عمودهای در حال ظهور در جستجو

۱۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

عمودهای در حال ظهور در جستجو

جستجو بسیار فراتر از سئو سایت داینامیک گسترش یافته است. جدول تناوبی عوامل سئو در سرزمین موتورهای جستجو، نگاهی به عمودهای در حال ظهور در جستجو دارد. پیشنهادات جستجوی صوتی، تصویری، محلی و ویدیویی گزینه‌هایی را برای مکان‌یابی اطلاعات به روشی که ترجیح می‌دهند در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این عمودهای در حال ظهور به مجموعه کاملاً متفاوتی از مهارت‌های SEO نیاز ندارند – بسیاری از تکنیک‌های اصلی که از این راهنما آموخته‌اید در سراسر عمودی قابل اجرا هستند. با این حال، ویژگی ها و تفاوت های ظریف منحصر به فردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

صدا

دستیارهای دیجیتال مانند Google Assistant، Siri و Alexa راه خود را به دستگاه های تلفن همراه، خودروها، پوشیدنی ها و دستگاه های خانه هوشمند باز کرده اند.

گرگ استرلینگ از موتور جستجو لند می گوید: «دو مکتب فکری وجود دارد. یکی از این موارد این است که شما فقط بهترین شیوه های سئو را انجام می دهید و داده های خود را وارد گوگل می کنید و آن ها را [با داده های ساختاریافته] علامت گذاری می کنید و این کار از نتایج مراقبت می کند. بنابراین، اگر کسی به دنبال یک کافه محلی یا دندانپزشک یا هر چیز دیگری باشد، اگر همه کارها را درست انجام داده باشید، ظاهر می شوید. "سایر افراد می گویند، "خب، شما واقعاً باید برای قطعه برجسته بهینه سازی کنید - باید به این فکر کنید که چگونه کاربران ممکن است هنگام گفتن یک پرس و جو در مقابل تایپ یک پرس و جو، پرس و جوها را به طور متفاوت با صدا فرموله کنند."

استرلینگ می‌افزاید: «عقل متعارف این است که پرس‌و‌جوهای صوتی طولانی‌تر هستند، آنها به شکل یک سؤال هستند، در مقابل مجموعه فشرده‌تری از کلمات کلیدی که ممکن است از نظر گرامری منسجم نباشند. بنابراین، یک تفکر کمی متفاوت در مورد آن وجود دارد و برخی از مردم می گویند، "خب، به گزارش تماس های خود نگاه کنید، به انواع سوالاتی که مردم در کانال های رسانه های مختلف از شما می پرسند نگاه کنید و آن را به محتوای وب سایت خود تبدیل کنید." سؤالات متداول ایجاد کنید، صفحات محتوایی ایجاد کنید که منعکس کننده سؤالات رایجی باشد که مردم می پرسند و سپس، وقتی مردم سؤالات را از طریق صفحه کلید یا صدا می پرسند، رتبه بندی خواهید کرد

]نکته حرفه ای[

در محیط آمازون، به آن مهارت الکسا می گویند. در محیط Google، برنامه Actions on Google نامیده می شود. برنامه Actions on Google به شما امکان می دهد … هر نوع چیزهای مختلف را توسعه دهید. به طور کلی، اکثر مردم معتقدند - و برای اکثر مردم، این درست است - که افزایش رتبه سایت  تنها زمانی مفید خواهد بود که کاربر بداند آن را فراخوانی کند. با این حال، با رابط برنامه Actions on Google که از طریق dialogflow.com کار می‌کند، می‌توانید درخواست‌های ضمنی را فعال کنید، که به Google اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های برنامه شما را حتی برای کاربرانی که از برنامه شما بی‌اطلاع هستند، ارائه دهد. بنابراین، فرض کنید یک برنامه در مورد قیمت مسکن دارید، "متوسط ??قیمت مسکن در بوستون چقدر است؟" حتی اگر کاربر برنامه شما را فراخوانی نکرده باشد، ممکن است Google پاسخ را از برنامه شما بیرون بکشد و آن را ارائه دهد، به طوری که شبیه SEO شود. – اریک انگ، مدیر کل، پرفکت.

 برای منابع بیشتر در مورد بهینه‌سازی جستجوی صوتی، بخش Google: جستجوی صوتی و ویژگی‌های جستجو: جستجو بر اساس صوتی را نشانک‌گذاری کنید.

ایمگ: تصویر

بری شوارتز از موتورهای جستجوگر لند در مقاله ای که به تفصیل افزایش برجستگی تصاویر در صفحه نتایج جستجوی گوگل را توضیح می دهد، گفت: «گوگل در چند ماه گذشته اشاره کرده است که سئوکاران باید کمی بیشتر روی جستجوی تصویر تمرکز کنند.

با یک کادر تصویر که در بالای لیست‌های ارگانیک و پیش‌نمایش‌های جستجوی تصویر ظاهر می‌شود که کاربران را به صفحه میزبان تصویر هدایت می‌کند، بهینه‌سازی تصویر باید جزء منظم رژیم SEO شما باشد.

]نکته حرفه ای[

"استفاده از تصاویر اصلی، متن جایگزین، داشتن متن همسایه خوب که در زیر تصویر توصیفی است، داشتن تصویر در یک صفحه مرتبط و در یک سایت مرتبط - همه این موارد فاکتورهای رتبه بندی ما برای جستجوی تصویر هستند." – اریک انگ، مدیر کل، پرفکت.

علاوه بر این، تاثیری که تصاویر بر تجربه کاربر می‌گذارند را در نظر بگیرید. سعی کنید حجم فایل خود را تا حد امکان کم کنید بدون اینکه کیفیت مورد انتظار کاربران را به خطر بیندازید. این کمک می کند زمان بارگذاری خود را تحت کنترل نگه دارید. اگر تصاویر شما نیز در زیر صفحه ظاهر می‌شوند، بارگذاری تنبل را در نظر بگیرید تا کاربران مجبور نباشند قبل از شروع تعامل با محتوای شما منتظر بارگذاری همه تصاویر شما باشند.

همچنین می‌خواهید از فرمت‌های رایج فایل مانند JPEG و PNG برای تصاویر استاندارد، SVG برای گرافیک‌های برداری و GIF برای انیمیشن‌های ساده استفاده کنید تا موتورهای جستجو بتوانند تصاویر شما را فهرست‌بندی کنند. حتی می توانید تصاویر را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید تا به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری بدهید.

می‌دانیم که دید آنلاین می‌تواند ترافیک آفلاین و خرید در مکان‌های آجر و ملات را افزایش دهدطراحی وب سایت برای دید محلی در جستجو مهم تر از همیشه است.

