاز به فاز دوربين هاي آنالوگ خود را با دوربين IPجايگزين كنند. دوربين هاي IP هايك ويژن در اين پروژه با قابليت POE تغذيه مي شوند از اين سو تنها با يك كابل شبكه تصاوير دوربين و تغذيه آن برقرار خواهد شد و ميزان كابل كشي نيز به مقدار قابل توجهي كاهش خواهد يافت.

سيستم هاي امنيتي تمامي زواياي مورد نظر را پوشش مي دهند. به لطف استفاده از سيستم مدار بسته IP هايك ويژن ، شركت توتال مي تواند از قابليت هاي هوشمند اين سيستم استفاده كند . با توجه به استفاده از NVR هاي هايك ويژن حتي در مراكزي كه از سيستم دوربين مدار بسته آنالوگ نيز استفاده مي كنند ، كاربران اتاق كنترل مي توانند از راه دور تمامي موارد را پوشش داده تحت نظر داشته باشند. مشاهده تصاوير از راه دور به صورت آنلاين انجام مي شود و هيچگونه تاخيري در تصاوير وجود نخواهد داشت.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مداربسته   

به گفته آقاي تويا استفاده از سيستم هوشمند هايك ويژن براي توتال باعث شده تا ميزان آسيب پذيري ، سرقت و … به ميزان قابل ملاحظه اي كاهش پيدا كند. با استفاده از تصاوير با كيفيت دوربين هاي مورد استفاده در طول روز و شب ماموران امنيتي مي توانند هرگونه رفتار مشكوكي را تشخيص داده و تحت نظر داشته باشند.

چشم هاي IP ، هميشه مراقب خواهند بود

سيستم هاي نظارت تصويري هايك ويژن به اپراتورهاي اتاق كنترل اجازه مي دهد تا با استفاده از پروتكل هاي مختلف و از راه دور بر فعاليت كارگران و پرسنل توتال نظارت داشته باشند و با تصميمات به موقع اين فرايند را بهبود دهند.

مدير بخش اجرايي توتال در اين زمينه گفت: در شركت توتال امنيت كارمندان و پرسنل ، از اهميت ويژه اي براي ما برخوردار است، ما با استفاده از سيستم هاي نظارت تصويري هايك ويژن به خوبي مي توانيم سطح امنيت كارمندان و پرسنل خود را تحت نظر داشته باشيم و با فراهم كردن محيط كار ايمن تر ، سلامتي آنها را تضمين كنيم سيستم هاي نظارت تصويري هايك ويژن مواردي كه جان كاركنان ما هنگام كاركردن در خطر است را به ما نشان مي دهد.

نگاه به آينده

جايگاه هاي خدمت رساني توتال به لطف استفاده از سيستم هاي نظارت تصويري هايك ويژن سطح امنيت خود را به ميزان زيادي افزايش داده اند و مي توانند در مقابل اقدامات خرابكارانه ، سرقت و مواردي شبيه به اين در مواقع ضروري اطلاع رساني كنند.

بيشتر بخوانيد :  تي وي تي

سيستم هاي امنيتي هايك ويژن علاوه بر نمايش با كيفيت تصاوير زنده و ضبط شده به كاربران ، بصورت شبانه روزي ، تصوير برداري مي كند و با استفاده از پروتكل هاي امن اطلاعات و تصاوير را انتقال مي دهند از سوي ديگر سطح امنيت كارمندان تا حدود زيادي با استفاده از ويژگي PPE ( تجهيزات حفاظت شخصي ) در مراكز توتال بهبود پيدا كرده است.

هزينه نصب و راه اندازي مناسب و يكپارچه سازي سيستم مدار بسته با ساير سيستم هاي امنيتي يك مزيت ويژه و كارآمد در هايك ويژن به حساب مي آيد. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتريان از ويژگي هاي منحصر به فرد اين برند چيني قدرتمند به حساب مي آيد.

استفاده از سيستم هاي هوشمند هايك ويژن و محصولات سري هوش مصنوعي تحت عنوان توسعه آينده سيستم توسط شركت توتال بررسي شده است و قرار است در فازهاي جديد استفاده از اين سري از دوربين هاي هايك ويژن نيز در مراكز توتال در دستور كار قرار بگيرد.

 

 

وب اپليكيشن چيست؟

۳۰ بازديد ۰ نظر

وب اپليكيشن چيست؟

وب اپليكيشن‌ها با كمك فناوري‌هاي تحت وب ساخته مي‌شود. درست مثل HTML، CSS و جاوا اسكريپت، ولي عملكرد و كاربري آن قابل رقابت با يك اپليكيشن واقعي است. با كمك چند افزونه هوشمند مي‌توان هر وب سايتي را به يك PWA  تبديل كرد. پس ساخت آن بسيار ساده تر و سريعتر از يك اپ واقعي انجام مي‌شود. بعلاوه تمامي ويژگي‌هاي يك اپليكيشن مثل نوتيفيكيشن‌ها، پشتيباني آنلاين و غيره را دارد.

 

بسياري از سايت‌هاي آنلاين در واقع نوعي وب اپليكيشن هستند. براي مثال twitter.com را در نظر بگيريد. با بازديد از اين سايت با كمك گوشي، مي‌توانيد آن را نصب كنيد. بعد از باز كردن آن متوجه مي‌شويد كه عملكردي مشابه يك اپليكيشن عادي دارد. در اينجا هيچ پنجره مرورگري وجود ندارد. عملكرد اين  PWA روي گوشي‌هاي آيفون و اندرويد هم مشابه است. اين امر يكي از مزاياي اصلي داشتن وب اپ اختصاصي است.

محبوبيت وب اپ‌ها رو به افزايش است. بسياري از سايت‌هاي بزرگ مثل استارباكس و پينترست، واشنگتون پست و اوبر، از جمله وب اپليكيشن‌هاي پيشرونده هستند.

 

وب اپليكيشن چه فرقي با اپليكيشن عادي دارد؟

اپليكيشن‌هاي عادي كه از اپ استور اپل يا پلي استور گوگل دانلود مي‌كنيد، داراي زبان برنامه نويسي خاص و متناسب با سيستم عامل خاصي هستند. براي اپليكيشن‌هاي سيستم iOS از زبان برنامه نويسي Swift و براي اپليكيشن‌هاي اندرويد از Java استفاده مي‌شود. طراحي اپليكيشن براي اين پلتفرم‌ها، نيازمند دانش فني است. البته مسيرهاي ميانبري هم با محدوديت‌هاي خاص خودشان وجود دارند. براي طراحي اپليكيشن مناسب بسترهاي مختلف گوشي‌هاي هوشمند به شناخت فناوري‌هاي مختلف نياز داريد. هيچ راه ساده‌اي براي طراحي يك اپ و انتشار آن در تمامي استورها وجود ندارد.

