بهترين استراتژي ها براي ايجاد محتوا براي بررسي ، مدل TOPIC CLUSTER

۲۸ بازديد ۰ نظر

راستش را بخواهيد ، در گذشته ، وقتي صحبت از سئو مي شد ، بيشتر صحبت ها در مورد لينك ها و سئو خارجي بود و نقش محتوا بسيار كم بود. اما طي 4.5 سال گذشته و با تغيير در الگوريتم هاي گوگل ، به تدريج نقش محتوا برجسته تر شده است ، به طوري كه امروزه براي اينكه يك سايت سئو كند ، بايد بيشترين توجه خود را به محتوا و حتي متفاوت داشته باشيم. استراتژي ها. براي داشتن آن براي توليد.

 

در حال حاضر ، يكي از بهترين استراتژي ها براي ايجاد محتوا براي بررسي ، مدل TOPIC CLUSTER است. من از تجربه به شما مي گويم كه اجراي صحيح موضوع براي خوشه سايت باعث ايجاد سر و صدا در بازديد شما خواهد شد! در اين مقاله مي خواهم همه آنچه در مورد اين مدل محتوا مي دانيد را توضيح دهم. از جزئيات گرفته تا تكنيك هايي كه به طور تجربي آموخته ام. با من باش

صفحه ستون چيست؟

Pilar Page اصل و اصول محتواي خوشه است. در واقع ، محتواي Pilar ستون اصلي هر رشته از خوشه است. همانطور كه گفتم ، ما در مورد يك مدل محتواي خوشه صحبت مي كنيم. در واقع ، يك ستون يا محتواي ستون در وسط اين خوشه وجود دارد.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

به عنوان مثال ، اگر مي خواهيم خوشه اي از مطالب با موضوعاتي مانند بررسي كيفيت فرش ، مارك هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 فرش شانه داشته باشيم ، ابتدا به محتواي ستون نياز دارند: راهنماي خريد فرش.

 

در گذشته ، اگر مجبور به نوشتن مطالب با راهنماي خريد فرش بوديم ، احتمالاً به سراغ مدل آسمان خراش مي رفتيم و يك مقاله كامل 5000 كلمه اي مي نوشتيم. مقاله اي كه همه مباحث پيرامون را در بر مي گيرد و در هر يك از آنها فرو مي رود. اما امروز وقتي نوبت به گروه بندي مي رسد ، ما همين مطالب را با حدود 2000 تا 3000 كلمه متن مي نويسيم! چرا؟ منظورت ، مثلاً ، نمك و امثال آن است ، درست است؟

 

صفحه ستون چيست؟ در اين مطالب نيست كه همه زيرمجموعه ها و زيرمجموعه ها را بررسي مي كنيم ، اما اين بار به جاي نوشتن متن زياد براي هر يك ، به جاي اينكه در زير مجموعه ها وارد شويد ، خلاصه اي بنويسيد و مخاطب را تشويق كنيد كه براي ديدن مقاله به مقاله مراجعه كند اطلاعات

 

به عنوان مثال ، ما به جاي صحبت كردن در مورد 800 واژه در مورد مارك هاي معتبر فرش در مقاله با راهنماي خريد فرش ، حدود 200 كلمه متن در مورد آن مي نويسيم و سپس ، با ارائه يك لينك داخلي ، به مخاطب مي گوييم كه براي ديدن جزئيات بيشتر ، به مقاله مارك هاي معتبر فرش مراجعه كنيد.

 

بنابراين ما اين را مي فهميم

 

Pilar Page يك محتواي جامع است ، اما نه جامع.

اين مقاله به شما مختصري از هر مبحث مي پردازد.

سپس يك پيوند داخلي به زيرموضوعات مي دهيم.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

 

حال بياييد به مباحث برويم:

 

صفحه خوشه اي چيست؟

بگذاريد ابتدا اين را بگويم: ما كل اين مدل محتوا را يك موضوع خوشه اي يا يك مدل محتواي خوشه اي مي ناميم. بخشي از اين مدل اكنون به عنوان خوشه ، خوشه محتوا يا صفحه خوشه شناخته مي شود. بنابراين اين قسمت را با نوع محتواي موضوع خوشه اشتباه نگيريد و بدانيد كه خوشه بخشي از كل استراتژي است.

 

گام به گام آموزش SEO براي ووكامرس (0 تا 100) به زبان ساده

اما صفحات محتواي خوشه اي چيست؟ اينها تنها برخي از نرم افزارهاي هدفمندي است كه مي توانيد استفاده كنيد. در واقع ، اگر به مقاله با راهنماي خريد فرش به عنوان صفحه اي در نردبان نگاه كنيم ، محتوا موضوعاتي از جمله: بررسي كيفيت فرش ، مارك هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 شانه فرش و ....

 

اينها مقالاتي هستند كه يك موضوع كوچك و زيرمجموعه اي از موضوع اصلي را پوشش مي دهند و به همه س questionsالات مختلف در مورد آن پاسخ مي دهند. لطفا توجه داشته باشيد كه ما از طريق محتواي Pilar و محتواي Pilar از اين صفحات به اين صفحات پيوند مي دهيم.

 

با يك مثال بهتر موضوع را پيدا كنيد ...

البته ، من مراحل نوشتن يك موضوع خوشه اي را به طور كامل در زير توضيح خواهم داد ، اما يك مثال ديگر در اين بين مي تواند به شما در يادگيري بهتر كمك كند.