گرگ استرلینگ ویراستار سایت Search Engine Contributing می‌گوید: «می‌توانید بگویید که جستجوی محلی در درجه اول مربوط به Google است، سپس Yelp، و فیس‌بوک و شاید عمودی». بنابراین، اگر در مهمان‌نوازی، یا در رستوران‌ها یا مناطق تخصصی هستید، معمولاً یک سایت دایرکتوری یا چند سایت وجود دارد که مردم از آنها استفاده می‌کنند - TripAdvisor یک سایت واضح است

ویدیو

Eric Enge، مدیر کل Perfect Digital می گوید: «اگر دنبال ویدیو هستید، نه تنها می توانید کارهایی انجام دهید تا ویدیوی خود را در جستجوی گوگل رتبه بندی کنید، بلکه YouTube.com در واقع یک موتور جستجوی بسیار مهم است.

گوگل نتایج ویدیویی را در صفحه اصلی نتایج جستجو و همچنین در برگه ویدیو نمایش می دهد. در حالی که برخی از عوامل رتبه بندی ویدیو بین گوگل و یوتیوب همپوشانی دارند، ملاحظات منحصر به فردی وجود دارد که هنگام بهینه سازی محتوای ویدیویی باید در نظر داشته باشید.

 

اگر مخاطبان شما در YouTube.com هستند، میانگین زمان تماشا یک فاکتور رتبه‌بندی بسیار مهم است - به‌ویژه اگر می‌خواهید محتوای شما به‌عنوان یک ویدیوی پیشنهادی نشان داده شود. برای کمک به بینندگان در یافتن ویدیوهای شما، مطمئن شوید که کلمات کلیدی را که در عنوان، توضیحات و برچسب‌های خود تحقیق کرده‌اید وارد کنید.

به‌جای تکیه بر زیرنویس‌های خودکار خودکار YouTube، رونوشت‌های خود را اضافه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره محتوای خود در اختیار YouTube قرار دهید و مطمئن شوید که رونوشت‌های شما برای بینندگان شما دقیق است. شما همچنین می خواهید یک تصویر کوچک اصلی ایجاد کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود و آنها را متقاعد کند که روی آن کلیک کنند و تعداد بازدید شما را افزایش دهند.

تعامل نیز برای سئوی یوتیوب مورد توجه است، بنابراین می‌خواهید راه‌های خلاقانه‌ای بیابید تا بینندگان خود را تشویق کنید مشترک شوند، به اشتراک بگذارند، نظر بدهند و ویدیوی خود را به اشتراک بگذارند.

اگر هدف اصلی محتوای ویدیوی شما این است که کاربران شما را از طریق صفحه اصلی نتایج جستجوی Google کشف کنند، تحقیق خود را انجام دهید و بررسی کنید که چرخ فلک ویدیویی برای جستارهایی که می خواهید رتبه بندی کنید ظاهر می شود. حتی اگر اینطور نباشد، ممکن است محتوای شما همچنان در برگه ویدیو ظاهر شود.

«در گوگل، الگوریتم‌های رتبه‌بندی ویدیوها به طرز شگفت‌آوری مانند سایر صفحات وب است. به نظر می‌رسد که همان الگوریتم‌های مربوطه در حال بازی هستند. آیا صفحه شما با ویدیو پیوندهایی به آن دارد؟ Eric Enge می‌گوید: آیا سطحی از PageRank و این‌جور چیزها را جمع می‌کند؟ «الگوریتم‌های رتبه‌بندی [بین یوتیوب و گوگل] متفاوت هستند، زیرا موفقیت گوگل به میزان رضایتی است که به کاربران بر اساس نتایجی که ارائه می‌دهند، هدایت می‌شود، و این برای حفظ یا رشد سهم بازار و در نهایت افزایش سهم با Google ارتباط بسیار خوبی دارد. بیشترین کلیک های تبلیغاتی."

اما، کارهای بیشتری غیر از جاسازی ویدیوی خود در یک صفحه مربوطه و سپس بهینه سازی آن صفحه وجود دارد: همچنین می توانید یک رونوشت را مستقیماً در صفحه اضافه کنید و ویدیو را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید تا به موتورهای جستجو زمینه بیشتری بدهید و شانس را افزایش دهید. که ویدیوی شما به عنوان یک نتیجه غنی ظاهر می شود.

صرف نظر از طول، هدف اصلی شما همیشه باید ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان باشد. با این حال، الگوریتم های موتورهای جستجو ممکن است ویدیوهای خیلی مختصر را ترجیح ندهند:

استفان اسپنسر، ستون نویس سرزمین موتورهای جستجو و نویسنده کتاب The Art of SEO، می نویسد: «چیزی که آنها به دنبال آن هستند محتوای با کیفیت بالا و طولانی است که به آنها امکان می دهد تبلیغات بیشتری را اجرا کنند و کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارند. جستجوی قدرت گوگل و تجارت الکترونیک اجتماعی. ویدیوهایی که حداقل پنج دقیقه طول می‌کشند عملکرد بهتری دارند و شانس بالاتری برای رتبه‌بندی در جستجوهای گوگل دارند.

از طریق تجزیه و تحلیل YouTube و گزارش‌های ویدیویی کنسول جستجوی Google، عملکرد ویدیوی خود را بررسی کنید.

افت قیمت در بازار خودرو

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

افت قیمت در بازار خودرو

بازار خودرو هفته اول مردادماه با افت قیمت به پایان رساند.

در حالی بازار خودرو در هفته اول مردادماه در سراشیبی قیمتی قرار گرفت که هنوز خریداران ترجیح می‌دهند برای خرید خودرو دست نگه دارند.

البته به نظر می‌رسد تامل متقاضیان خودرو در بازار بیشتر به دلیل نبود قدرت خرید و قیمت‌های بالای خودرو است.

با این حال، برخی کارشناسان اعتقاد دارند که این کاهش قیمت، به دور جدید قرعه کشی وزارت صمت و از سوی دیگر صحبت‌های مطرح شده در خصوص نهایی شدن واردات ارتباط دارد.

همچنین فعالان بازار ارز عنوان می‌کنند شرایط تورمی کشور و آینده مبهم برجام به گونه‌ای است که نمی‌توان انتظار داشت شرایط کنونی تغییر محسوسی چه از طرف عرضه و چه از طرف تقاضا داشته باشد.

برخی از فعالان بازار عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند کاهشی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال‌ایکس مدل ???? در بازار ??? میلیون تومان، پژوپارس مدل ???? حدود ??? میلیون تومان، پژو??? تیپ دو مدل ???? در حدود ??? میلیون قیمت دارد.

همچنین پژو ??? اتوماتیک مدل ???? با قیمت ??? میلیون تومان، رنو تندرپلاس اتوماتیک ??? میلیون تومان و دنا معمولی مدل ???? به قیمت ??? میلیون تومان به فروش می‌رود.