 

 

 

روشي براي دسترسي به دنياي هر دو سيستم عامل گوشي‌هاي هوشمند وجود دارد. براي مثال مي‌توانيد از وب اپليكيشني استفاده كنيد كه روي مرورگر اجرا مي‌شود. هنگامي كه آنرا روي گوشي ذخيره كنيد، درست مثل يك اپليكيشن عادي عمل مي‌كند. اين اپ به سخت افزار و نرم افزار گوشي هم دسترسي دارد در حاليكه اين شرايط در مرورگر به دلايل امنيتي فراهم نيست. اگر PWA عملكرد خوبي داشته باشد، كاربر اصلاً متوجه نمي‌شود كه به جاي اپليكيشن واقعي در حال كار با وب اپليكيشن است.

البته نواقصي هم وجود دارد. اين فناوري در سيستم iOS بايد روي مرورگر Safari اجرا شود. اپل هنوز به طور كامل از آن حمايت نمي‌كند و دستيابي به تجربه مشابه براي همه در همه جاي دنيا دشوار شده است.

 

وب اپليكيشن چه فوايدي دارد؟

اپليكيشن‌ها، نرخ تعامل با كاربران را افزايش مي‌دهند. از اين رو كسب و كار‌ها به دنبال اپ‌هاي اختصاصي خودشان هستند. كاربراني كه اپليكيشني را نصب مي‌كنند؛ از جمله مهم ترين طرفدارانش هستند. احتمال اينكه كاربري اين افراد به فروش يا ثبت اشتراك برسد، بسيار زياد است. قابليت ارسال نوتيفيكيشن‌ها، امكان برقراري تعامل مجدد با كاربران را بسيار ساده كرده است. اپ‌ها تجربه كاربري عالي را به نفع برندها رقم مي‌زنند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

در ادامه مزاياي PWA را مرور خواهيم كرد:

  • براي دريافت اپليكيشن نيازي براي مراجعه به اپ استورها وجود ندارد.
  • با دسترسي به فناوري‌هاي متداول وب قادر به توليد وب اپليكيشن‌ها هستيد.
  • طراحي آن‌ها ارزان تر تمام مي‌شود.
  • از آنجا كه وب سايت خودتان را به اپ تبديل مي‌كنيد، پس نيازمند حفاظت از كدهاي كمتري هستيد.
  • وب اپليكيشن‌ها بسيار پاسخگو عمل نموده و با صفحه نمايش‌هاي مختلف، سازگار هستند.
  • سريع و سبك هستند.
  • نيازي به پرداخت پول به گوگل و اپل نداريد.
  • اين اپ‌ها برخلاف سايت‌ها به صورت آفلاين هم كار مي‌كنند.
  • وب اپليكيشن‌ها درون نتيجه موتورهاي جستجو هم ظاهر مي‌شوند (موتورهاي جستجو مخاطبان بيشتري نسبت به اپ استورها دارند. البته اگر بخواهيد مي‌توانيد PWA را در اپ استورها هم منتشر كنيد).
  • با كمك نوتيفيكيشن‌ها امكان تعامل مجدد با كاربران برقرار مي‌شود.
  • نصب PWA مي‌تواند نرخ تعامل را افزايش دهد.

 

 

 

با اين وجود هنوز هم اپليكيشن‌هاي متداول گاهي اوقات برنده رقابت مي‌شوند. وب اپليكيشن‌هاي پيشرونده به دسترسي عميق درون سيستم عامل گوشي نياز دارند ولي اپليكيشن‌هاي عادي دسترسي عميق تري دارد. بعلاوه محدوديت‌هاي عملكردي براي PWA‌ها وجود دارد. براي مثال آنها براي ساخت بازيهايي با سطح عملكرد بالا، چندان مناسب نيستند.

با وجود همه اين مسائل باز هم در حين راهبرد پردازي موبايلي به وب اپليكيشن‌ها فكر كنيد. پرسش اصلي كه بايد از خودتان بپرسيد، اين است: آيا مخاطبم چنين چيزي را مي‌پسندد؟

 

چه كسب و كارهايي به  PWA نياز دارند؟

آيا همه بايد PWA بسازند و با آن كار كنند؟ خير، قبل از همه بايد كسب و كار و مخاطب هدف را مدنظر قرار دهيد. آيا آنها از اپليكيشن‌ها استفاده مي‌كنند؟ شما بايد نيازهاي مخاطبانتان را بررسي كنيد. از خودتان بپرسيد كه چه انتظاري از اين فناوري داريد؟ كاربرانتان ساكن كجا هستند؟ كجا و چگونه از محتواي شما استفاده مي‌كنند؟ آيا دسترسي به اينترنت و سخت افزار مناسب دارند؟ آبا اپليكيشن شما كمكي به عملكرد بهتر آنها مي‌كند؟

در واقع PWA‌ها كاربري ساده‌اي دارند ولي سهولت در كاربري به معناي الزام در استفاده از آنها نيست. اگر مخاطبانتان نيازي به آن ندارند، پس چرا بايد آن را طراحي كنيد؟

 

ملاحظات سئو در مورد وب اپليكيشن‌ها كدامند؟

يك PWA مبتني بر وب است. يعني درون وب متولد شده و براي سهولت در جستجو شدن، همگام با موتورهاي جستجو، توسعه پيدا مي‌كند. البته مي‌توانيد وب اپليكيشن پيشرونده را از روي هر سايت قديمي ‌بسازيد. با اين حال بسياري از كاربران PWA براي توليد PWA‌هاي بسيار پيچيده از جاوا اسكريپت استفاده مي‌كنند. با اينكه موتورهاي جستجو با جاوا اسكريپت سازگار شده‌اند ولي هنوز جاي نگراني وجود دارد.

در حين راه اندازي PWA بايد Java Script در دسترس قرار گيرد. دسترسي به فايل‌ها را براي bot‌ها مسدود نكنيد و مطمئن شويد كه لينك‌ها در دسترس هستند. براي بهبود فرايند rendering مي‌توانيد از server-side rendering استفاده كنيد.

تبديل سايت به PWA به معناي تقويت مستقيم سئوي سايت نيست. اين كار را با انجام ندهيد. اگر وب اپليكيشن فوق العاده با تجربه كاربري عالي داريد، پس احتمالاً مي‌توانيد برنده رقابت كاري شويد.

 

 

 

سه عنصر مهم براي طراحي PWA كدامند؟

قبل از تبديل سايت به وب اپليكيشن معتبر به سه عنصر زير نياز داريد:

  • ارتباط امن (HTTPS): وب اپليكيشن‌ها تنها روي ارتباط‌هاي امن كار مي‌كنند. اين امر علاوه بر ملاحظات امنيتي به خاطر جلب اعتماد كاربران هم اهميت دارد.
  • سرويس وركر ( Service worker): قطعه اي از اسكريپت كه در پس زمينه فعاليت مي‌كند. با آن تقاضاهاي شبكه را از نظر PWA وارسي كرده و انجام كارهاي پيچيده تر برايتان ساده مي‌شود.
  • فايل مانيفست (manifest file): اين فايل JSON حاوي اطلاعات نمايش و عملكرد PWA شما است. نام، توضيحات، آيكون‌ها، رنگ‌ها و غيره را در بر مي‌گيرد.