 

بعد از تحقيق درباره كلمات كليدي ، متوجه شدم كه مخاطبان من كلمات زيادي را جستجو مي كنند تا به صفحات يكي از سايتهاي مشتري برسند. من يك دسته از كلمات مرتبط را جمع كردم. اين ها بودند:

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

 

راه هاي كاهش وزن ،

كاهش وزن با طب سنتي ،

كاهش وزن لاغري ،

كاهش وزن با ورزش ،

كاهش وزن با تغذيه و رژيم غذايي ،

و ...

خوب ، اكنون با شناختي كه از مخاطبانم دارم و البته با شناختي كه از خود موضوع دارم ، مي دانم كه اصلي ترين و بيشترين جستجوي موضوع در ميان اين كلمات عبارت "راه هاي كاهش وزن" است. زيرمجموعه هاي زير همان كلمات كاهش وزن با طب سنتي است و ..

 

من در حال نوشتن مقاله اي 3000 كلمه اي در مورد روش هاي مختلف كاهش وزن هستم و در آن به طور خلاصه هر يك از اين موارد مانند كاهش وزن را با طب سنتي توضيح مي دهم. براي مطالعه بيشتر با آنها تماس بگيريد. علاوه بر اين ، من از هر يك از مطالب موضوع پيوندي به Pilar مي دهم.

 

منبع: seoedu.ir

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

۲۹ بازديد ۰ نظر

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

ارورهاي ماشين لباسشويي بوش

۲۹ بازديد ۰ نظر

 

ارورهاي ماشين لباسشويي بوش

 

a7_5dvn.jpg

شايد براي شما پيش آمده باشد كه لباسشويي كار نكند يا درب آن قفل شود يا هر اتفاق ديگري؛ امروزه يكي از ويژگي هاي لباسشويي‌هاي جديد اين است كه به محض بروز ايراد در دستگاه آن را به صورت يك  ارور در صفحه نمايشگر نشان مي‌دهد.

لباسشويي بوش نيز از اين امر مستثني نبوده و هر ايراد را به صورت يك كد ارور نمايش مي دهد. اين كد ارور معمولا با حرف F يا E آغاز شده و يك عدد دو رقمي را در ادامه با خود به همراه دارد. اين مسئله يكي از مزاياي داشتن لباسشويي بوش را نيز مي‌رساند چراكه با جستجوي ارور ميتوانيد شركت‌هاي معتبر تعمير لباسشويي بوش در سراسر كشور را به راحتي پيدا كنيد

در ادامه به معرفي ارورهاي ماشين لباسشويي بوش ميپردازيم  و راه حل هايي نيز براي رفع عيب پيشنهاد داده ايم.

 

ارور F23 در لباسشويي بوش

كد خطا و يا ارور F23 در ماشين لباسشويي بوش به صورت خلاصه به سيستم نشتي آب دستگاه و يا ايراد عدم تشخيص سطح آبگيري اشاره شده است . اين به آن معنا مي باشد كه يكي از المان هاي اصلي در ماشين لباسشويي بوش و يا ماشين لباسشويي زيمنس دچار خرابي شده و در سيستم آبگيري دستگاه اختلالاتي بوجود آمده كه باعث افزايش و يا كاهش سطح آبگيري شده است . در هنگام مشاهده ارور F23 لباسشويي بوش، احتمالا دستگاه به صورت مداوم كار كرده و خاموش نمي گردد . 4 علت اصلي بروز اين عيب در ماشين لباسشويي بوش عبارت‌اند از:

نشتي آب از قطعات
خرابي سنسورها
عيب در برد لباسشويي
عدم جرمگيري ماشين لباسشويي

 

 

ارور E57 در ماشين لباسشويي بوش

در حالت كلي اين كد خطا مربوط به عيوب موتوري و برد ديجيتال دستگاه مي باشد. البته ايراد اصلي از موتور دستگاه بوده اما به علت عدم توجه به اين عيوب ، برد دستگاه نيز دچار ايراد مي گردد . اگر زغال ، كلكتور و تاخو دچار ايراد باشد به نوعي تداخل در كاركرد دستگاه داشته و ارور E57 و يا ايردات مشابه را به صورت آلارم مشابه خواهيد كرد. بسياري از ارورها در ابتداي كار و يا در حين شستشوي لباس نمايش داده مي شود اما اين كد خطا در همان لحظه روشن شدن دستگاه و پيش از هر گونه اقدامي ظاهر مي شود. توصيه كارشناسان اين مركز اين است كه در هنگام مشاهده اين پيغام بر روي نمايشگر ماشين لباسشوئي بوش ، به هيچ وجه دستگاه را مجدد روشن خاموش نكرده و با نمايندگي بوش تماس حاصل فرماييد.

 

ارور E18 لباسشويي بوش

اگر به هر دليلي در خروج آب از داخل ماشين لباسشويي بوش، اختلالي ايجاد شود ارور E18 بر روي صفحه نمايش ظاهر مي شود.

دلايل بروز اروز e18  در لباسشويي بوش مي تواند،گرفتگي مسير خروج آب فاضلاب، گرفتگي شلنگ خروجي آب، گرفتگي خرطومي انتقال آب از ديگ به فيلتر، گرفتگي فيلتر و سوختگي پمپ باشد.