منبع :  http://gg.gg/11x2ln

 

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/695765/

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991033048027

https://ello.co/fohose6669/post/62rlkevam6bplum-mtgk9g

http://y8space.com/activity-2/p/3658848/

https://sociallawy.com/story1861991/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/342985/

https://www.deshraag.org/activity/p/452803/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/618477/

https://www.acityexplored.com/activity/p/461917/

http://isms.pk/activity/p/4577459/

http://westernt2p.ca/activity/p/1108270/

https://bandochoi.com/activity/p/1991872/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2556971/

http://sqworl.com/7xbrev

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/729886/

https://www.webtalk.co/n/43523591

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه پرکن چمران

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دستگاه پرکن چمران

 

یکی از مهم ترین دستگاه ها در صنعت دستگاه پرکن می باشد، دستگاه پرکن جهت پر کردن انواع مایعات، انواع پودر و … در صنعت بسته بندی محصولات استفاده می شود. همانطور که از نام دستگاه نیز مشخص است کاربرد اصلی این دستگاه پرکردن مواد به داخل ظروف در فرایند پر کردن و بسته بندی محصولات است. البته ناگفته نماند که دستگاه پرکن انواع مختلفی دارد دستگاه پرکن مایعات، دستگاه پرکن انواع پودر و گرانول ها و … انواع دستگاه پرکن می باشند. دستگاه های پرکن به طور مکانیکی یا اتوماتیک کار می کنند این ماشین ها می توانند اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک تولید شوند و عملکرد پرکردن بر اساس وزنی یا تایمری قابل هدایت باشد.

دستگاه پرکن

دستگاه های پرکن در مدل های متنوعی تولید می شوند. از دستگاه پرکن پودری گرفته تا پرکن مایعات ( دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، پرکن مایعات رقیق ) و … همگی در بخشی از صنایع کاربرد دارند. در تمامی صنایع خواسته یا ناخواسته استفاده از این دستگاه وجود دارد.

 

دستگاه پرکن پمپی

برای پرکردن مواد غلیظ و مواد شیمیایی به صورت پمپ می باشد

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مایعاتی که دارای ویسکوزیته زیادی هستند جزو دسته ی مایعات غلیظ محسوب می شوند. از این نوع دستگاه پر کن استفاده می گردد.

کاربرد دستگاه پرکن مایعات کوچک

علاوه بر این که کاربرد دستگاه‌های پرکن مایعات را می‌توانیم به دو حوزه مایعات غلیظ و رقیق تقسیم‌بندی کنیم، اندازه دستگاه هم می‌تواند در این مورد به ما کمک کند. به طور کلی برای کارگاه‌های خانگی و کارگاه‌های کوچک نیاز به یک دستگاه بزرگ نیست و از لحاظ اقتصادی برای کارگاه به صرفه نیست. بنابراین به اکثر کارگاه‌های خانگی توصیه می‌شود که به فکر خرید دستگاه پرکن مایعات کوچک باشند.

به عنوان مثال اگر شما در یک مغازه کوچک یا در انبار منزل خود یک دستگاه عصاره گیری یا گلاب‌گیری داشته باشید به راحتی می‌توانید از یک دستگاه پرکن مایعات کوچک برای بسته بندی تولیدات خود کمک بگیرید. شما در منزل یا در یک کارگاه کوچک به راحتی می‌توانید محصولاتی مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنیاتی مانند دوغ و شیر عصاره گیاهان دارویی و انواع نوشیدنی‌های رقیق تولید کنید و به راحتی هم بسته بندی کنید.

کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی

اما در مورد کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی مسئله تغییر می‌کند و شما با تنوع بیشتری مواجه هستید. در وهله اول شما با حجم بالایی از تولید مواجه هستید که این حجم بالا نیاز به یک دستگاه پیشرفته با توانایی بالا دارد. اما در طرف مقابل ممکن است یک کارخانه در حوزه مشتقات نفتی فعالیت کند که تولیدات آنها شامل گریس با گرانروی بالا و بنزین با گرانروی پایین باشد.

در این حالت کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی تحت تأثیر تولیدات کارخانه و شرایط تولید آن‌ها قرار می‌گیرد که ممکن است تفاوت زیادی بین آنها وجود داشته باشد. بنابراین شما به هنگام خرید دستگاه پرکن مایعات لازم است که این موارد را با شرکت فروشنده در میان بگذارید تا آنها اطلاعات کاملتری در مورد دستگاه و شرایط استفاده از آن در اختیار شما قرار دهند. همین اطلاعات مختصر و اولیه در انتخاب دستگاه کمک زیادی به شما می‌کند.

اصولاً کاربرد دستگاه پرکن مایعات تحت تأثیر نوع سیال و شرایط اختصاصی آن قرار می‌گیرد. این یعنی ما برای مایعات غلیظ دستگاهی متفاوت از مایعات رقیق داریم و شرایط آنها هم با هم فرق می‌کند.

انتخاب دستگاه پرکن مناسب

نوع دستگاه پرکن غالبا وابسته به خواص نوشیدنی محصول و نوع و شکل ظروف است. در مورد مایعات برخوردار از ویژگی جریان آزاد مانند نوشیدنی‌ها، استفاده از دستگاه‌های با جریان زمان‌بندی شده یا سرریز مناسب است، در حالی که برای محصولی با گرانروی بالاتر، پر کن پیستونی یا نوعِ جابجایی مثبت  می‌تواند مناسبتر باشد.

نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نیز اهمیت دارد. دستگاه‌ های با ویژگی جریان زمان‌بندی شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پرکن‌های جریان زمان بندی شده، دستگاه‌های پر کننده حجمی هستند به این معنا که در هر سیکل پر کردن، دقیقا حجم یکسانی از مایع را وارد ظرف می‌کنند. این دستگاه‌ ها برای پر کردن بسیار دقیق صرفنظر از شکل ظرف طراحی می‌شوند. با این حال اگر حجم ظرف متغیر باشد، سطح پر شدن می‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطری‌های شیشه‌ای، نمونه خوبی از ظروفی هستند که غالبا شکل و حجم متغیر دارند.