 

نحوه راه اندازي PWA چگونه است؟

منابع زيادي براي كمك به توليد وب اپليكيشن وجود دارند. گوگل در سايت  راهنماي آموزشي جامعي را ارائه نموده است. موزيلا هم اطلاعات زيادي در مورد توليد اپليكيشن‌هاي پيشرونده تحت وب دارد. البته علاوه بر محتواهاي آموزشي موجود، پلاگين‌هاي وردپرس هم امكان توليد PWA از سايت را فراهم مي‌كنند.

 

در نهايت . . .

وب اپليكيشن پيشرونده، افزونه فوق العاده‌اي در كنار ساير ابزارهاي موبايلي كسب و كارتان است. آنها به صورت آفلاين و مشابه اپليكيشن واقعي، سريع عمل مي‌كنند. با آنها تجربه كاربري عالي را براي كاربران رقم زده و به خوبي تعامل برقرار مي‌كنيد. لطفاً نظرات خودتان در مورد PWA را با ما در ميان بگذاريد.

 

 

 

اين نام مجاز نمي باشد و شفافيت در زنجيره تأمين

۳۷ بازديد ۰ نظر

اين نام مجاز نمي باشد و شفافيت در زنجيره تأمين

اين مقاله براي آگاهي دادن به شما در مورد موضوعات مهم در زنجيره تأمين مربوط به صنعت اين نام مجاز نمي باشد نوشته شده است.

بدون شك ، كاربران و مشتركان اين نام مجاز نمي باشد به طور فزاينده اي از ايمني و امنيت فعاليت هاي آنلاين خود آگاه هستند ، پس از بسياري از مطالعات اين نام مجاز نمي باشد هاي تبليغاتي ، نتايج نشان مي دهد كه ميزان سرقت اطلاعات آنلاين افزايش يافته است. طبق كميسيون تجارت فدرال ، فقط در سال 2018 ، 3 ميليون گزارش از سرقت آنلاين گزارش شده است.

 

حتي اگر اين تهديدها - و گسترش نقض داده ها - همچنان خبرساز شوند ، كاربران با وجود تهديدها همچنان به Wi-Fi عمومي متصل مي شوند و هنگام سفر به ساير شبكه هاي ناامن مي پيوندند. افراد محتاط تر يا باهوش فني مي دانند كه به شبكه هاي خصوصي مجازي (اين نام مجاز نمي باشد) روي آورده اند تا راهي براي اتصال ايمن آنلاين باشند و با گسترش تعداد اين نام مجاز نمي باشد ها ، برخي پروژه ها مي توانند بازار اين نام مجاز نمي باشد را تا سال 2022 به بيش از 35 ميليارد دلار گسترش دهند.

 

چرا اين نام مجاز نمي باشد و زنجيره تأمين آن مهم است؟

اين بدان معناست كه اين منطقه و بازار فعال مي تواند حتي براي برخي از ارزهاي ديجيتال براي سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي سودآور باشد. حتي مي توانيد برخي از بازارياب ها را مشاهده كنيد كه با ايجاد تبليغات تلويزيوني و اينترنتي پر زرق و برق كه باعث الهام بخشيدن به مخاطبانشان مي شود ، تعداد زيادي مشتري را جذب و برنده مي كنند.

 

با اين حال ، وقتي اين شركت ها به دنبال عقب بردن پرده دنياي زيرين ديجيتال هستند ، نمي توانم تعجب كنم كه آيا پرده براي كار خودشان به اندازه كافي عقب است؟ منظور من اين نيست كه آنها سارقاني هستند كه داده هاي كاربر را فراموش مي كنند (اگرچه برخي افراد اطلاعات شما را به اشخاص ثالث مي فروشند) ، اما در عوض شما مي پرسيد كه آيا صنعت اين نام مجاز نمي باشد نگران پروتكل هاي امنيتي آنها نيست؟ آيا شفاف است يا خير؟

 

مشكلات مربوط به هك و زنجيره تأمين Nordاين نام مجاز نمي باشد

Nordاين نام مجاز نمي باشد ، احتمالاً شناخته شده ترين ارائه دهنده اين نام مجاز نمي باشد ، اخيراً هك شده است. يك مهاجم به يك سيستم كنترل از راه دور كاملاً ناامن كه توسط "ارائه دهنده مركز ناشناس داده" رها شده بود وارد شد و به يكي از سرورهاي آن در يك مركز داده خارج از كشور حمله كرد.

 

اگرچه Nordاين نام مجاز نمي باشد به جديدترين هك فناوري پيشرفته تبديل شده است و حتي از يك كنسول امنيتي ناامن بزرگ نيز برخوردار است ، اما در اينجا مسئله چندان مهمي نيست. همچنين اين واقعيتي نيست كه اين اختلال به مدت يك ماه مورد توجه قرار نگرفته است ، هرچند كه كمي بيشتر گاز مي گيرد. نكته مهم در اينجا اين است كه Nordاين نام مجاز نمي باشد نه تنها نمي دانست كه اين سيستم براي حفظ عملكرد خود استفاده مي شود ، بلكه از وجود آن هيچ تصوري نداشت. يك دقيقه فكر كنيد؛ ارائه دهنده امنيت داده با يك شريك اصلي در ارتباط است و تمام آسيب پذيري هاي احتمالي شركاي خود را برطرف نكرده است.

 

آيا Nordاين نام مجاز نمي باشد فقط ناهنجاري در صنعت است كه بايد مورد توجه قرار گيرد؟ نه ، متوجه شديم كه اين آسيب پذيري نه تنها Nordاين نام مجاز نمي باشد را به خطر انداخته ، بلكه موارد ديگري مانند TorGuard را نيز آشكار كرده است. اكنون روند وحشتناكي داريم. اكنون بسياري از ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد خدمات خود را به عنوان بخشي از تبليغات برنامه ريزي شده براي كاربري كه هنوز با اين فنآوري آشنايي ندارد - از جمله افرادي كه ممكن است بخواهند داده هاي شما را با دولت به اشتراك بگذارند - به بازار عرضه كنند. اما اكنون حتي "معتمدترين ها" ثابت كرده اند كه آنها گاهي پروتكل هاي رايگان يا محافظت نشده اي را به مشتركان خود ارائه مي دهند كه به هيچ وجه قابل اعتماد نيستند.

اهميت شفافيت در زنجيره تأمين

چرا چنين مشكلي وجود دارد؟ كل وضعيت يك سوال بزرگ در مورد اينكه چه كسي زيرساخت اين نام مجاز نمي باشد را كنترل مي كند و چه كسي مسئول است. وي همچنين بر عدم شفافيت صنعت اين نام مجاز نمي باشد پيرامون زنجيره تامين آن تأكيد مي كند. حتي پس از هك Nordاين نام مجاز نمي باشد ، شبكه ارائه دهندگان مجرم اين نام مجاز نمي باشد كه به مركز داده سرازير شده اند ، نامي ندارند.

 

وقتي اطمينان حاصل كنيم كه همه كارها با خيال راحت و كارآمد انجام شده است ، اطمينان حاصل مي كنيم كه مراحل موجود ، از جمله كار با هزاران دستگاه و شريك ، ايمن بوده و زيرساخت هاي موجود در Google را مديريت مي كنند يا مانند Google مي توانند امنيت داده هاي آنها را تضمين كنند.