در تمامي موارد بالا، آب داخل لباسشويي مانده و ارور E18 يا F18 بر روي صفحه نمايش ظاهر مي شود. توجه كنيد كه در هنگام مشاهده اين كد خطا درب لباسشويي باز نمي شود. پس به دستگيره فشار مضاعف وارد نكنيد زيرا اين كار باعث آسيب جدي به دستگيره و درب مي شود.

 

ارور E19 لباسشويي بوش

آب در لباس‌شويي گرم نمي‌شود. المنت يا هيتر ماشين وظيفه‌ گرم كردن آب را بر عهده دارد. بنابراين، گرم نشدن آب به معناي مشكل در عملكرد المنت است. ممكن است ولتاژ ضعيف باشد و برق كافي به المنت نرسد. شايد هم المنت آسيب ديده يا سوخته و بايد تعويض شود. احتمال ديگر اين است كه ترموستات و حسگرهاي حرارتي درست كار نمي‌كنند. گاهي هم پيش مي‌آيد كه پرز و الياف البسه المنت را مي‌پوشانند و مانع انتقال گرما به آب مي‌شوند. يك احتمال ديگر هم اين است كه برد دستگاه مشكل دارد و دستور گرم كردن آب را نمي‌دهد.

 

 

ارور لباسشويي بوش f21

علت اين كد خطا يا ارور f21 ماشين لباسشويي بوش، استفاده بيش از حد و مداوم از دستگاه است كه باعث ايجاد مشكل در موتور مي‌شود. اين كد خطا يا ارور ماشين لباسشويي بوش نياز به بررسي دقيق دارد و به طور كلي نمي‌توان گفت كه راه‌حل رفع آن چيست براي رفع اين مشكل حتما با كارشناسان مربوطه تماس حاصل فرماييد احتمالا با تعويض زغال دستگاه، تعويض آي سي، سرويس كلكتور و يا آپديت نرم‌افزار مشكل‌تان برطرف مي‌شود.

 

.

علت بوق زدن DVR هايك ويژن

۴۰ بازديد ۰ نظر

علت بوق زدن DVR هايك ويژن

يكي از رايج ترين سوالاتي كه كاربران با آن روبرو هستند ، بوق زدن هاي مكرري است كه دستگاه ضبط DVR يا NVR  هايك ويژن  دچار آن مي شوند . در اين محتوا ، علت بوق زدن DVR هايكويژن را به زبان ساده توضيح مي دهيم .

بوق زدن دستگاه DVR هايك ويژن دلايل متعددي مي تواند داشته باشد كه در اين قسمت مهمترين دليل آن را توضيح مي دهيم . هنگامي كه براي بار نخست ، دستگاه ضبط DVR يا NVR هايك ويژن را روشن و فعال مي كنيم ، چنانچه هارد ديسك نصب شده بر روي دستگاه به درستي تنظيم نشده باشد ، دستگاه بطور ممتد بوق مي زند . براي حل اين مشكل بايد وارد بخش تنظيمات شده و تيك مربوط را غير فعال كنيد .

براي غير فعال كردن بوق زدن DVR هايك ويژن وارد تنظيمات دستگاه هايك ويژن شده و از بخش Configuration وارد قسمت Exception شويد . در اين قسمت بايد چند كار را انجام دهيد .

 تيك بخش Enable Event Hint را غير فعال مي كنيم .

سپس در قسمت Exception Type  گزينه All را انتخاب كنيد .

در مرحله ي بعد تيك گزينه Audible Warning را غير فعال كنيد .

در مرحله آخر هم تنظيمات را از طريق دكمه Apply ذخيره كنيد .

در دستگاه ضبط هايك ويژن ( hikvision ) امكان تعريف بوق براي اكشن هاي مختلف وجود دارد كه برخي از مهمترين آنها بصورت زير مي باشد :

  • پر شدن هارد ديسك
  • قطع شدن ارتباط هارد ديسك با دستگاه
  •  دچار مشكل شدن هارد ديسك دستگاه
  • قطع شدن كابل شبكه دستگاه
  • وارد شدن به دستگاه ضبط پس از چند بار زدن پسورد دستگاه
  • تشخيص حركت توسط دوربين هاي متصل به دستگاه
  • تشخيص قطع شدن تصوير دوربين مدار بسته به هر دليلي
  • تشخيص وارد شدن ضربه به دوربين مدار بسته
  • تشخيص عبور از خطر فرضي
  • تشخيص ورود غير مجاز به منطقه از پيش تعريف شده و همه قابليت هاي VCA

البته شايان ذكر است كه تنها علت بوق زدن دستگاه DVR ، فقط نصب هارد براي نخستين بار است و بقيه موارد گفته شده پس از تنظيم دستگاه صداي بوق DVR يا NVR فعال مي شود .

 

مشكل صداي دوربين مدار بسته و رفع آن

حتما اين اتفاق برايتان افتاده است كه هنگام استفاده از سيستم نظارتي صدايي از دوربين يا دستگاه ضبط خود مي شنويد كه علت آن را نمي دانيد. در اين مقاله سعي مي كنيم علت و مشكل صداي دوربين مداربسته و دستگاه ضبط كننده را شرح دهيم. بنابراين با خواندن اين مقاله مي توانيد خودتان قبل از اينكه به تعميركار مراجعه كنيد، علت هر نوع صداي احتمالي را متوجه شويد.