 

فایده لایک در اینستاگرام چیست؟

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

فایده لایک در اینستاگرام چیست؟

در سال 1390 بود که به مرور زمان اینستاگرام وارد دنیای مجازی شد ، ابتدایی که فیسبوک اینستاگرام را خرید فکر نمیکرد که روزی بشود که این شبکه اجتماعی آنقدر ها در میان مردم محبوب شود امروزه بی شیک افرادی که به روز هستند حتما در اینستاگرام یک اکانت دارند ، و مشغول به فعالیت هستند ، پست های دیگران را میبینند ، لایک میکنند و … افزایش لایک در اینستاگرام به افزایش دیده شدن بسیار کمک میکند ، طوری که هرچه لایک یک تصویر یا فیلم بیشتر باشد ، بیشتر در معرض دید و در معرض عموم است ، پنل افزایش لایک فروشگاه وبمستران این کار را برای شما انجام میدهد ، کمک میکند تا بیشتر در دنیای بزرگ و جذاب اینستاگرام دیده شوید افرادی معروفی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ، در اینستاگرام بیشترین لایک دریافتی را دارند ، به راستی این لایک چیست که این همه آدم را محبوب میکند ، یا بهتر است بگوییم این دنیای فوتبال چیست که به اینستاگرام کشیده میشود و دنیایی عالی از لایک را به ارمغان می آورد

 

چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟

از سوال هایی که برای شما مطرح میشود پس از خواندن فایده لایک در اینستاگرام این است که چگونه در اینستاگرام لایک بیشتری بگیریم و فعالیت کنیم در کل گرفتن لایک از اینستاگرام به موارد زیر مربوط میشود و هرچه بیشتر موارد زیر را رعایت کنین لایک بیشتری دریافت میکنید :

یک : جذاب بودن

بزرگترین چیزی که باعث لایک شما و افزایش لایک های شما در اینستاگرام میشود ، جذاب بودن است ، کاربر هر چیزی جذابی که ببیند و از آن خوشش بیاید را لایک میکند ، آن چیز ممکن است یک عکس باشد یا یک فیلم ، مهم این است که فقط جذاب باشد ، جذابیت به معنای استفاده از تصاویر مستهجن و … نیست بلکه حتی عکس یک گل میتواند به جذابیت عکس شما اضافه کرده و آن را محبوب لایک گرفتن کند ، مطمئن باشید چیز های جذاب زیادی در دنیا وجود دارد ، فقط باید آن را ببینید

 

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/wOVluy

https://replit.com/@themmaker128

https://disqus.com/by/themmaker128/about/

https://www.tripadvisor.com/Profile/U3933WNjackj

https://www.quora.com/profile/Themmaker128

https://priti-nag.tribe.so/user/themmaker128

https://visual.ly/users/landisconnar/portfolio

https://www.4shared.com/u/Ag8HRHKe/landis.html

http://bioimagingcore.be/q2a/user/themmaker1289

https://weheartit.com/landis_connar

https://roundme.com/@themmaker1289/about

https://www.hulkshare.com/themmaker1289

https://worldcosplay.net/member/1064744

https://www.skillshare.com/profile/Pete-Jackl/655888858

https://audiomack.com/themmaker1289

https://www.misterpoll.com/users/4322768

https://www.authorstream.com/themmaker1289/

https://list.ly/list/7PU3-khryd-shmrh-mjzy?make_list_mode=true

https://bezvoprosa.ru/user/themmaker1289

http://hiphopinferno.com/user/themmaker128

http://talktoislam.com/user/themmaker128

https://www.mixcloud.com/themmaker1289/

https://peatix.com/user/13002101/view

 

 

END چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟TAGS:START

سفارش خرید پنل لایک اینستاگرام چگونه انجام میشود؟

 

پنل لایک اینستاگرام چگونه کار میکند؟

امروزه با وجود و گسترش شبکه اجتماعی اینستاگرام در فضای مجازی بحث لایک و لایک کردن را داغ تر از همیشه کرده است ، طوری شده است که اگر پست یا فیلمی چه عکس و چه فیلم اگر لایک آنچنانی نداشته باشند ، کسی به آن اهمیتی نمی دهد ، همچنین رقابت این روزها به خاطر گرفتن لایک در اینستاگرام بسیار زیاد شده است طوری که بعضی از کاربران این شبکه اجتماعی برای به دست آوردن لایک مناسب پستشان رو به خرید پنل لایک اینستاگرام ، آورده اند ، من محسن پیمانی مدیر آکادمی پیمانی ، اینجا با شما هستم تا در مورد خرید پنل لایک اینستاگرام با شما صحبت کنم و توضیح بدم که این پنل چطوری کار میکنه و عکس ها و فیلم هایی از این پنل به شما نشون بدم ، با من همراه باشید پنل لایک اینستاگرام جدیدا در بین کسب و کار های اینستاگرامی معروف شده است و صاحب پیچ و مدیری نیست که از آن برای پیج خودش استفاده نکند تقریبا میتوان گفت همه مدیران پیج های بزرگ در اینستاگرام برای کسب و کارشان از پنل لایک اینستاگرام استفاده میکنند ، و فروشگاه وبمستران ، فروشگاه بزرگ فایل در ایران این پنل را برای شما آماده کرده است ، با ما همراه باشید تا تاریخچه لایک در اینستاگرام را بررسی کنیم

 

 

 

فایده لایک در اینستاگرام چیست؟

در سال 1390 بود که به مرور زمان اینستاگرام وارد دنیای مجازی شد ، ابتدایی که فیسبوک اینستاگرام را خرید فکر نمیکرد که روزی بشود که این شبکه اجتماعی آنقدر ها در میان مردم محبوب شود امروزه بی شیک افرادی که به روز هستند حتما در اینستاگرام یک اکانت دارند ، و مشغول به فعالیت هستند ، پست های دیگران را میبینند ، لایک میکنند و … افزایش لایک در اینستاگرام به افزایش دیده شدن بسیار کمک میکند ، طوری که هرچه لایک یک تصویر یا فیلم بیشتر باشد ، بیشتر در معرض دید و در معرض عموم است ، پنل افزایش لایک فروشگاه وبمستران این کار را برای شما انجام میدهد ، کمک میکند تا بیشتر در دنیای بزرگ و جذاب اینستاگرام دیده شوید افرادی معروفی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ، در اینستاگرام بیشترین لایک دریافتی را دارند ، به راستی این لایک چیست که این همه آدم را محبوب میکند ، یا بهتر است بگوییم این دنیای فوتبال چیست که به اینستاگرام کشیده میشود و دنیایی عالی از لایک را به ارمغان می آورد

 

چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟

از سوال هایی که برای شما مطرح میشود پس از خواندن فایده لایک در اینستاگرام این است که چگونه در اینستاگرام لایک بیشتری بگیریم و فعالیت کنیم در کل گرفتن لایک از اینستاگرام به موارد زیر مربوط میشود و هرچه بیشتر موارد زیر را رعایت کنین لایک بیشتری دریافت میکنید :

یک : جذاب بودن

بزرگترین چیزی که باعث لایک شما و افزایش لایک های شما در اینستاگرام میشود ، جذاب بودن است ، کاربر هر چیزی جذابی که ببیند و از آن خوشش بیاید را لایک میکند ، آن چیز ممکن است یک عکس باشد یا یک فیلم ، مهم این است که فقط جذاب باشد ، جذابیت به معنای استفاده از تصاویر مستهجن و … نیست بلکه حتی عکس یک گل میتواند به جذابیت عکس شما اضافه کرده و آن را محبوب لایک گرفتن کند ، مطمئن باشید چیز های جذاب زیادی در دنیا وجود دارد ، فقط باید آن را ببینید