 

داشتن يك ديد كامل از زنجيره تأمين زيرساخت ، اگر شفاف نباشد كاربر را دچار ترديد مي كند. آنها بايد تمام تلاش خود را انجام دهند و در صورت لزوم از منابع كافي استفاده كنند تا بتوانند كليه ارتباطات و اطلاعات مربوط به كاربران خود را در سطح بالايي از امنيت حفظ كنند.

 

اگرچه هر سازماني به منابع يك شركت بزرگ مانند Google دسترسي ندارد ، اما بسياري از ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد ادعا مي كنند كه از بهترين ويژگي هاي محافظت از مصرف كننده (رمزگذاري درجه نظامي ، بدون ورود به سيستم ، كليد) برخوردار هستند. كليدهاي تعويض و غيره).

انتخاب ارائه دهنده اين نام مجاز نمي باشد مناسب مي تواند مهمترين نكته قبل از خريد باشد

اگرچه نتوانند امنيت سرورهاي خود را حفظ كنند ، آنها شكست مي خورند. آنچه صنعت اين نام مجاز نمي باشد به وضوح فاقد آن است ، چارچوب ، زيرساخت و روند لازم براي درك رفتار ارائه شده توسط همه ارائه دهندگان پشتيباني آنها - از جمله ارائه دهندگان است.

 

بدون شك ، حل يك چالش شبكه دشواري هاي منحصر به فردي دارد ، اما خالي از امكان نيست. بحث در مورد زنجيره تأمين و شركا دو دليل است كه ما پس از ترك Google از شبكه هاي تحت حمايت بلاكچين جذب مي شويم ، زيرا انجمن توسعه دهندگان Blockchain درك مي كند كه شفافيت و حسابرسي در يك محيط تهديدآميز پيچيده و مهم است.

 

حسابرسي مي تواند كمي آسان تر باشد زيرا هر ارائه دهنده وقتي با استفاده از كليد خصوصي خود وارد سيستم مي شود وارد بلاكچين مي شود. در مورد Nordاين نام مجاز نمي باشد ، امكان معرفي يك ابزار مديريتي باقي مانده در سرور وجود داشت كه در صورت بررسي تاريخچه زنجيره تامين ، مي توان آن را علامت گذاري كرد.

 

نكته آخر اينكه وقت آن است كه اين ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد قبل از سوختن كل خانه به فكر آشپزخانه خودشان باشند. ديگر كافي نيست كه به سادگي به صنعت اين نام مجاز نمي باشد اعتماد كنيد تا زنجيره هاي تأمين خود را كشف كند و سپس تصور كنيد كه آنها خود نقش پليس دارند.

 

اگر ارائه دهندگان واقعاً مي خواهند از حداكثر شفافيت اطمينان حاصل كنند و زيرساخت هاي خود را قفل و محافظت كنند تا به راحتي توسط ديگران هك نشود ، پس يك محل خوب براي شروع يا تعهد سرمايه گذاري در مميزي مستقل است. يا نشانه هايي از اينكه آنها قصد دارند به يك انجمن بلاكچين آگاه بپيوندند.

http://chitaاين نام مجاز نمي باشد.com/2021/04/19/%d8%b2%d9%86%d8%ac%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a3%d9%85%db%8c%d9%86/

 

هايك ويژن از همكاري خود با باشگاه كورينتيانس برزيل خبر داد

۳۳ بازديد ۰ نظر

هايك ويژن از همكاري خود با باشگاه كورينتيانس برزيل خبر داد

 

شركت هايك ويژن چين از انعقاد قرار داد با باشگاه فوتبال كورينتيانس برزيل براي تجهيز استاديوم و سازه هاي اين باشگاه فوتبال برزيلي خبر داد. شركت هايك ويژن اعلام كرد اين قرار داد سه ساله بوده و در آن راهكارهاي جامع امنيتي توسط متخصصان هايك ويژن طراحي شده و اجرا خواهند شد. اين شركت چيني چندي پيش پروژه تجهيز استاديوم آژاكس هلند را انجام داده بود و اين دومين پروژه آنها در اين حوزه است، به نظر مي رسد كه تيم هايك ويژن به دنبال يك بازار ويژه در حوزه استاديوم ها هستند و اين حوزه براي آنها از جذابيت ويژه اي برخوردار است.

تجهيز باشگاه فوتبال كورينتيانس برزيل

همانگونه كه اشاره شد هايك ويژن در يك قرار داد سه ساله متعهد به تجهيز استاديوم باشگاه فوتبال برزيلي شده است. در يك بخش از اين قرار داد سه ساله استاديوم ?? هزار نفري كورينتيانس با استفاده از راهكار هاي هوشمند برند هايك ويژن شامل مختلف راهكار دوربين تشخيص چهره هايك ويژن مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) ، راهكار دوربين Dark Fighter هايك ويژن  براي ارائه تصاوير رنگي و با كيفيت حتي در تاريكي كامل ، راهكار دوربين پلاك خوان هايك ويژن ، راهكار دوربين پانو ويو هايك ويژن ( HIKVISION PanoVu ) ، راهكار دوربين پانوراما هايك ويژن ، راهكار جامع اكسس كنترل هايك ويژن و بسياري از راهكارهاي امنيتي براي تجهيز سيستم امنيتي استاديوم آرنا كورينتيانس برزيل مي باشد.

ماركو مايرلس مدير بخش بازاريابي هايك ويژن برزيل اعلام كرد: ” انعقاد قرار داد همكاري در زمينه سيستم دوربين مدار بسته مايه خوشحالي ماست پيوند نام تجاري ما در كنار يك باشگاه فوتبال مشهور دنيا مي تواند زمينه را براي رشد و توسعه بيشتر ما در حوزه سيستم هاي امنيتي هوشمند باشد. هايك ويژن در اين پروژه پيشرفته ترين محصولات خود را پيشنهاد داده است تا به بهترين نحو امنيت استاديوم كورنتيانس را برقرار نمايد. پيش از اين ما يك پروژه موفق با باشگاه فوتبال آژاكس هلند اجرا كرديم كه تجربيات گرانبهاي ناشي از آن به ما كمك  مي كند تا بهترين پيشنهاد ها را براي مشتريان جديد خود داشته باشيم ” .

يكي از مزيت هاي مهم هايك ويژت براي استفاده شركت ها و باشگاه هاي بزرگ  قيمت ارزان آن نسبت به ديگر برند ها است. قيمت دوربين مداربسته  هايك ويژن در بسياري موارد نصف برند هاي معتبر اروپايي است.

لوئيز پائولو روزنبورگ مدير بازاريابي باشگاه كورينتيانس گفت: ” ما با شركت هايك ويژن براي اجراي پروژه نظارت تصويري در باشگاه رسيده ايم. از زمان ساخت استاديوم آرنا تاكنون بيش از ? ميليون هوادار از مسابقات از باشگاه كورينتيانس ديدن كرده اند، ما نياز به يك راهكار جامع امنيتي براي مديريت اين حجم از طرفداران هستيم، نظارت بر رفتار آنها ، برقراري امنيت و پيشگيري از وقوع بحران در مواقع اضطراري از ابعاد مختلفي براي اهميت دارد. بايد بگويم كه هايك ويژن تمام آنچه را كه ما براي پوشش نيازهاي خود لازم داريم به ما ارائه نموده است ” .