علت مشكل صداي دستگاه DVR دوريين مداربسته

1- خراب بودن فن خنك كننده

بر اساس تجربه بخش پشتيباني و گارانتي دوربين مداربسته خراب بودن فن خنك كننده يكي از علل شايع صداي DVR است. ممكن است با گذشت زمان يكي از پرهاي فن شكسته باشد و يا به علت جابجابب دستگاه فن از حالت بالانس خارج شده باشد. بنابراين با تنظيم مجدد فن و يا تعويض آن مشكل صداي دوربين مدار بسته برطرف خواهد شد.

به ياد داشته باشيد كه فن وظيفه خنك كنندگي قطعات دستگاه را دارد. خراب شدن فن مي تواند باعث افزايش بيش از حد دماي قطعات و خرابي آنها شود. بنابراين يك قطعه مهمي به حساب مي آيد و در صورت خرابي فورا بايد تعويض گردد.

2- عدم تنظيم هارد ديسك

در صورتي كه هنگام راه اندازي دوربين مداربسته صداي بوق ممتدي از دستگاه دي وي ار شنيديد ممكن است مشكل عدم تنظيم هاردديسك باشد. بنابريان جهت برطرف كردن صداي بوق بايد به بخش تنظيمات دستگاه رفته و تيك گزينه صداي بوق را برداريد. به اين ترتيب صدا غير فعال خواهد شد.

3- خراب شدن هارد ديسك

دستگاه DVR مي تواند بنا به نياز و مدل دستگاه داراي يك يا چند هارد دوربين مداربسته باشد. بنابراين خراب شدن هر يك از اين هاردها ممكن  است باعث بروز صدا شود. هنگام بروز مشكل در هارد ديگر فيلمي ضبط نخواهد شد بنابراين از اين طريق مي توانيد متوجه شويد كه علت صدا همان خرابي هارد است كه با تعويض هارد مشكل برطرف خواهد شد.

4- وجود مشكلات ارتباطي در شبكه

يكي از دلايلي كه دوربين مداربسته تصويري دريافت نمي كند مي تواند به دليل بروز مشكل ارتباطي با شبكه در دستگاه ضبط كننده باشد. هنگام بروز اين مشكل نيز شما صداي بوق ممتدي را خواهيد شنيد.

5- وجود IP تكراري در شبكه

آي پي تكراري هنگامنصب و تنظيم دوربين مداربسته مي تواند يكي از علل شنيده شدن بوق از دستگاه ضبط كننده باشد. براي رفع اين مشكل مي توانيد نرم افزار IP Scaner را نصب كنيد. با كمك اين نرم افزار مي توانيد اي پي دوربيني را كه مشكل دارد را شناسايي و برطرف كنيد.

6- هشدارهاي امنيت سايبري

گاهي ممكن است افراد ناشناسي قصد ورود به سيستم نظارتي و دوربين مداربسته را داشته باشند. لذا هنگام ورود ممكن است رمز دوربن مداربسته را ب ا اشتباها وارد كنند. در اين صورت دستگاه يك بوق ممتدي را ايجاد مي كند. اين صدا يكي از ضروري ترين صداي هشدار امنيتي است كه بايد فعال باشد. جهت ايجاد يك پسورد قوي براي دوربين مداربسته بهتر است مقاله چگونه رمز دوربين مداربسته را عوض كنيم را بخوانيد.

همچنين گاهي نيز با تنظيم دوربين مداربسته و ايجاد Line Crossing يك محدوده اي را به صورت خط يا اشكال هندسي در دوربين مداربسته مشخص مي كنيم. در صورتي فرد ناشناسي از اين خط عبور كند دستگاه يك بوق ضعيفي را اعلام خواهد كرد كه هشدار امنيتي است. البته در اين حالت ايميلي نيز به مسئول بخش مديريتي ارسال خواهد شد.

دلايل ديگر صداي بوق دوربين مداربسته از دستگاه DVR

از جمله علت هاي ديگري كه ممكن است باعث بروز صدا شود و شما را نگران كند مي تواند عواملي همچون:

  • پر شدن حافظه هارد ديسك دستگاه ضبط كننده
  •  اعلام حركات دوربين‌ هاي متصل به دستگاه
  • اعلام قطع شدن تصاوير دوربين مدار بسته
  • از بين رفتن ارتباط بين هارد ديسك و دستگاه
  • وارد شدن ضربه به دوربين مداربسته
  • خراب شدن آمپر منبع تغذيه

براي اطمينان از علت دقيق بوق زدن دستگاه مي توانيد بر روي علامت مثلث زرد رنگ كه بر روي صفحه نمايش ديده مي شود، كليك كنيد. پنجره اي كه باز مي شود شامل خطاهاي سيستم شما خواهد بود. بنابراين مي توانيد علت وجود خطاها را در اين پنجره مشاهده كنيد. سپس با بررسي آن قادر خواهيد بود، مشكل به وجود آمده را رفع كنيد.