 

 

 

 

دو : عنوان جذاب

اولین چیزی که کاربر در مواجهه با پست شما آن را مشاهده و لایک میکند عنوان شماست ، در عنوان هایتان از عبارت های جذابی که باعث لایک شدن میشود استفاده کنید ، مطمئن باشید اگر عنوانتان جذاب باشد ، لایک خوبی دریافت میکنید ، در نوشتن عنوان ها بر روی تصاویر سعی کنید از رنگ هی بنفش و زرد استفاده کنید چرا که استفاده از این رنگ ها در چشم تاثیر خوبی دارد و جذاب تر است

سه : کاور جذاب

مهمترین چیز برای لایک شدن در اینستاگرام داشتن کاوری جذاب است ، کاور های جذاب را میتوانید به وسیله نرم افزار هایی ادیت فیلم مانند اینشات درست کنید ، یادتون باشه که داشتن کاور مناسب یکی از راه های گرفتن لایک های هزارتایی و میلیونی هست

پنل لایک نامحدود

بسیاری از صاحبان پیج به دنبال پنلی نامحدود برای لایک اینستاگرامی خود میگردند ، باید خدمت شما بگوییم که چنین پنلی وجود ندارد و هر پنلی که وجود دارد دارای محدودیت لایک است ، از طرفی الگوریتم های اینستاگرام به نوعی به لایک زیاد و تعداد بالا حساسیت داشته و پیج استفاده کننده از اینها را محدود میکند پس هیچگاه به دنبال پنل لایک نامحدود ، نباشید چرا که چیزی تحت عنوان پنل لایک نامحدود اون هم از جنس ایرانی وجود نداره

 

پنل لایک رایگان ایرانی چگونه دریافت کنیم؟

سرچ ها را که بررسی میکردیم ، بیشتر شما عزیزان به دنبال ، پنل لایک ایرانی بودید اون هم از جنس رایگان ، چندین سایت را بررسی کردیم که راهکاری برای لایک ایرانی به شما بدهیم اما چیزی که مناسب شما باشد پیدا نکردیم ، چیز های خوب همیشه یه هزینه ای رو باید براشون بدید تا خدماتی دریافت کنید ، از این رو پنل لایک رایگان ایرانی طبق جستجوی فروشگاه وبمستران اصلا وجود نداشته و اگر هم وجود داشته باشد سایت های بی کیفیت خارجی و روسیه ای است که اصلا به درد نمیخورد و استفاده از آنها پیشنهاد نمیشود

  https://t.ly/EHWw

  http://s.ecmaps.de/1HCmd

https://cutt.ly/gZkVlFt

https://urlpetite.net/?7he

 

 

چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟ نتیجه گیری

مرسی که تا انتهای این مقاله همراه من محسن پیمانی مدیر آکادمی پیمانی بودید ، در اینجا میخام صد کلمه ای از مقاله رو براتون خلاصه کنم و بگم که به طور خلاصه چطوری تعداد لایک بیشتری دریافت کنید ، اول اینکه از عنوان ها و کاور های جذاب استفاده کنید هیچ چیزی مثل داشتن عنوان و کاوری جذاب براتون لایک نمیاره این رو باید تو عمل متوجه بشین که داشتن لایک و عنوان جذاب چقدر میتونه به شما کمک کنه که بهتر لایک بگیرین ، دوم اینکه از عنوان جذاب هم استفاده کنید چرا که داشتن عنوانی جذاب میتونه شما رو لایک فراوانی نصیبتون کنه ، امیدوارم از خوندن این مقاله لذت برده باشید ، لطفا جهت مشاهده مقالات بیشتر به وبسایت فروشگاه وبمستران مراجعه کنید

 

https://www.fitpa.co.za/activity/p/618143/

http://coinwatchers.com/forums/p/336675/

https://checkpointforarts.com/activity/p/830077/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1527668/

http://ttlink.com/themmaker128

https://unsplash.com/@themmaker128

https://forums.bestbuy.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/2717178

https://www.openstreetmap.org/user/themmaker128

https://en.gravatar.com/themmaker128

https://coub.com/landis.connar

https://www.crunchyroll.com/user/themmaker128

http://themmaker128.idea.informer.com/

https://buyandsellhair.com/author/themmaker1289/

https://www.indiegogo.com/individuals/29842257

https://trello.com/u/landisconnar

https://slides.com/themmaker128

https://www.kiva.org/lender/ydjf8878

https://letterboxd.com/themmaker128/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=10423554

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/themmaker128

https://www.ted.com/profiles/36836187/about

 

 

الگوریتم اینستاگرام 2021 چیست؟

۱۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

الگوریتم اینستاگرام 2021 چیست؟

اینستاگرام مرتباً به‌روزرسانی‌های الگوریتم خود را اعلام می‌کند. الگوریتم اینستاگرام اساساً محتوایی که توسط کاربران اینستاگرام دیده می شود را کنترل می کند. بنابراین برای کسب‌وکارها و افراد با نفوذی که در اینستاگرام کار می‌کنند ضروری است که بدانند الگوریتم اینستاگرام چگونه بر دسترسی ارگانیک آنها تأثیر می‌گذارد و چه کاری می‌توانند در مورد آن انجام دهند. به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 تغییرات زیادی را به همراه داشت. اینستاگرام اکنون محتوا را بر اساس پارامترهای زیر نمایش می دهد :

 اگر این مطالب برای شما کافی نبود میتوانید از سایت مستر فالوور کمک بگیرید.

 

1. اتصال

الگوریتم اینستاگرام با این فرض کار می کند که افرادی که قبلاً حساب شما را مشاهده کرده اند و با آن تعامل داشته اند، به احتمال زیاد به پست های شما علاقه مند می شوند. نوع ارتباطی که با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید را بررسی می کند. برخی از مواردی که او بررسی می کند این است که چه کسی شما را دنبال می کند، حساب شما را جستجو می کند، روی پست های شما نظر می دهد، پست های شما را به اشتراک می گذارد یا ذخیره می کند و موارد دیگر.

 

2. علاقه

هدف نهایی اینستاگرام این است که به مخاطبان خود محتوایی را ارائه دهد که بیشتر به آن اهمیت می دهند. به همین دلیل، تعریف مخاطب هدف و ایجاد محتوای مرتبط کمک زیادی می کند.

 

ملاحظات دیگری وجود دارد که می تواند بر دسترسی اینستاگرام شما تأثیر بگذارد. تعداد دفعاتی که مخاطبان شما از اینستاگرام استفاده می‌کنند، تعداد اکانت‌هایی که دنبال می‌کنند و میانگین زمان جلسات کاربر برخی از آنها هستند. با این حال، بر خلاف اتصال، به موقع بودن و علاقه، این پارامترها تحت کنترل شما نیستند. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید از نظر تأثیرگذاری و تعامل در اینستاگرام رتبه بالایی دارید؟ فقط تاکتیک های زیر را اعمال کنید!