همچنين يك رقيب چيني براي هايك ويژن در اين صنعت وجود دارد. تي وي تي ، برندي است كه اين روز ها هم تراز شركت هايك ويژن در حال توسعه بازار خود است.  براي آشنايي با  دوربين مداربسته تي وي تي   مي توانيد به وبسايت شركت مهرتجارت مراجعه كنيد.

ويژگي IRIS در دوربين هاي مدار بسته

۴۲ بازديد ۰ نظر

ويژگي IRIS در دوربين هاي مدار بسته

آيريس ( IRIS) در واقع نقش عنبيه را در يك  دوربين مدار بسته  بازي مي كند و روي لنز دوربين قرار مي گيرد. به عبارت ديگر دليل نام گذاري آيريس به خاطر عملكرد مشابه اين قطعه به عنبيه چشم انسان مي باشد. همانگونه كه در چشم انسان وظيفه كنترل ورود ميزان نور توسط عنبيه انجام مي شود در دوربين هاي مدار بسته هم آيريس وظيفه كنترل ورود نور به دوربين را بر عهده دارد. به عبارت ديگر اين قطعه نقش حياتي در تصوير برداري دوربين دارد چرا كه اگر نور زيادي از طريق ايريس وارد دوربين شود تصوير به شدت روشن مي شود و در غير اين صورت تصوير تيره مي باشد كه مشتريان را كلافه مي كند.

آيريس داراي انواع مختلفي است كه عبارتند از: آيريس ثابت ( Fixed Iris)، آيريس دستي ( Manual Iris)، آيريس اتوماتيك ( Auto Iris) و P Iris در ادامه در مورد هر كدام توضيح مي دهيم.

آيريس ثابت

شدت نور وارد شده توسط آيريس ثابت به دوربين و روي چيپ ست تصوير برداري دوربين همواره ثابت است به عبارت ديگر آيريس هيچ كنترلي روي ميزان نور ورودي در طول شبانه روز روي شدت نور وارد شده به دوربين ندارد. از اين رو معمولا از دوربين هايي كه داراي لنز هاي با آيريس ثابت هستند در موقعيت هايي استفاده مي شود كه شدت نور در طول روز و شب ثابت است. به عنوان مثال اتاق هاي داخلي اداره جات و يا فضاي داخل لابي ساختمان هاي مسكوني و اداري و بسياري از موارد شبيه به اين را مي توان با دوربين ها و آيريس هايي از اين نوع پوشش داد.

آيريس دستي

تنظيم دريچه آيريس در اين نوع از دوربين ها به صورت دستي انجام مي شود. كاربر مي تواند به صورت دستي و در هنگام نصب دريچه آيريس لنز را با توجه به نور محيط تنظيم كند و به اين ترتيب كيفيت تصوير مناسب را از دوربين دريافت كند. اما مشكل آنجاست كه اگر در طول شبانه روز شدت نوز كم يا زياد شود كيفيت تصوير دوربين افت مي كند لذا كاربر بايد همواره اقدام به تنظيم آيريس كند كه اين موضوع بسيار خسته كننده است و علاوه بر آن مي تواند باعث شود كه عمر مفيد دوربين كم شود يا حتي در برخي از موارد زاويه ديد دوربين و فوكوس آن از تنظيم خارج گردد.   دوربين مداربسته هايك ويژن يكي از بهترين برندهاي دوربين مداربسته است كه اين قابليت را به بهترين نحو به شما ارائه مي دهد.

آيريس اتوماتيك

اين آيريس ها همانگونه كه از نامشان پيداست كنترل ورود و خروج نور از طريق لنز به دريچه دوربين را بصورت اتوماتيك انجام مي دهند و دريچه آيريس با تغيير شدت نور محيط باز و بسته مي شود اين مهم كمك مي كند تا تصوير دوربين در شرايط نوري مختلف در طول شبانه روز با كيفيت مناسب ارائه شود و مشتريان هميشه از تصاوير راضي خواهند بود. اين آيريس ها كمي از آيريس هاي دستي و ثابت گران تر هستند. نقطه ضعف اين آيريس ها اينست كه در مواقعي كه دريچه آيريس بيش از حد باز يا بسته باشد امكان دارد كه زاويه ديد و فوكوس دوربين تغيير جزئي داشته باشد.

آيريس هاي اتوماتيك خود به دو نوع DC Iris ( كه دريچه آيريس توسط مدار داخلي دوربين كنترل مي شود) و Video Iris (كه دريچه آيريس توسط مدار كنترل كننده داخل لنز كنترل مي شود) تقسيم بندي مي شوند.

 

P-Iris

اين مدل از آيريس مدل پيشرفته اي از آيريس هاي خودكار مي باشد. كنترل ذريچه آيريس در اين نوع توسط موتورهاي مكانيكي دقيق با توجه به شدت نور محيط تنظيم مي شود. معايب موجود در آيريس اتوماتيك در پي آيريس وجود ندارد با اين همه اين نوع از آيرييس ها قيمت بالاتري نسبت به مدل هاي گفته شده در بالا دارند و لذا بهتر است فقط در موقعيت هاي حساس از دوربين هاي مجهز به اين نوع آيريس استفاده نمود.

آشنايي با آيريس و انواع آن به ما كمك مي كند تا با توجه به موقعيت قرار گرفتن دوربين از مدل هاي مختلف استفاده كنيم، به كار گيري دوربين هاي با آيريس مناسب باعث مي شود تا بهترين كيفيت دوربين ها را در اختيار داشته باشيم. در ادامه با ذكر چند مثال به توضيح بيشتر اين موضوع مي پردازيم.

اگر شما به دنبال نصب دوربين مدار بسته در يك مكان اداري يا دولتي هستيد كه در طول روز تنها در ساعت هاي كاري به آن نياز داريد مي توانيد از دوربين هاي مدار بسته با آيريس ثابت يا دستي استفاده كنيد. اين مهم با عث مي شود تا علاوه بر قيمت مناسب بالاترين كيفيت تصوير را از دوربين دريافت كنيد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته تي وي تي

اگر شما نياز به دوربين مدار بسته در يك موقعيت بيروني مانند پاركينگ، محوطه ي پيراموني، حياط و … هستيد بهترين انتخاب استفاده از دوربين هاي مدار بسته مجهز به آيريس اتوماتيك مي باشد تا با توجه به شدت نور متغير محيط در طول شبانه روز بهترين تصوير را داشته باشيد.

اگر نياز به نصب دوربين در فضاي تجاري مهم مانند مراكز فروش مهم، صندوق هاي مغازه يا فروشگاه، طلا فروشي ها، بانك ها و پروژه هايي از اين جنس داريد بهتر است از دوربين هاي مجهز به پي آيريس P-Iris استفاده كنيد تا در طول روز بهترين كيفيت بدون هيچگونه افتي را در اختيار داشته باشيد.