جهت رفع مشكل بوق زدن و چشمك زدن مداوم DVR چه اقداماتي بايد انجام شود؟

حال كه با علل هاي مختلف بوق زدن دستگاه متوجه شديد. توضيح مي دهيم در صورت مواجهه با مشكل صداي بوق دوربين مداربسته يا بوق ممتد dvr و چشمك زدن آن چكار بايد بكنيد:

  • ابتدا دستگاه دي وي ار  را خاموش كنيد. كابل برق و ديتاي هارد را جدا كرده و مجددا متصل نماييد. سپس مجددا دستگاه دي وي ار را روشن نماييد.
  • گاهي وقت ها ممكن است برق دستگاه دچار مشكل باشد و آمپر منبع تغذيه خراب باشد. در اين صورت بايد جهت رفع اين مشكل منبع تغذيه دستگاه را عوض كنيد.
  • همچنين ممكن است تنظيمات دستگاه به صورتي باشد كه در صورتي كه دستگاه به هارد متصل نباشد بوق بزند. بنابراين مي توانيد اين تنظيمات را تغيير دهيد. براي اين منظور ابتدا دستگاه را خاموش كنيد و دكمه پاور پشت دستگاه را نيز قطع كنيد. سپس دستگاه را باز كنيد. سپس تمامي اتصالات درون دستگاه را مشاهده خواهيد كرد. با فشردن زبانه كوچك فلزي اتصالات هارد را از كانكتور و برد دستگاه جدا كنيد. پس از انجام اين عمل مجددا اقدام به اتصالات هارد كنيد و از نصب صحيح و محكم بودن اتصالات مطمئن شويد. سپس سيستم را روشن كنيد. بعد از آن به منوي اصلي رفته و گزينه Info را انتخاب كنيد و سپس System را انتخاب كنيد. در پنجره باز شده HDD را مشاهده خواهيد كرد.

عدم ضبط صدا دوربين مدار بسته و رفع آن

گاهي ممكن است هنگام نظارت تصوير هيچ صدايي از دوربين مداربسته شنيده نشود كه ممكن است به دليل عوامل زير باشد:

  • مشكل از تغذيه ميكروفن است
  • شايد هيچگونه قدرت صدايي وجود ندارد
  • كابل صدا خراب شده است
  • دستگاه داراي نقص سخت افزاري شده است

خاموش نشدن سيگنال آلارم

گاهي پيش مي آيد كه سيگنال آلارم خاموش نمي شود. در اين هنگام ممكن است به علت مشكلات زير باشد:

  • خروجي آلارم به صورت دستي باز است كه بايد آن را چك كنيد
  • تنظيمات هشدار درست نيست
  • خطاي ورودي دستگاه يا اتصال درست نيست
  • بعضي از نسخه ها نيز ممكن است اين مشكل را داشته باشند كه در اين صورت بايد سيستم را ارتقا داد.

در صورتي كه نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد پيشنهاد ما اين است كه با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

افزايش طول عمر دوربين مداربسته و DVR

با رعايت نكات زير مي توانيد طول عمر DVR را بيشتر كنيد:

  1. حتما دستگاه را در جايي مناسب و سطحي صاف قرار دهيد كه هوا جريان داشته باشد.
  2. از قرار دادن دستگاه DVR و NVR در نزديكي بخاري يا اجاق گاز جدا خودداري كنيد.
  3. بهتر دستگاه DVR را هر سه ماه يك بار سرويس كنيد. به اين منظور بهتر است منبع تغذيه، قطعات مكانيكي، هارد ديسك و فن ها با دقت بررسي شوند.
  4. بهتر است دستگاه را در جاي مرطوب قرار ندهيد. چرا كه رطوبت نيز يكي از علل خراب شدن اين دستگاه مي باشد.

 

 

 

 

حمل خودرو با كاميون خودروبر

۳۷ بازديد ۰ نظر

حمل خودرو با كاميون خودروبر

حمل خودرو با كاميون خودروبر با ارزانترين هزينه، حمل خودرو با كاميون خودروبر با بيمه نامه معتبر و رايگان، هزينه حمل خودرو به شهرستان با تخفيف ويژه را شركت ما به شما عزيزان ارائه مي دهد. اگر قصد حمل خودرو از تهران به شهرستان و يا بين شهري با كاميون هاي خودروبر را داريد مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد. ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترين كيفيت هستيم

شركت ما كمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان ارائه مي دهد. خودروبر پارس با در اختيار گذاشتن كاميون هاي خودروبر مجهز فرايند بارگيري و تخليه را آسان مي كند و حمل خودرو با بهترين كيفيت انجام مي دهد.

شركت هر گونه حمل خودرو از جمله كلاسيك، فرسوده و يا خاموش را به شهرستان و داخل تهران حمل مي كند. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو با كاميون نباشيد ما ارزانترين هزينه را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. ماعلاوه بر ارزانترين هزينه حمل خودرو با تخفيف ويژه براي شما انجام مي دهيم. ما حمل خودرو با بيمه نامه معتبر و رايگان به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

با نگران حمل خودرو با كاميون خودروبر نباشيد ما هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط را با ارزانترين هزينه با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

انواع خودروبرها براي حمل خودرو 

خودروبرها بر اساس ظرفيت جابجايي به دو دسته تقسيم مي شوند. اگر قصد حمل يك خودرو را داريد از خودرو بر هاي تكي استفاده كنيد.  اگر قصد حمل خودرو بيش از يكي را داريد از تريلي خودرو بر استفاده كنيد كه در دو مدل 6 تايي و 8 تايي براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي شود

تعرفه و هزينه حمل خودرو با خودروبر

خودروبر پارس كمترين تعرفه و هزينه حمل خودرو با انواع خودروبر ها را به مشتريان عرضه مي كند. هزينه حمل خودرو همثل هر باربري و حمل بار از خودروبر پارس به مواردي مثل:

-فاصله بين مبداء و مقصد 

-هزينه ماشين خودربر كه از نوع تكي يا تريلي باشد

-ارزش بيمه كه معمولا با ارزش خودرو ها برابر است محاسبه مي شود

هزينه حمل خودرو به شهرستان

هزينه حمل خودرو به شهرستان همانطور كه در بالا هم به آن اشاره شد به موارد گوناگوني بستگي دارد. ما هزينه حمل خودرو به شهرستان را با كمترين هزينه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط نباشيد خود نباشيد ما به عنوان ارزانترين شركت در شهر تهران معروف مي باشيم. براي اطلاع از هزينه حمل خودرو به شهرستان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

ما كمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما مشتريان عزيز اعلام مي كنيم. خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است و با بهترين كيفيت خدمات خود را به همه نقاط و شهرستان ها انجام مي دهد و هزينه حمل خودرو به شهرستان را با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهد.