 

تاکتیک هایی برای بهبود دسترسی اینستاگرام شما

گرفتن لایک، کامنت و پست از پست های شما برای گسترش دسترسی اینستاگرام شما ضروری است. اگرچه آنها مهمترین شاخص برای سنجش موفقیت شما در اینستاگرام نیستند، اما نقش مهمی در افزایش حضور برند شما دارند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند مطمئن شوید که پست های شما به مخاطبان مناسب می رسد.

 

1. به طور منظم در اینستاگرام پست بگذارید

برای گسترش حضور آنلاین خود، مهم است که دنبال کنندگان خود را درگیر کنید. بهترین راه برای انجام این کار، پست کردن مداوم در اینستاگرام است. وقتی هزاران نفر و شرکت هر روز منتشر می کنند، این امکان وجود دارد که مخاطبان شما را فراموش کنند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، فرکانس را حفظ کنید یا تعداد دفعات انتشار را افزایش دهید. شما مجبور نیستید هر روز پست بگذارید. انتشار یک یا دو بار در هفته نیز به خوبی جواب می دهد. این ساده ترین و یکی از موثرترین راه ها برای افزایش دسترسی، افزایش تعامل و به دست آوردن فالوورهای جدید در اینستاگرام است.

یکی دیگر از مزایای انتشار منظم این است که به شما امکان می دهد آزمایش کنید و ارزیابی کنید که چه محتوایی با مخاطبان شما کار می کند و چه چیزی نه. این یک راه عالی برای برنامه ریزی استراتژیک محتوای خود به صورت ارگانیک است.

2. عکس ها و فیلم ها را با کیفیت بالا منتشر کنید

مهم نیست که چقدر ترفندهای جادویی در جیب خود دارید، کلید رتبه بندی بالا در نمایش های فالوورهای خود ایجاد محتوای با کیفیت است. در اینجا، محتوای با کیفیت به این معنی است که نشریات نه تنها باید مرتبط و جالب باشند، بلکه باید چشم نواز نیز باشند. عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا افراد را به شدت جذب پست های شما می کند. بسیاری از اوقات کاربران اینستاگرام یک عکس را لایک می کنند، به اشتراک می گذارند یا روی آن کامنت می گذارند زیرا از نظر بصری جذاب است. این برای شما مهم است زیرا به شما کمک می کند تا با پست های خود درگیر شوید. این به معیار "اتصال" الگوریتم اینستاگرام کمک می کند.

3. از IGTV بهترین استفاده را ببرید

باور کنید یا نه، Reels و IGTV یک راه عالی برای بهبود اکانت اینستاگرام شما هستند. ایجاد درام یک راه عالی برای بازاریابی اینستاگرام است که به کسب و کارها اجازه می دهد اطلاعات مفید را به روشی سرگرم کننده در عرض 15 تا 30 ثانیه به اشتراک بگذارند. گستره وسیع فیلترها و فایل های صوتی موجود، محبوبیت این رسانه را افزایش می دهد. از آنجایی که درام ها یک ویژگی نسبتاً جدید هستند، اینستاگرام با ایجاد دید خوب به سازندگان درام اطمینان می دهد که مردم بیشتر از آن استفاده می کنند. علاوه بر این، یک بخش جداگانه برای درام وجود دارد که دوباره به سازندگان فرصت بیشتری برای کشف شدن توسط عموم می دهد.

 

به طور مشابه، اینستاگرام مزایای بسیاری را برای کسانی که IGTV تولید می کنند فراهم می کند. اگر چیز مهم یا جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید که در عرض 30 ثانیه قابل توضیح نیست، IGTV مفیدترین ابزار در این مورد است. امکانات بی پایانی از نظر محتوا وجود دارد که می توانید با کمک IGTV ایجاد کنید. به گفته کارشناسان، IGTV در ایجاد وفاداری در بین فالوورها موثر بوده است.

 

4. استوری ها را یکی یکی در اینستاگرام آپلود کنید

در حالی که شما به طور مرتب عکس ها و فیلم ها را در اینستاگرام ارسال می کنید، همچنین باید دائماً استوری ها را آپلود کنید. استوری ها به عنوان راهی سریع برای دستیابی به مخاطبان شما عمل می کنند و به آنها یادآوری می کنند که هیچ یک از پست های شما را از دست ندهند و آنها را مستقیماً درگیر می کند. می‌توانید نظرسنجی، آزمون‌ها انجام دهید، از مخاطبان خود بخواهید سؤال بپرسند و کارهای بیشتری انجام دهید. استوری های اینستاگرام حساب شما را فعال می کند تا دائما ظاهر شود، که برای ایجاد تعامل خوب است.

 

5. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

بهترین راه برای برآورده کردن معیار "علاقه" الگوریتم اینستاگرام به صورت ارگانیک، استفاده از هشتگ های مناسب، دقیق، دقیق و دقیق است. استفاده از هشتگ ها به مخاطبان شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. اگرچه اینستاگرام به شما امکان استفاده از 30 هشتگ در هر پست را می دهد، اما مجبور نیستید از همه آنها استفاده کنید. در عوض، باید روی هشتگ‌هایی که مربوط به پست و نمایه شما هستند تحقیق کنید و تمرکز کنید. استفاده از تعداد زیادی هشتگ تصادفی که در واقع توضیحی درباره موضوع پست نیستند، می‌تواند مانند هرزنامه به نظر برسد و دید شما را کاهش دهد. بنابراین توصیه می شود از هشتگ های محدود اما صحیح استفاده کنید.

 

6. پست ها را در ساعات اوج بارگذاری کنید

برای برآورده کردن مؤثر معیار «به‌موقع بودن» الگوریتم اینستاگرام، لحظه‌ای که مخاطبانتان از اینستاگرام استفاده می‌کنند، پست کنید. در ساعات اوج مصرف اما سوال اینجاست که چگونه می توانید تشخیص دهید که فالوورهای شما آنلاین هستند؟ برای حل این معما نیاز به تحقیق، مشاهده و تحلیل رفتار مخاطبان خود دارید. در این مورد، اگر یک حساب تجاری دارید، Instagram Insights می تواند کمک کند. با استفاده از این ابزار رایگان اینستاگرام، می‌توانید بفهمید چه کسی با پست‌های شما تعامل دارد، جنسیت، سن، مکان و زمان‌هایی که پست‌های شما بیشتر دیده می‌شوند. بر این اساس، می توانید پست های خود را به درستی برنامه ریزی کنید.

 

7. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

تعامل با مخاطب برای دستیابی به نتیجه بالا در پارامتر «اتصال» لازم است. هنگامی که مردم در مورد پست های شما نظر می دهند یا برای شما پیام ارسال می کنند، آنها را نادیده نگیرید. شما باید به مخاطبان خود نشان دهید که برای به دست آوردن قلب آنها اهمیت می دهید. برخی از راه‌هایی که می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، آپلود آزمون‌ها و داستان‌های تعاملی، نوشتن شرح‌های جالب، ارسال محتوای مرتبط، پاسخ دادن به سؤالات دنبال‌کنندگان و تشکر منظم از آنها برای حمایت مستمرشان است.

 

8. میزبان یک دست یا مسابقه

میزبانی یک هدیه یا مسابقه یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شما است. می‌توانید آگاهی از برند ایجاد کنید، فالوورها، لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها را پرورش دهید و همچنین با افرادی که واقعاً به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند هستند ارتباط برقرار کنید. جزوه یا مسابقه بر اساس معیارهای علاقه و روابط الگوریتم اینستاگرام کار می کند. با این حال، قبل از میزبانی یک مسابقه، باید به دقت برنامه ریزی کنید که چه چیزی می خواهید از طریق آن به دست آورید و بر اساس آن اعلام کنید. جایزه باید جذاب باشد و قوانین شما برای مشارکت باید به گونه ای باشد که مشارکت در انتشارات شما را تحریک کند.

 

9. از زیرنویس های تعاملی استفاده کنید

کپشن ها نقش مهمی در سرگرمی و اطلاع رسانی به مخاطبان شما دارند. با استفاده از عباراتی همراه با دعوت به اقدام، مانند «تگ کردن یک دوست»، «نظر دادن در مورد دیدگاه‌های خود» یا «از لینک موجود در بیو بازدید کنید»، می‌توانید مستقیماً از مخاطبان خود بخواهید که آنچه لازم است را انجام دهند. این برد مجدداً معیار لینک سازی الگوریتم اینستاگرام را حل می کند.

اینها تنها برخی از راه‌هایی است که می‌توانید زنده بمانید و الگوریتم اینستاگرام 2021 را به ارث ببرید. آنها را اعمال کنید و خودتان شاهد تغییر باشید!

3 دلیل برای از دست دادن فالووردر اینستاگرام

1. کم بودن فعالیت و یا فعالیت بیش از حد

شما اغلب به اندازه کافی فعال نیستید و به اندازه کافی پست منتشر نمی کنید یا بیش از حد منتشر می کنید. طبق نظر سنجی های صورت گرفته از تعدادی از کسب و کارهای موجود در اینستاگرام، 40? ار آنها اشاره کردند که عملکرد ضعیف تنها یکی از دلایلی است که فالورها از دنبال کردن پیج آنها خودداری می‌کنند. در همین حال، 33 درصد می گویند که انتشار پست های بیش از حد بدون محتوا جذاب و کاربردی می تواند تأثیر درستی داشته باشد.

وقتی صحبت از قرار دادن پست می شود، باید تعادل گذاشت پست رعایت شود. شما می خواهید به اندازه کافی پست منتشر کنید تا افراد مطمئن شوند که شما تمرکز خود را روی بینندگان قرار می دهید. با این حال، باید این نکته مهم را در نظر بگیرید که با قرار دادن بیش از حد پست هایی که مضمون خاصی نیز ندارند مخاطبان خود را خسته می کنید، زیرا این پست ها هیچ جذابیتی برای مخاطبان ندارند.

در اینجا تعدادی توصیه برای شما داریم که حتما آنها را رعایت کنید.

  • ابتدا حداقل پس از یک روز کاری در سیستم قرار دهید.
  • دوم، پست های خود را دو تا سه بار در 7 روز به اشتراک بگذارید. شما می توانید این ریتم را بیشتر بر اساس واکنش بینندگان خود افزایش دهید، اما احتمالاً نباید آن را کاهش دهید.

2. تبلیغات فراوان در پیج

طبق نظر 39 درصد از کارآفرینان مورد بررسی در اینستاگرام، دلیل بعدی که باعث از دست دادن فالوورهای تولیدکننده شما می شود این است که محتوای شما بیش از حد بر تبلیغات متمرکز است. مطالعه ما نشان داد که 39? از کارآفرینان اینستاگرام، دومین بازده سرمایه گذاری بهینه را برای همه محصولات / شرکت های یک برند دارند. از طرف دیگر، اگر این تنها سبک محتوایی است که پست می کنید، می توانید بینندگان خود را دفع کنید. بار دیگر تعادل عبارت کلیدی زیر است. علاوه بر پست هایی که محصولات و/یا خدمات شما را برجسته می کنند، باید مطالبی را نیز ارسال کنید که:

  • ارزش های برند شما را نشان می دهد.
  • دعوت به گفتگو می کند.
  • جامعه می سازد.
  • یک رویکرد مفید اضافی برای محتوا؟ مخاطب خود را بخندانید.

مطالعات نشان می دهد که اطلاعات سرگرم کننده برای به دست آوردن فالوور، اشتراک گذاری و تعامل در اینستاگرام بسیار موثر است.

3. استفاده از ربات

اگر فالوورهای ربات را خریداری کرده باشید، زمانی که همه آنها ناپدید می شوند در یک بیداری سخت قرار خواهید گرفت. درصد بسیاری از کارآفرینانی که در اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفتند، می گویند این سومین دلیل شناخته شده برای از دست دادن فالوورهای برندها است. وقتی سرمایه گذاری روی ربات ها برای ایجاد ظاهری از یک دنبال کننده قوی وسوسه انگیز است، این تمرین فقط در دراز مدت به شما آسیب می رساند. هیچگاه برای بالا بردن فالوورهای پیج خود از ربات استفاده نکنید زیرا هوش مصنوعی متوجه این موضوع می شود و در نهایت پیج شما حذف خواهد شد.

 

 

https://www.openstreetmap.org/user/ShanaVale4

https://www.tripadvisor.com/Profile/shahs688

https://www.4shared.com/u/Bxc7TfFf/ShanaVale4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29334932

https://www.mixcloud.com/ShanaVale4/

https://www.sbnation.com/users/ShanaVale4

https://www.liveinternet.ru/stat/shanavale4.tumblr.com/

https://www.evernote.com/shard/s473/sh/771799d5-0be5-e21e-9299-43e328e81e73/edbb1228fc04574ebdf9ae3e68d73b7f

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/91a52a16-4df8-43f9-9e16-e510e02f5270/Shah-S

https://giphy.com/channel/ShanaVale4

https://www.fanfiction.net/u/15433653/

https://seekingalpha.com/user/56575433/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/ShanaVale4

https://www.spreaker.com/user/16558437

https://justpaste.it/8uoa5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تخلیه چاه چیست؟

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه عملی است که با استفاده از آن تانکر های 12 و 6 هزار لیتری اقدام به تخلیه چاه می کنند. وبه وسیله مکنده ها و ساکشن ها  ویا پمپ های لجن کش ولایه روبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انبارحفر چاه فرستاده می شوند تا بتوانند مواد جامد را به بیرون چاه  انتقال دهند.، لایه روبی چاه فاظلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه می گویند.

تخلیه چاه :

باید بدانید که در بیشتر موارد تخلیه چاه فاظلاب به دلیل اینکه لوله بازکنی چاه فاظلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فظولات در توالت ، آب و کف و صابون در کفشویی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی ویا آشپز خانه مشخص می شود.

معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت سه تا پنج سال چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند.ودلیل آن فقط کوچک بودن انبار چاه می باشد.. باید بدانید که در چنین مواردی ،ممکن است که در مسیر ها،گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشدو نیاز به لوله بازکن داشته باشید.

کول گذاری چاه فاظلاب

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناکهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه وبازسازی چاه میتواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.

تخلیه چاه چیست؟

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی

لایه روبی سپتیک ها و منهول های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاظلاب

خفر چاه ارت شمع ساختمان و میله

زهکشی گود و ساختمان

حفاری گالری برای انتقال آب

تبدیل چاه کهنه و قدیمی به چاه نو وتازه

تخلیه چاه فاظلاب

تخلیه چاه فاظلاب ،در آوردن مواد زائد داخل چاه می باشد و عمل تخلیه ، به خاطر مواد جامد است که از راه لوله کشی ،وارد چاه فاظلاب می شوند این مواد جامد از قبیل مو،مواد پلاستیکی،چربی آشپزخانه ها وفضولات انسانی می باشد و نیاز به لایه روبی دارد.واین مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود.واین مواد قدرت ئفع آب توسط چاه را کم میکند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پرشده چاه بازکن ونیاز به عمل تخلیه داشته باشد.معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از سه تا پنج سال  چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند. ودلیل آن فقط پر شدن انبار چاه می باشد.

در چنین مواقعی ممکن است که در مسیر ها گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد. ونیاز به لوله بازکن داشته باشید

با تانکر 6 تا 12 هزار لیتر

تخلیه با تانکر مکنده ساکشن

تخلیه با پمپ های لچن کش

لایه روبی چاه با نیروی انسانی

 

 

تخلیه چاه در تهران

در تخلیه چاه در تهران  که بعد از حفرچاه و پر شدن چاه اتفاق می افتد ودر سپتیک ها و منهول ها بعد از زمان مشخصی نسبت به مصرف مشخص می شود و کف تراشی انبار چاه وعوامل مربوط به چاه فاظلاب  ولجن سپتیک و منهول ها را فرآیندی  که طی آن موادی از قبیل لجن ، جامدات، وم واد مختلف را از درون چاه خارج می کند واین عمل در مناطق مختلف تهران به دلیل جنس خاک مناطق مختلف می باشد و هزینه آن در مناطق مختلف بسیار متفاوت می باشد.

بهترین روش تخلیه چاه کدام است؟

بهترین روش های تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد.وبرای لایه روبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از اجن کشی با تانکر نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایه روبی را انجام میدهد ودر مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیاز به کف تراشی می باشد.

پس از پر شدن چاه چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

1.اولین مرحله تماس با شرکت تخلیه چاه است

2.پیدا کردن درب چاه وباز کردن آن

3.تخلیه به وسیله تانکر تخلیه چاه

4.لایه روبی به ودر آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5.کف تراشی چاه فاضلاب

آیاباانجام این روش ها تضمینی وجود دارد که چاه دوباره پر نشود؟

بله مادر شرکت خود این تضمین را به شما می دهیم که با انجام روش های گفته شده تخلیه چاه صورت گیرد چاه شما کاملا تعمیر وبازسازی شود و مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

باچاه فاظلاب پر شده چیکار کنیم که دوباره مثل روز اول کارکنه؟

پر شدن چاه فاظلاب یکی از اتفاقات بد در ساختمان ها استکه اگر دیر متوجه آن بشوید ممکن است هزینه های بیشتر وخطرات بیشتری را برای شما در بر داشته باشد.یکی از اشتباهات رایج در تخلیه چاه این است که فقط آب آن را تخلیه می کنند که طی ماه ها و هفته ها به صورت مداوم انجام میگیرد و این پر شدن باعث ریزش چاه می شود.ودر زمین هایی که خاک سست دارند بیشتر دیده می شوند.

تخلیه چاه جنوب تهران چگونه است؟

عمل تخلیه چاه در جنوب تهران توسط بهترین اکیپ مجهز و مستقر در منطقه جنوب تهران با انواع ماشین های بزرگ 12 تنی وهمچنین لایه روبی و بازسازی چاه های ریزش کرده در جنوب تهران انجام می شود.

تخلیه چاه شمال تهران چگونه است؟

ما در شمال تهران با مجهز ترین دستاه ها آماده انجام هرگونه تخلیه فاظلاب و چاه  وسپتیک و همچنین کلیه امور مربوطه هستیم.واین عمل را با استفاده از نیروی جوان و کاملا متخصص در این زمینه انجام میدهیم.

ماشین تخلیه چاه چیست؟

عموما خاور بنز با ظرفیت شش هزار لیتر است.ماشین تخلیه چاه وتانکرتخلیه چاه به دو روش مکنده ساکشن که دستگاه ساکشن بر روی ماشین نصب می شودو عموما صدای زیادی داردو نوع بعدی با استفاده از پمپ های مخصوص این کار میباشد. ودرمراحل بعدی لایه روبی و برای انتقال از نیسان های دارای بشکه استفاده می شود.وبرای کف تراشیچاه بعد از عمل کف تراشی خاک حاصل رابا استفاده از ماشین دارای کمپرسورخاک را انتقال می دهیم.

 

تخلیه سپنتیک چاه

تخلیه سپنتیک چاه با استفاده از دستگاه مکنده مخصوص انجام می شود.تا سنتیک تانک کاملا تخلیه شود.با استفاده ازروش مکنده سپنتیک تانک کاملا تخلیه  وتمیز می شود.ونیازی به هیچ عمل دیگری برای تخلیه چاه نمی باشد.

قیمت تخلیه چاه در تهران به چه صورت است؟

قیمت تخلیه چاه به ازای هر سرویسی که انجام می گیرد قیمت گذاری می شود. وقیمت آن به دلیل اینکه چاه های فاظلاب نشان نمی دهند که چه میزان فاظلاب جامد در آن قرار دارد به این دلیل به صورت سرویسی قیمت گذاری می شوند.البته در بیشتر موارد بعد از انجام کار ولایه روبی مقنی که درون چاه ها می باشد. در هنگام لایه روبیحدودا می تواند نسبت به تجربه خودتعداد سرویس را حدودابگوید.اما این نیز ملاک تخلیه چاه نیست.