به خاطر داشته باشيد كه رعايت استاندارد هاي مربوط به آيريس به شما كمك مي كند تا بهينه ترين انتخاب را داشته باشيد. چرا كه دوربين هاي مدار بسته براي ارائه بهترين كيفيت نياز به نور مناسب دارند و اين نور از دريچه آيريس به آنها داده مي شود.

در صورت نياز به خدمات   نصب دوربين مداربسته  به شما پيشنهاد مي كنيم با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

 

 

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

۳۱ بازديد ۰ نظر

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

زعفران به عنوان گرانترين گياه در دنيا شناخته و از آن به عنوان طلاي قرمز ياد مي شود، در طبيعت از گياه كروكوس ساتيووس و در فصل پاييز بدست مي آيد. در دوران باستان يوناني ها و رومي ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو كننده استفاده ميكردند و در صده ي ???? در چين از آن به عنوان دارو كمك ميگرفتند. اين گياه زماني كه عده اي از جمعيت كليسايي پروتستان به آمريكا مهاجرت كردند به آنجا برده و در ساحل شرقي كشت داده شد است.

زعفران چيست ؟

زعفران رشته ها (پرچم هاي) گل گياه كروكوس است كه كه رنگي طلايي داشته و از خشك شدن اين رشته ها حاصل ميشود كه نحوه خشك كردن آنها تا حد زيادي در ميزان رنگ دهي رشته ها موثر است. توصيف عطر و طعم زعفران كار بسياري دشواري است و عده اي عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخي از غذاها شيرين، ولي به طور كلي زعفران طيف وسيعي از بو ها و طعم ها را در خود جاي داده است و شايد يكي از عوامل خاص بودن اين ادويه همين موضوع باشد.

به طور كلي نظر هاي زيادي درباره گرانترين ادويه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال يك نوع‌ ادويه تند كه محصول آن در اتريش كشت ميشود فلفل پرويان است كه با نام چاپريتا شناخته ميشود، اين فلفل به ازاي هر كيلوگرم ?? هزار دلار قيمت گذاري ميشود و همينطور ادويه هايي همچون هل، وانيل، دارچين و زرد چوبه جزء گرانترين ها محسوب شده، اما‌با اين حال كارشناسان اهل فن زعفران را بسيار ارزشمند تر از ساير گياهان و ادويه ها ميدانند. بر اساس قيمت هاي ثبت شده در بازار هاي جهاني قيمت هر كيلو زعفران حدود???? دلار آمريكا قيمت گذاري شده است و اين موضوع تا حد زيادي به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگي دارد. براي خريد زعفران بدون واسطه و با كيفيت به صفحه لينك شده مراجعه كنيد.

براي كساني كه ممكن است اطلاعات چنداني راجع به اين طلاي قرمز نداشته باشند بايد اين نكته را يادآور شد كه قيمت گذاري بر روي زعفران، تنها بر روي رشته هاي آن است و ديگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قيمت هايي غير واقعي يا فرعي نسبت به زعفران دارند. و به طور كلي شما در هر جايي با قيمت زعفران برخورد كرديد اين قيمت ها مربوط به رشته هاي زعفران است و به طور كلي به شما توصيه ميكينم كه از خريد محصولات جانبي زعفران خودداري كنيد زيرا تشخيص اصلي و تقلبي بودن مواد موجود در اين محصولات كار بسيار دشواري است. زعفران، يكي از سوغات مشهد مقدس است كه در كنار زرشك، نبات و ديگر ادويه ها در اين شهر مقدس به وفور يافت مي شود.

قسمت هاي مختلف گل گياه كروكوس براي موارد غذايي و پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد اما مهم‌ ترين بخش آن پرچم اين گل ميباشد. اولين قدم در برداشت زعفران كاشتن پياز آن در اواخر جولاي يا مرداد ماه تا اواخر آگوست يا شهريور ماه است، و زمان گل دهي و برداشت محصول از اواخر مهرماه يا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ي اين زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زميني كه محصول در آن كشت ميشود متغير است.قسمت بالاي رشته ها يا پرچم گل كروكوس سرگل نام دارد كه زعفران خالص نيز ميتوان آنرا نام گذاري كرد و بيشترين ميزان رنگ دهي در اين قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالاي رشته ها تا قسمت سفيد رنگ پوشال نام دارد كه شامل رشته ي زعفران به علاوه ? تا ? ميلي متر از خامه ي گل را نيز در بر ميگيرد. قسمت بعدي نگين نام دارد كه همان پوشال است ولي با ظاهري ضخيم تر نسبت به پوشال و همچنين از نظر زيبايي همينطور عطر و طعم بيشتري نيز دارا ميباشد. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه قيمت زعفران بهرامن ، قيمت بروز اين ادويه را بدست آوريد.

استفاده هاي مختلف از زعفران در ميزان و نوع استفاده از آن در كشور هاي مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گيري آن مثقال و گرم و در بعضي از كشور ها مانند انگلستان اونس ميباشد كه هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قيمت زعفران نگين در كشور هاي مختلف به شرح زير است ؛

ايران به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

هند به ازاي هر گرم ?.? تا ? يورو

ايالات متحده آمريكا به ازاي هر گرم? تا ?.? يورو

كانادا به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

اروپا كشور هاي همچون اسپانيا ايتاليا و آلمان به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

بريتانياي كبير به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

امارت متحده عربي به ازاي هر گرم ?.? تا ?.? يورو

چين به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

تركيه به ازاي هر گرم ?.??تا ?.? يورو

اين قيمت ها در سال ???? ميلادي به ثبت رسيده است.

همانطور كه مشخص است قيمت بالاي اين طلاي قرمز است كه در زير به چرايي آن ميپردازيم؛

همانطور كه در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است كه اين زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزايش قيمت اين ادويه كمك ميكند.

از همين رو تمام كساني كه به نوعي درگير با اين صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت ميبايست تا سال بعد براي برداشت دوباره محصولات صبر كنند.

همچنين در زمين‌هايي كه زعفران كاشت و برداشت ميشود نمي توان در ساير فصول سال گياه ديگري را كاشت و از آن بهره برد.

تك تك گل هاي زعفران بايد به وسيله انسان و دست و همچنين با دقت بسيار بالا برداشت شود تا كيفيت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پياز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد ميكند.

كارگراني كه هنگام برداشت در زمين ها كار ميكنند بايد با ظرافت خاصي اقدام به برداشت گل ها كنند.

همچنين هنگام جداسازي رشته هاي زعفران از گل آن، بايد با دقت زيادي اين كار صورت بگيرد كه همه اين موارد حوصله و زمان زياد و همچنين مهارت هاي منحصر به فرد خود را طلب ميكند

هر گل زعفران تنها ? رشته يا پرچم قرمز رنگ ميدهد كه اين موضوع سبب ميشود هزاران گل براي مقدار قابل عرضه اي از زعفران چيده شود

بعد از جدا سازي رشته ها نيز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسي قرار ميدهند تا قسمت هاي مختلف رشته ها را جدا كنند كه هر كدام براي بخش خاصي دسته بندي ميشوند.

در آخر نيز همه‌رشته هاي جدا شده و تقسيم بندي شده بر اساس نوع آنها بايد طي يكسري از فرايند هاي حساس با دقت در محيطي تاريك خشك شوند.