راه هاي ارتباطي با خودروبر پارس براي حمل خودرو

در صورت هرگونه سوال براي حمل خودرو مي توانيد يا پشتيباني خودروبر پارس تماس بگيريد.كاركنان ما در اسرع وقت هماهنگي هاي لازم براي حمل خودرو با كاميون خودروبر را براي شما فراهم مي آورند. كارشناسان ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گويي به شما عزيزان هم مي باشند. كارشناسان ما همه هزينه هاي حمل خودرو با كاميون خودروبر و هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان اعلام مي كنند. ا ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد چرا كه ما ارزانترين هزينه ها را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. شركت خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۳۸ بازديد ۰ نظر

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

۳۲ بازديد ۰ نظر

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

اگر قصد خريد يكي از انواع يخچال فريزر سامسونگ و يا يخچال فريزر ال جي ساخت كره جنوبي را داريد ما به شما پيشنهاد مي كنيم قبل از تصميم به خريد اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

m2_b21.jpg

به نقل از بزمينه قطعاً زماني كه به شما به دنبال خريد ضروري ترين وسيله آشپزخانه خود يعني يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با در نظر داشتن هزينه ‌اي كه براي خريد اين محصول در نظر گرفته‌ ايد مي توانيد مدل خود را در ميان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي و يا ايراني بررسي فرماييد، دقت داشته باشيد كه در ميان برندهاي خارجي 2 برند يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ساخت كره به نسبت كيفيت و قيمت بسيار منطقي كه دارند توانسته اند گوي سبقت را از بزرگترين برندهاي آمريكايي و آلماني ربوده و جزو پرفروش ترين برندهاي يخچال و فريزر دنيا قرار گيرند، اگر از كيفيت و قيمت يخچال فريزر ال جي و سامسونگ هم كه بگذريم مي‌ توان به مزيت‌هاي بي شمار و تنوع در مدل هاي اين دو كمپاني اشاره كنيم كه شما مي توانيد مدلي كارآمد همراه با طول عمر بالا و تكنولوژي هاي روز دنيا را مطابق با نياز و بودجه خود انتخاب نماييد پيش از هر چيز لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه در هر دو برند سامسونگ و ال جي داراي محصولات متنوعي همچون انواع يخچال دوقلو، يخچال سايد باي سايد مدل هاي فعلي يخچال تك و فريزر تك و يخچال بالا پايين را مشاهده خواهيد كرد و كاملاً بر اساس نياز به زمان و فضاي آشپزخانه تان مي توانيد اين دسته از محصولات را براي خود انتخاب فرماييد.

مهمترين ويژگي كه به عنوان وجه تمايز بهترين مارك در يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي رود استفاده از موتورهاي كمپرسور اينورتر بسيار قدرتمند با مصرف انرژي بسيار پايين و طول عمر بسيار بالا در اين دو مارك معتبر مي باشد البته اين مورد و موارد ديگر كه جزو مزاياي محصولات اين دو شركت به شمار مي ‌رود باعث شده است تا بتوانيم به اين درك برسيم كه قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد مي‌ تواند منطقي و مناسب شمرده شود.

نگاهي بر انواع يخچال فريزر سامسونگ

برند سامسونگ «Samsung» ساليان طولاني است كه مخصوصاً در دست محصولات لوازم خانگي مانند يخچال و فريزر با پيشينه‌ اي بسيار درخشان شناخته شده است، شركت سامسونگ كه يك برند كره اي مي باشد در سال 1969 در كره‌ جنوبي تاسيس شده و شروع به كار نموده است اين كمپاني كه امروزه يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم خانگي و انواع يخچال فريزر سامسونگ مي باشد كه طرفداران بسيار زيادي را در كل دنيا به خود جلب كرده است و اگر كه در ايران نيز نگاهي بي اندازيم قطعاً خانواده هاي بسيار زيادي مي بينيد كه برند سامسونگ را به عنوان برند يخچال فريزر خود انتخاب نمودند و ساليان طولاني است كه از اين برند معتبر در حال استفاده هستند كه با توجه به قيمت يخچال فريزر سامسونگ مي توانيم بگوييم بهترين انتخاب به شمار مي رود.

بالا بودن سطح كيفي و استفاده از تكنولوژي‌هاي روز دنيا در انواع يخچال فريزر سامسونگ و رقيب آن يخچال فريزر ال جي باعث شده است تا اين دو برند به عنوان رقيبي جدي با برندهاي اروپايي و آمريكايي تبديل شود اگر بخواهيم به دسته بندي كلي انواع يخچال سامسونگ اشاره مختصري كنيم بايد بدانيد كه انواع يخچال و فريزر اين برند به صورت درب هاي فرانسوي، سايد باي ‌سايد، يخچال دوقلو و يخچال بالا پايين توليد گرديده است كه در رنگ هاي گوناگون استيل سياه سفيد و در برخي از موارد با رنگ‌ زيباي قرمز توليد شده ‌اند.

 

نگاهي بر انواع يخچال فريزر ال جي

از ميان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي مي توانيم از برند ال جي نام ببريم كه توانسته نسبت به ساير رقباي خود پيشه بگيرد و اگر شما به دنبال انتخاب بهترين مدل در بهترين مارك يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با بررسي برند ال جي «LG» از بهترين مارك يخچال خريد خود را با خيالي آسوده انجام دهيد.

به برخي از ويژگي ها منحصر به فرد يخچال فريزر ال جي مي توان به داشتن قدرت خنك كنندگي بسيار بالا به همراه كمپرسور خطي ال جي گنجايش و دوام بالا طراوت و تازگي دستگاه براي نگهداري طولاني مواد غذايي، ميزان مصرف انرژي بسيار بهينه، استهلاك اندك، كم صدا بودن، داشتن دسته بندي و طبقات و كشورهايي با طراحي مناسب براي استفاده از حداكثر گنجايش يخچال فريزر ال جي و درنتيجه دسترسي هر چه سريع ‌تر و آسان تر فيلترهاي بهداشتي استريل سازي و بو زدايي اشاره نمود كه با در نظر گرفتن مشخصات فني و قيمت يخچال فريزر ال جي مي ‌توانيد در تنوع بسيار زياد خريد خود را در دسته محصولاتي همچون يخچال سايد باي سايد، يخچال فريزر بالا پايين به صورت فريزر بالا و يا پايين، يخچال دوقلو و درب هاي فرانسوي انتخاب نماييد.

شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد كه ال جي يك شركت هلدينگ بسيار بزرگ است و شركت هاي متعدد زير مجموعه آن در قسمت‌هاي زمينه هاي مخابراتي، سلامتي آرايشي و بهداشتي توليدات و محصولات متنوعي را انجام مي‌ دهند اما قطعاً فكر مي كنيد كه در ايران به جز لوازم الكترونيكي و لوازم خانگي برقي ال جي محصول ديگري را از اين برند نديده ايد لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه بسياري از محصولات و خدمات ال جي منحصر به خود كشور كره مي باشد و از اين رو شما تنها دسته محصولات خاص آن را در كشور ما ايران و در بسياري از كشورهاي ديگر مشاهده مي كنيد و اين شركت توانسته با قدرت بسيار زياد به رقيبي سنگين براي رقباي توليد كننده خود تبديل شود و كالاهايي با طول عمر بالا و كيفيت بسيار مرغوب توليد كند تا جايي كه امروزه به عنوان بهترين مارك يخچال فريزر ال جي شناخته مي ‌شود و در كنار اين برند نيز مسلما يخچال فريزر سامسونگ نيز جاي مي گيرد.

شركت ال‌ جي «LG» در سال 1958 توسط Koo In-Hwoi  پايه ‌گذاري شد و نام اين برند معتبر كه هم ‌اكنون به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي به شمار مي ‌رود بنام شركت LG در واقع ادغامي از نام دو شركت گلدستان و لاكي پديد آمده است كه با توليدات باكيفيت اش توانسته با سرعت بسيار زيادي در دل مصرف ‌كنندگان خود جاي خود را باز كند لازم است بدانيد كه شعار شركت ال‌ جي Life's Good است به معناي اين هست كه مصرف كنندگان اين محصول مي توانند يك زندگي خوبي را با محصولات اين شركت معتبر تجربه كنند و با توجه به پيشينه درخشان اين كمپاني مي توانيم بگوييم كه اين جمله نه تنها يك شعار نيست بلكه واقعيتي درباره اين بهترين مارك توليد كننده يخچال و فريزر در دنياست.

 

تناسب قيمت يخچال فريزر باكيفيت

آنچه مهم است اين است كه در هنگام خريد از بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي به در برند سامسونگ و چه در برند ال جي شما شاهد تناسب بسيار بالايي در ميان كيفيت كارايي طول عمر و قيمت يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال جي هستيد همانطور كه اشاره كرديم اين دو برند يكي از مهمترين ويژگي‌هاي كه در بردارند داشتن موتورها و كمپرسور بسيار پيشرفته در دستگاه هاي شان مي باشد كه در كنار ويژگي هاي ديگري كه باعث سهولت استفاده و كارايي تكميل اين دسته از محصولات شده است مي‌ تواند جذب انتخاب‌هاي بسيار منطقي براي استفاده كنندگان اين محصول پركاربرد در منزلشان باشد لازم به ذكر است كه انواع يخچال فريزر سامسونگ و همچنين يخچال فريزر ال جي در مدل هاي بسيار متنوع در گنجايش و يا فوت هاي متفاوت در رنگ بندي هاي متغيري توليد شده است كه اين امكان را به مشتريان مي دهد تا تماماً بر اساس نياز خود و بودجه ‌اي كه در نظر گرفتند كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنند لذا به صورت خلاصه مي گويم كه اگر به دنبال خريد بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي هستيد مي توانيد با اطمينان خاطر اين دو برند معتبر را انتخاب كنيد و ساليان طولاني از آنها در منزل خود لذت ببريد.