و اينكه چه شما به ميزان ?? گرم زعفران چه ? كيلوگرم زعفران در اختيار داشته باشيد بايد همه ي مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهيد.

منبع : الف

معرفي ?? اپليكيشن مناسب سفر

۳۳ بازديد ۰ نظر

معرفي ?? اپليكيشن مناسب سفر

تابستان هميشه بهترين زمان براي سفرهاي خانوادگي بوده است. گشت و گذار در شهر هاي مختلف و ماجراجويي هاي تابستانه باعث تازه شدن روح و بالا رفتن روحيه مي شود.

قبل از ظهور تلفن هاي هوشمند، هميشه تهيه دفترچه هاي راهنماي مسافرين و نقشه شهرها و جاده ها از موارد ضروري هر سفري بود. اما امروزه با فراگير شدن تجهيزات هوشمند ديگر نيازي به وسايل سنتي نيست. بلكه با اپليكيشن هاي مفيد مي توان تمام نيازها را برطرف كرد.

لذت سفر

fq1a_z13.jpg
اپليكيشن “لذت سفر” كه كاري از سامانه رزرواسيون مهر است، يك راهنماي گردشگري بسيار خوب براي شما خواهد بود. اين اپليكيشن مجموعه بسيار متنوعي از هتل ها و قيمت هاي آنها، اطلاعات شهرها، جاذبه هاي گردشگري و همچنين موقيت جغرافيايي تمام آنها را گرد هم آورده. همچنين شما امكان مشاهده نظرات كاربران، مقايسه هتل ها و رزرو آنلاين اتاق را تنها با اين اپليكيشن خواهيد داشت.

همچنين به وسيله قابليت مسير يابي مي توانيد پس از انتخاب مقصد مورد نظر، به روي مسير را مشاهده كنيد.

امكانات كليدي اپليكيشن لذت سفر:

اطلاعات كامل شامل گالري تصاوير و موقعيت روي نقشه بيش از ??? شهر كشور
معرفي بيش از ???? جاذبه گردشگري كشور
معرفي مراكز اقامتي شامل بيش از ??? هتل كشور
مقايسه هتل ها از نظر امكانات
امكان درج نظر و امتياز دهي به هتل ها
قابليت مسيريابي
پرداخت آنلاين هزينه اقامت
مشاهده تخفيفات ويژه در رزرواسيون هتل
—————————————————–

چمدان


جمع آوري وسايل و آماده كردن چمدان هميشه يكي از كارهاي لذت بخش و سخت هر سفري است. اكثرا به صورت ذهني ليست وسايل مورد نياز را جمع مي كنند. يكي از بدترين اتفاقات اين است كه بعد از حركت به سمت مقصد متوجه شويد به طور مثال شناسنامه خود را جا گذاشته ايد.

اپليكيشن چمدان براي جلوگيري از اينگونه اتفاقات ساخته شده است. با اين اپليكيشن شما مي توانيد ليست وسايل را بسازيد و همزمان با جمع آوري، تيك آنها را هم بزنيد تا مطمئن باشيد چيزي را جا نخواهيد گذاشت.

قابليت هاي كليدي اپليكيشن چمدان:

ايجاد ليست خودكار با توجه به نوع سفر، مشخصات فردي و همراهان
امكان ويرايش ليست و ايجاد ليست دلخواه
يادآوري آيتم هاي دلخواه
تقويم شمسي
—————————————————–
Google Maps


يكي از موارد ضروري براي هر سفر نقشه است و بهترين انتخاب اپليكيشن نقشه گوگل خواهد بود. همانطور كه پيش از اين هم گفتيم، شما به وسيله اين اپليكيشن مي توانيد محدوده سفر خود را دانلود كنيد و بدون نياز به اينترنت از آن استفاده كنيد.

به وسيله اين اپلكيشن شما به نقشه بيش از ??? كشور دسترسي خواهيد داشت. همچنين در صروت اتصال به اينترنت مي توانيد جزئيات و امكانات بيشتر مثل اطلاعات اماكن، مسير يابي، سفر مجازي به وسيله Street View و ديگر امكانات خوب اين اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
—————————————————-
Sygic


يكي ديگر از معروف ترين اپليكيشن هاي ناوبري كه احتمالا همگي با آن آشنايي داريد. به زبان ساده سايجيك يك نقشه و مسيرياب بسيار كامل است و تقريبا شما را از هر اپليكيشن ديگري بي نياز مي كند.

نكته جالب توجه سايجيك اين است كه براي مسيريابي (بر خلاف نقشه گوگل) نيازي به اينترنت نيست. شما تنها با يك بار دانلود نقشه (در نسخه اندرويد) به خوبي مي توانيد از تمام امكانات آن بدون نياز به اينترنت استفاده كنيد.

قابليت هاي كليدي سايجيك:

نقشه هاي با كيفيت
عدم نياز به اينترنت
مسيريابي و تغيير مسير ساده
جهت يابي گويا
انتخاب مسير دلخواه
قطب نما، قدم شمار و تايمر درون اپليكيشني

خوشبختانه اين اپليكيشن به خوبي از ايران و زبان فارسي پشتيباني مي كند و شما تمام امكانات بصري و صوتي آن را به زبان فارسي در اختيار خواهيد داشت. نسخه اندرويد اين اپليكيشن مهلت تست ? روزه دارد و بعد از آن حتما بايد اپليكيشن خريداري شود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.
————————————————–
آي بنزين

بعد از حل شدن مشكل نقشه به موضوع بعدي يعني “سوخت” مي رسيم. اپليكيشن آي بنزين به شما كمك مي كند تا به سادگي نزديك ترين پمپ بنزين را پيدا كنيد. با اجراي اپليكيشن كافي است به اينترنت متصل و GPS را فعال كنيد. بعد از يافتن مكان جغرافيايي شما، نزديك ترين جايگاه سوخت به شما نشان داده مي شود. همچنين با سوايپ از پايين به بالا ليست نزديك ترين جايگاه ها را مي توانيد مشاهده نماييد.

قابليت هاي كليدي اپليكيشن آي بنزين:

پوشش چندين شهر بزرگ ايران
مسيريابي
دريافت به روزرساني جايگاه هاي جديد

اپليكيشن آي بنزين علاوه بر تهران شهر هاي زيادي از جمله مشهد، تبريز، اصفهان، شيراز، بيرجند، زنجان، بوشهر و غيره را پشتيباني مي كند. ضمنا براي دسترسي به سرويس آي بنزين مي توانيد از وب سايت اين اپليكيشن هم استفاده كنيد.
—————————————————–
Foursquare


اپليكيشن فوراسكوئر كه پيش از اين قابليت Check-in يا اعلام حضور در محل را داشت، هم اكنون تنها به يافتن مكان هاي ثبت شده مي پردازد. با اين اپليكيشن شما به سادگي مي توانيد نزديك ترين كافه، رستوران، موزه، فروشگاه و هر محل ديگري كه در آن ثبت شده باشد را پيدا كنيد.

يكي از قابليت هاي مفيد اپليكيشن فوراسكوئر اين است كه شما مي توانيد پيشنهادات خود را به طور مثال در رابطه با سرويس دهي يك رستوران بنويسيد و همچنين نظرات ديگر كاربران را مشاهده كنيد.