در ادامه به اختصار توضيح ويژگي هاي متفاوت در مدل هاي متفاوت اين دو برند خواهيم پرداخت تا شما عزيزان بتوانيد با درك كامل‌ تري از ويژگي‌ ها و عملكرد آنها مدل مورد نظرتان كه داراي خصوصيت ذكر شده مي باشد را انتخاب كنيد لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه انواع يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال‌ جي در فوت هاي مختلف مي ‌تواند براي خانواده‌هاي از كم تا پرجمعيت مورد استفاده قرار بگيرد و كاملاً بر اساس تعداد افراد خانواده و جاي شما در آشپزخانه مدل هاي مختلف قابل انتخاب مي باشد چراكه كيفيت كار گرايي مدل ها در واقع كاملاً يكسان مي باشد اما كارايي ها و ويژگي هاي منحصر به فرد هر مدل است كه مي تواند تفاوت در انتخاب هر مدل را ايجاد كند.

مزيت هاي يخچال فريزر ال جي و سامسونگ

به طور كلي اگر بخواهيم از اولويت‌ هاي اين دو برند از بهترين مارك يخچال و فريزر را اشاره كنيم مي ‌توانيم به داشتن آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا در مدل هاي متنوع آنها اشاره كنيم در اين قسمت با بررسي اين ويژگي‌ها همراه شما هستيم.

نگاهي بر كمپرسور يخچال فريزر سامسونگ و ال جي

مثلاً مي‌ دانيد كه قلب هر يخچال و فريزر نوع موتور و كمپرسور استفاده شده در آنها مي باشد و از آنجايي كه به برند ال جي و سامسونگ بهترين نوع اين قطعه را در توليدات خود استفاده كرده‌اند اين دسته از محصولات بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي تبديل شده ‌اند در عمده محصولات توليد شده توسط اين دو كمپاني قدرتمند موتورهاي استفاده شده از موتورهاي اينورتر و در واقع موتورهاي بسيار قدرتمند تر و قوي تر از كمپرسور هاي معمولي مي باشد تكنولوژي اينورتر سيستم هاي تهويه مطبوع و موتورهاي با قدرت بسيار بيشتري همراه هستند كه در هنگام شروع به كار نياز به برق بسيار كمتري دارد، ضريب قدرت يا توان موتورهاي اينورتر به نسبت موتورهاي معمولي بسيار بيشتر مي ‌باشد و در حين عملكرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ميزان فشار كمتري به قلب اين دستگاه خواهد آمد و اين امر باعث مي ‌شود كه طول عمر بيشتر و كيفيت بالاتري در انواع اين دستگاه در اختيار داشته باشيد.

سيستم بدون برفك نوفراست No Frost

در توليد انواع يخچال فريزر ال جي و انواع يخچال فريزر سامسونگ شما در واقع سيستم بدون برفك نوفراست 100 درصد بدون برفك را در اختيار خواهيد داشت كه نياز به تميز كردن يخچال و فريزر شما را تا حد صفر خواهد رساند از آنجايي كه به مرور زمان و با پيشرفت تكنولوژي هاي روز دنيا سيستم هاي مورد استفاده شده در اين دستگاه‌ها نيز پيشرفت كرده است شما ديگر همانند قديم و يا به نسبت سال هاي پيش مي توانيد دستگاه هايي با سيستم بدون برفك نفراست قدرتمندتري را در اين دو برند از محصول در اختيار داشته باشيد و اين ويژگي ها در كنار مشخصات ديگر باعث مي شود شما مجدداً به اين قضيه پي ببريد كه قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد اقتصادي و منطقي مي باشد.

سيستم گردش هوا و فيلتر تهويه

در اين دوران از بهترين مارك يخچال و فريزر شما شاهد ماندگاري و ساكن بودن هوا در داخل دستگاه نخواهيد بود و اين سيستم چندگانه گردش هوا باعث مي‌ شود كه شما سرماي كاملاً يكساني كه در طبقات بالا چه در طبقات پايين در اختيار داشته باشيد كه اين امر به كيفيت نگهداري مواد غذايي گوناگون كمك خواهد كرد وجود فيلتر تهويه هواي آنتي باكتريال از ديگر ويژگي‌هاي تكميل كننده اين دسته از محصولات به شمار مي‌ رود كه علاوه بر تضمين سلامت و بهداشت مواد غذايي باعث مي‌شود در هنگامي كه شما مواد غذايي گوناگون را چه در يخچال چه در فريزر قرار مي ‌دهيد اين سيستم باعث مي شود فضاي داخلي يخچال و يا فريزر بوي مواد غذايي را در خود نگه ندارد و مواد غذايي مختلف بوي يكديگر را نگيرند كه اين از جمله ويژگي ها منحصر به فرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند اولويتي در انتخاب و خريد يخچال فريزر خوب به شمار رود.

ساير ويژگي ها

از ديگر ويژگي ‌هايي كه تكميل كننده اين دسته از محصولات به شمار مي ‌رود مي‌ توانيم به وجود سرما و انجماد سريع براي قرار دادن مواد غذايي گوناگون در يخچال فريزر سامسونگ و ال ‌جي اشاره كنيم البته داشتن نور داخلي زنگ هشدار باز بودن درب قفل كودك صفحه لمسي وجود آبريز يخچال و محفظه هاي مخصوص به نگهداري ميوه و سبزيجات، طبقات نگهداري بطري و تقسيم بندي مناسب در دستگاه هاي اين دو برند معتبر به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي از ديگر ويژگي هايي مي باشد كه بنا به اولويت مي ‌تواند در انتخاب شما عزيزان باشد.

منبع: bazmineh.com