خوشبختانه به لطف كاربران فعال ايراني اطلاعات بسيار زيادي از مكان هاي ديدني و پيشنهادات آنها در اين اپليكيشن وجود دارد.
———————————————————-

جهانگرد

اگر اهل مسافرت هاي خارج از كشور هستيد، حتما مي دانيد كه يادگيري زبان محلي آنها از واجبات اينگونه سفرها است. اما اگر توانايي يا زمان فراگيري كامل آن زبان را نداريد نگران نباشيد. چرا كه “جهانگرد” به كمك شما آمده است.

به وسيله اپليكيشن جهانگرد شما تمام عبارات و جملات مهم به زبان هاي گوناگون براي موقعيت هاي مختلف كه ممكن است با آنها مواجه شويد را در يك مكان جمع آوري كرده. به طور مثال جملات مناسب تاكسي، رستورات، احوال پرسي و غيره

اپليكيشن جهانگرد از زبان هاي زير پشتيباني مي كند:

انگليسي (لهجه آمريكايي و بريتانيايي)، عربي، آلماني، اسپانيايي (لهجه اسپانيا و آمريكاي جنوبي)، فرانسوي، هندي، ايتاليايي، ژاپني، كره‌اي، روسي، سوئدي، تايلندي، تركي استانبولي، چيني، پرتغالي (لهجه پرتغالي و برزيلي)، بلغاري، چك، دانماركي، يوناني، فنلاندي، مجار، هلندي، نروژي، لهستاني، اسلوانيايي و ويتنامي

اين اپليكيشن از تلفظ صوتي جملات هم پشتيباني مي كند اما فعال سازي آن مستلزم پرداخت هزينه است.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.


——————————————————–
چارترز

احتمالا با واژه “پرواز چارتر” آشنا باشيد. در غير اين صورت بايد بگوييم پرواز چارتر اصطلاحا به بليط اجاره شده توسط آژانس هاي مسافرتي است كه معمولا قيمت كمتري نسبت به بليط معمولي آن سفر دارد و در تورهاي لحظه آخر استفاده مي شود. وب سايت هاي زيادي اقدام به فروش اينگونه بليط ها مي كنند و جستجوي تمام آنها كار را كمي دشوار مي كند. اما اپليكيشن “چارترز” اين مشكل را حل كرده.

چارترز اپليكيشني است كه مستقيما با آژانس هاي مسافرتي بسياري قرارداد دارد و ارزانترين بليط هواپيما را براي شما مي يابد. شما به سادگي مي توانيد مقصد خود را جستجو كنيد. طبق اعلام سازنده در هر جستجو بيش از ???? پرواز رصد مي شود و هر بار ارزان ترين بليط موجود و آژانس فروشنده را به شما نشان مي دهد.

نحوه كار با اپليكيشن بسيار ساده است و كافي است بعد از باز كردن اپليكيشن مقصد، مبدا و روز را انتخاب كنيد. بعد از جستجو ليست ارزان ترين بليط ها را به همراه آژانس مسافرتي مربوطه را مشاهده خواهيد كرد. پس از مراجعه به وب سايت آن آژانس مي توانيد اقدام به تهيه بليط چارتر خود كنيد.
——————————————————-
Trivago


اگر اهل مسافرت هاي خارج از كشور هستيد بايد پيش از حركت به سمت مقصد هتل و محل اقامت خود را پيدا كرده باشيد. در اين راستا اپليكيشن Trivago به كمك شما خواهد آمد. اين اپليكيشن بيش از ???هزار هتل را در ديتابيس خود دارد و شما مي توانيد نزديك ترين هتل را با كمترين قيمت پيدا كنيد.

امكانات كليدي Trivago:

مقايسه قيمت ???هزار هتل از بالاي ??? سايت رزرواسيون
درج نظر و مطالعه نظرات ديگر كاربران
بيش از ?? ميليون عكس از هتل ها
جستجو بر اساس قيمت، كيفيت هتل، مكان و غيره
جستجوي هتل نزديك محل اقامت شما
نشان دادن محل جغرافيايي هتل بر روي نقشه
تماس با هتل از طريق اپليكيشن
جستجو با واحد هاي پولي مختلف

در حال حاضر بيش از ??ميليون نفر در سراسر دنيا از اين اپليكيشن استفاده مي كنند. شما هم مي توانيد نه تنها در هزينه خود، بلكه در زمان هم صرفه جويي كنيد.
—————————————————————-

اطراف من ( تهران )

اگر از مسافران (يا حتي ساكن) كلان شهر تهران باشيد قطعا به يك راهنما براي يافتن نزديك ترين اماكن اورژانسي، اداري و تفريحي نياز داريد. اپليكيشن اطراف من (تهران) به خوبي اين كار را براي شما انجام مي دهد.

اين اپليكيشن بدون نياز به اينترنت در يك ظاهر بسيار ساده عمل مي كند و شما به سادگي مي توانيد اماكني همچون بيمارستان ها، داروخانه ها، سينماها، دفاتر پستي و پليس +??، موزه ها و ايستگاه هاي مترو را پيدا كنيد. پس از يافتن مقصد دلخواه مي توانيد محل جغرافيايي آن را به روي نقشه مشاهده كنيد.

براي عملكرد بهتر اپليكيشن اطراف من (تهران) روشن بودن GPS دستگاه توصيه مي شود.
منبع : ديجياتو

دانلود فيلم The Last Stand 2013

۲۵ بازديد ۰ نظر

دانلود فيلم The Last Stand 2013

prw2_z11.jpg

فيلم آخرين ايستگاه با بازي آرنولد شوارتزنگر داستان رييس كارتل مواد مخدر تحت تعقيب پليس است كه ميخواهد با يك ماشين سوپر اسپرت تقويت شده از مرز آمريكا عبور كند و به مكزيك برود و در مسير گذرش از شهر كوچكي بايد عبور كند كه كلانتر شهر مامور قديم پليس است كه براي آرامش بيشتر به اين شهر كوچك امده و حالا بايد دست تنها با او مقابله كند….

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Last Stand 2013 :

كارگردان : Jee-woon Kim

نويسنده ها : Andrew Knauer

بازيگران : Arnold Schwarzenegger, Forest Whitaker, Johnny Knoxville

كشور : USA

زبان : English

تاريخ انتشار : ?? January 2013 (USA)

شناخته شده به اسم : The Last Stand

لوكيشن فيلمبرداري : Bosque Farms, New Mexico, USA

كمپاني سازنده : Di Bonaventura Pictures

 

Box Office فيلم The Last Stand 2013 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $?,???,???, ?? January 2013

Gross USA: $12,050,299

Cumulative Worldwide Gross: $48,330,757

 

فيلم آخرين مقاومت به كارگرداني كيم جي-وون در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم آرنولد شوارتزنگر، جاني ناكسويل، فارست ويتاكر، رودريگو سانتورو، جيمي الكساندر، لوئيس گازمن، ادواردو نوريگا، پيتر استورماره، زك گيلفورد , جنسيس رودريگز به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv