چرا فر برقی روشن نمی‌شود؟

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

چرا فر برقی روشن نمی‌شود؟

 

چون اجاق برقی روشن نمی شود

 

برای عیب یابی هر دستگاه ابتدا باید مسئله را عیب یابی کنید. سپس شروع به تعمیر آن کنید. برای اینکه بفهمید چرا فر الکتریکی روشن نمی شود، ابتدا قبل از انجام هر کاری دو پلاگین را بررسی کنید و مطمئن شوید که فر الکتریکی به خروجی متصل شده است. اگر پلاگین وصل شده است، بهتر است سیستم را با متر فاز بررسی کنید تا مطمئن شوید که دست نخورده است. اگر مشکل در خروجی نیست، باید اجزای داخلی دستگاه را بررسی کنید.

برای رفع مشکل روشن نشدن فر الکتریکی قبل از انجام هر کاری، ایمنی را رعایت کنید.

شکست مدار الکتریکی

 

یکی از دلایل روشن نشدن اجاق الکتریکی، شکست مدار الکتریکی است، در این حالت انتقال الکتریسیته به مقاومت ها قطع می شود و اجازه روشن شدن آن ها را نمی دهد.

وضوح مشکلات شکست مدار الکتریکی:

 

در مرحله اول، قبل از انجام هر کاری، امنیت را رعایت کرده و دستگاه را قطع کنید.

    سپس بدنه دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که مدار کوتاه نیست.

    در این مرحله سیستم را باز کنید و سیم کشی مدار الکتریکی را باز کنید. سیم کشی را می توان به دلیل گرمایش محیط آسیب دیده, شما نیاز به جایگزین سیم کشی برای رفع مشکل.

 

مشکلات مشترک با یک فر چه هستند؟

 

فر الکتریکی به دلیل مدار کوتاه روشن نمی شود

 

در برخی موارد علت روشن نشدن اجاق الکتریکی ممکن است اتصال کوتاه دستگاه باشد. بدنه برق دارد یا دستگاه روشن نمی شود.هنگامی که متوجه می شوید که دستگاه شما در حال مدار کوتاه است، بهتر است در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. چون خیلی خطرناکه .

وضوح مشکلات اتصال اتصال کوتاه شدن اجاق الکتریکی:

 

ابتدا دستگاه را جدا کنید.

    سپس پنل دستگاه را باز کرده و سیم کشی آن را بررسی کنید.

    سپس سیم های بدون رو به رو را جایگزین کنید.

 

خوب است بدانید که تعمیر اجاق های مایکروویو و اجاق های الکتریکی یک کار تخصصی در این موارد است و هر گونه نظارت می تواند باعث برق گرفتگی شما شود. اگر دانش لازم را داری بهتر است این شغل را به کارگران و متخصصان ماهر بذاری.

 

شکست ترموسات

 

ترمواستات یک میکرو سویچ بر روی کنترل پنل دستگاه است که مسئول خاموش کردن و اتصال قدرت اعمال شده به عنصر است.اگر ترماستات بشکند، این کار باعث می شود که دستگاه بیش از حد گرم شود یا اجازه ندهد عناصر فر بیش از حد گرم شوند.

لیست محصولات سایت بکولند   https://bekoland.ir/

 

قهوه جوش تک لیوان مدل BKK3008 بکو - قیمت قهوه جوش بکو 3008 - بکو لند

قهوه جوش دو لیوان مدل BKK2113M بکو - قیمت قهوه جوش بکو 2113 - بکو لند

قهوه ساز بکو - مشخصات خرید قیمت قهوه ساز بکو - وب سایت رسمی بکو

لباسشویی بکو - مشخصات خرید قیمت انلاین بکو - وب سایت رسمی بکو

لباسشویی بکو 8 کیلو 1400 دور سیلور WTV8736XS - وب سایت رسمی بکو

لباسشویی بکو ? کیلو ???? دور مدل WEX740430S - وب سایت رسمی بکو

ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل 28424 x - قیمت beko 28424 - بکو لند

ماشین ظرفشویی 15 نفره بکو مدل 28424w-قیمت ظرفشویی بکو-بکولند

منبع :

 

https://unsplash.com/@dionsweet4

https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-25

https://www.sbnation.com/users/DionSweet4

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/DionSweet4

https://www.reverbnation.com/female517?profile_view_source=header_icon_nav

https://coub.com/dionsweet4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/89f3198b-3bdc-4e21-90a7-c2736f6f3ea4/Dani-S

https://www.spreaker.com/user/15644884

https://seekingalpha.com/user/55301047/comments

 

 

مزایای خانه هوشمند که شما را ترغیب می کند

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مزیت های استفاده از دوربین های ??? درجه

دوربین های ??? درجه نسل جدیدی از دوربین‌ها هستند که می‌توانند مزایا و ویژگی‌های متفاوت و نوآورانه‌ای را برای شما به ارمغان آورند. این دوربین‌ها ویژگی منحصربه‌فردی دارند که می‌توانند برای مشتریان خصایص و ویژگی‌های یکتایی را فراهم کنند. اما مسئله مهم در این است که بسیاری از مشتریان از خواص و ویژگی این دوربین‌ها بی‌اطلاع هستند.

دوربین‌های ??? درجه را بانام دوربین‌های چشم ماهی نیز می‌شناسند. یک دوربین امنیتی چشم ماهی بادید ??? درجه قادر است که نظارتی ایمن را برای شما فراهم سازد. این ویژگی سبب می‌شود که تسلط بهتری را بر قلمرو خود داشته باشید و محدوده مربوطه را بهتر نظارت نمایید.

 

در مقاله زیر درباره عملکرد دوربین پانوراما یا همان چشم ماهی بحث می‌نماید. لازم است که با چگونگی عملکرد آن آشنا شوید و از مزایایی که برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند اطلاعات بیشتری کسب نمایید. برای آنکه بتوانید راهکار هوشمندانه‌ای داشته باشید لازم است که یک محصول درست را انتخاب کنید و این انتخاب درگرو مشاوره به اهل‌فن است.

تعریف دوربین های ??? درجه یا چشم ماهی:

دوربین‌های امنیتی چشم ماهی یا همان fish eye گستره دید ??? درجه را برای شما فراهم می‌سازند. این دوربین‌ها دارای میدان دید بسیار وسیع هستند و در مقایسه با سیار دوربین‌ها بیشترین وسعت دید را برای کاربر فراهم می‌سازد.

دوربین‌های چشم ماهی عموماً در خانواده دوربین‌های تحت شبکه قرار می‌گیرند. همان‌طور که می‌دانید دوربین‌های تحت شبکه منعطف‌تر بوده و می‌توان آن را در هر محدوده‌ای از شبکه گستراند. البته امروزه دوربین‌هایی عرضه شده است که دارای یک یا چند سنسور تصویر هستند و این سنسورها در کنار هم می‌توانند تصویری وسیع را برای شما رقم بزنند.

با استفاده از دوربین‌های ??? درجه نقاط کور در بخش‌های مختلف به حداقل می‌رسد. اگر در یک محیط خواهان نظارت کلی بر مجموعه خود هستید و تنها یک دوربین را می‌توانید نصب نمایید بهترین و ساده‌ترین گزینه پیشرو دوربین‌های چشم ماهی است. البته در این حالت دوربین باید روی سقف نصب شود و از بالا نظارت ??? درجه‌ای را بر محیط برایتان فراهم سازد.

اگر دوربین های ??? درجه را در راستای دیوار نصب نمایید. دید صد و هشتاد درجه برایتان فراهم می‌سازد. این دید وسیع در محدوده سالن‌ها و یا راهروها، برای شما تصویر مناسبی را فراهم می‌کند که سطح وسیعی از منطقه را بتوانید مشاهده نمایید. دوربین‌های ??? درجه فقط برای کاربرد سیستم‌های امنیتی ساخته نشده است و می‌تواند برای بخش‌های هنری نیز استفاده شود.

بیشتر بخوانید: دوربین مدار بسته  

نحوه عملکرد دوربین های ??? درجه :

 

در ابتدا به این نکته دقت نمایید که بین دوربین‌های ??? درجه و سایر دوربین‌های امنیتی همچون دوربین‌های دام، بالت تفاوت اساسی وجود دارد. و می‌تواند از نظر کاربرد و نوع برطرف کردن نیاز با دوربین‌های دیگر تفاوت داشته باشد.

دوربین‌های ??? درجه برای شما یک دید کلی را از منظر مقابل خود فراهم می‌آورند. و پوشش دید آن‌ها بسیار بالا است. این دوربین کل محدوده مقابل خود را تصویربرداری کرده و برای مکان‌هایی که وسعت بالایی دارند بسیار کارا و بهینه است. به‌طور مثال اگر این دوربین را در استادیوم، موزه، فروشگاه، خرده‌فروشی‌ها و راهروی مدارس نصب نمایید از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

ازآنجاکه دوربین‌های چشم ماهی جزو خانواده دوربین‌های تحت شبکه هستند، این امکان وجود دارد کهِ تصاویر این دوربین‌ها از بستر اینترنت انتقال یابد و مالکان دوربین در هر نقطه جهان به تصاویر دسترسی داشته باشند. مالکان با استفاده از دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل می‌شوند نظیر موبایل، تبلت، لپ تاپ و … می‌توانند تصاویر را مشاهده نمایند. البته در این دوربین‌ها مبانی امنیت شبکه رعایت شده است و انتقال تصویر در بستری امن صورت می‌پذیرد.

انتقال تصویر در بستر اینترنت به کاربران کمک می‌نماید تا از راه دور به اوضاع‌و احوال مایملک و کسب‌وکار خود مسلط باشند. در این دوربین‌ها کلیه پروتکل‌های ایمن برای امن سازی انتقال داده رعایت شده است. به‌طورکلی در بسیاری از امور کاربران بر این باورند که دوربین‌های ??? درجه مزایای عمده‌ای را به نسبت دوربین‌های دام و یا بولت دارد و می‌تواند در منطقه مثمر ثمرتر باشد.

این امر سبب آن شده است که صنایع و کسب و کارهای مختلف با هراندازه به سمت این دوربین‌ها بیایند و از آن‌ها استفاده نمایند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

حتما بخوانید: dvr     nvr    فروشگاه کابل شبکه

مزایای دوربین های ??? درجه :

طراحی نوآورانه و خلاقانه دوربین‌های ??? درجه موجب شده است مورد پذیریش بسیاری از مردم قرار بگیرد و علاوه بر آن استفاده‌کنندگان از مزایای آن بهره‌مند شوند. مزایای فراهم‌شده توسط این دسته از دوربین‌ها طرح‌های امنیتی هر سازمان یا کسب‌وکار را به‌صورت چشم‌گیر افزایش می‌دهد.

اگر نگرش اقتصادی برای خرید دوربین‌های مداربسته دارید بدانید با خرید دوربین‌های پانوراما، به تعداد کمتری دوربین نیاز خواهید داشت و این امر سبب صرفه‌جویی در درازمدت شده و شما می‌توانید هزینه‌های خود را متمرکز بر لوازم جانبی نظیر کابل برق، پوشش محافظ، براکت، داکت و موارد دیگر نمایید. نکته مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که نصب، راه‌اندازی و تعمیر دوربین‌های ??? درجه به ‌مراتب ساده‌تر از دوربین‌های معمولی است.

دلیل عمده مقرون‌به‌صرفه بودن همان‌طور که گفته شد، پوشش یک سطح وسیع تنها با یک دوربین است. این پوشش می‌تواند از ??? درجه شروع‌شده و تا ??? درجه ادامه یابد و منطقه بزرگی را مانند عقابی تیز بین زیر نظر گرفته و به کمک آن همواره صاحبان مشاغل با تیزبینی و تیزهوشی کسب‌وکار و فرآیند کاری و مخاطرات را بررسی نمایند.

مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند انتظار داشته باشند که دوربین های ??? درجه آنها قابلیت بالایی دارد. این دوربین‌ها تصاویر ویدیویی را با وضوح ‌بالا برای شما فراهم می‌کنند و در صورت وجود یک عملیات مشکوک، صاحبان می‌توانند به‌راحتی این رویداد را بررسی کنند. این دوربین‌ها به‌صورت دید در شب نیز عرضه ‌شده است و برای محیط‌های بیرونی کارایی بالایی دارد. اگر نیاز به نصب این دوربین‌ها در محیط بیرون دارید لازم است دوربین دید در شب پانوراما را خریداری نمایید.

نحوه نصب دوربین های ??? درجه :

دوربین‌های ??? درجه که برای مانیتورینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند به‌ گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که با وجود حجم کم، هنگام نصب کمترین تخریب را بر محیط خواهند داشت و به سهولت می‌توان در مکان‌های متفاوت آن را نصب نمود. این دوربین‌ها به‌راحتی با محیط خود همگون می‌شوند. اما نیاز است برای کارآمد تر شدن این دوربین‌ها و نصب بهینه آن به نکاتی توجه نمایید. در بخش زیر به تشریح برخی از نکات مهم می‌پردازیم که هنگام نصب باید رعایت شود.

اگر این دوربین‌ها را روی سقف نصب کنند برای آنکه تصاویر بهینه بماند و شکل کلی آن تغییر نکند لازم است که در مرکز سقف نصب گردد. هنگامی‌که مرکز سقف را پیدا می کنید و دوربین را نصب می نمایید کلیه بخش‌های تصویر برای شما کارا خواهد شد.

دوربین را نباید در گوشه‌ها و کنج نصب نمود، چرا که در صورت نصب این دوربین‌ها در این مکان‌ها بخش‌هایی از تصویر از بین خواهد رفت و دیوارها بخش‌هایی از منظره اخذشده توسط دوربین را مسدود می‌نمایند.

دوربین‌هایی که روی سقف نصب می‌گردند نباید کنار لامپ باشند. لامپ سبب افت کیفیت تصویر می‌شود و شما دیگر نمی‌توانید انتظار تصویر باکیفیت را در این هنگام داشته باشید.

در مکان‌هایی که دریچه کولر، دریچه تهویه هوا و یا مسیر کابل‌های برق است نباید دوربین‌های ??? درجه را نصب نمایید، این شرایط سبب ایجاد نویز روی تصویر می‌شود.

حتماً دوربین را با استفاده پیچ و رول‌پلاک نصب نمایید تا روی سقف مستحکم شده و بتواند تصویری خوب برایتان فراهم کند.

نتیجه گیری :

دوربین‌های ??? درجه دارای قیمت متناسب می باشند چرا که شما با نصب یک دوربین می‌توانید محدوده وسیعی را پوشش دهید این در حالی است که در گذشته برای پوشش یک منطقه وسیع نیاز به نصب تعداد بیشتری دوربین داشتید. این عامل سبب کاهش هزینه‌های خرید دوربین از یک سو و از سوی دیگر عدم اشغال پهنای باند توسط دوربین‌های دیگر می‌شود. همچنین دوربین‌های کمتر سبب می‌شود که در NVR ها تعداد کانال کمتری اشغال شود. به شما توصیه می‌کنیم نظری بر مدل دوربین AXTON-M9023Y? که از دوربین های ??? درجه شرکت ما است بیافکنید و با مشخصات کلی آن آشنا شوید. بسیاری از متخصصین بر این باورند هزینه کردن دوربین‌های ??? درجه یک سرمایه گذاری بلندمدت به‌حساب می‌آید. همان‌طور که گفته شد سرمایه‌گذاری برای این دوربین‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه از دوربین‌های معمولی است. علت اصلی مقرون‌به‌صرفه بودن این دوربین‌ها پوشش دادن سطح وسیعی از منطقه و به تصویر کشاندن آن است

 

معرفی هارد دیسک بنفش وسترن

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

معرفی هارد دیسک بنفش وسترن

شرکت وسترن دیجیتال در سال ???? میلادی تاسیس شد ، زمینه کاری این شرکت محصولات شبکه و درایو های ذخیره سازی می باشد .

این شرکت در خصوص تولید هارد دیسک یکی از نوآوران و خلاقان در این صنعت می باشد. یکی از مواردی که می توان به آن اشاره نمود این است که این شرکت هارد دیسک های داخلی خود را با چند رنگبندی و برای مصارف گوناگون و تنوع بالا، طراحی و تولید می کند.

در نمایشگاه IFSCE 2014 لندن این کمپانی سری جدید هارد دیسک های خود را با رنگ بنفش و کاربرد نظارتی معرفی نمود.

 

هارد دیسک وسترن

به منظور ذخیره کردن تصاویر دوربین مطابق با استاندارد های نظارت تصویر طراحی و تولید از هارد دیسک های سری بنفش وسترن استفاده میشود .

یکی از ویژگی های هارد دیسک های بنفش وسترن دوام و پایداری بالای این محصول می باشد  که به همین جهت از عمر بالایی نسبت به هارد دیسک های داخلی معمولی برخوردار می باشند .

تکنولوژی های هارد دیسک وسترن

? در هارد دیسک های وسترن از تکنولوژی به نام All Frame  استفاده شده است . این تکنولوژی باعث میشود  فریم هایی که در زمان ضبط تصاویر از بین رفته است  به صفر برسد بنابراین هیچ فریمی را از دست نخواهید داد و این یکی از تکنولوژی های مهم در این هارد دیسک ها می باشد .

? یکی دیگر از تکنولوژی هایی که در این نوع هارد دیسک می توان نام برد تکنولوژی Intelliseek است که برای ایجاد تعادل بین عملکرد و قدرت درآنها به کار می رود .

این تکنولوژی باعث کم تر شدن لرزش ، صدا مصرف برق در این نوع هارد دیسک می شود .

این مدل از هارد دیسک ها رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات ? گیگابایت بر ثانیه مجهز شده است همچنین  سرعت گردش آن ???? دور در دقیقه است .

 

همینطور این هارد دیسک ها  قابلیت ثبت همزمان تصاویر گرفته شده با ?? دوربین گوناگون را دارد که این یکی از مهم ترین ویژگی ها در استفاده های نظارتی بشمار می آید .

این نوع از هارد دیسک ها در ظرفیت های گوناگونی تولید شده اند و یک انتخاب مناسب برای استفاده از دستگاه های ضبط تصاویر دیجیتال یا همان دستگاه های DVR می باشند .

https://zenwriting.net/8z4sjs7zq7

https://postheaven.net/4r0y6fl0jm

https://writeablog.net/gtp5fyqx7q

https://squareblogs.net/sq00hcn38o

مروری کامل بر توضیحات متا

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مروری کامل بر توضیحات متا

توضیحات متا چیست؟ توضیحات متا عبارت کوچکی است که در زیر وب سایت شما در SERP ظاهر می شود که حاوی اطلاعاتی در مورد صفحه شما است. این طراحی شده است تا خلاصه‌ای از محتوای صفحه شما را در اختیار کاربران قرار دهد تا کاربران بدانند آیا صفحه به سؤال آنها پاسخ می‌دهد یا خیر. به طور سنتی، طول توضیحات متا حداکثر به 155 کاراکتر می‌رسد، به استثنای دوره‌های آزمایشی، مانند زمانی که Google به طور موقت طول توضیحات متا را تا 320 نویسه افزایش داد.

 

توضیحات متا چیست؟

 

چرا باید به طول توضیحات متا اهمیت بدهم؟

مهم است که در محدوده کاراکتر در طول توضیحات متا باقی بمانید  سئو سایت اصفهان تا قسمتی از توضیحات شما توسط موتور جستجو قطع نشود و در SERP ناقص ظاهر شود. ماندن در طول توضیحات متا به جلب توجه بهتر مصرف کنندگان کمک می کند.

 

آیا توضیحات متا اهمیتی دارد؟

آره. توضیحات متا یک ابزار ارزشمند هم برای کاربران و هم برای موتور جستجو در مورد مدیریت سئو است. هنگامی که صفحه در SERP ظاهر می شود، کاربران آن را اسکن می کنند تا ببینند آیا به درخواست آنها پاسخ می دهد یا خیر. یک توصیف با کیفیت می تواند تأثیر مثبتی بر تعداد افرادی که از طریق سایت شما کلیک می کنند داشته باشد. به نوبه خود، این می تواند ترافیک و تعامل شما را افزایش دهد و رتبه شما را در SERP بهبود بخشد.

 

چگونه توضیحات متا را می نویسیم؟

در اینجا یک تفکیک پنج مرحله ای، بر اساس توصیه ها و پیشنهاداتی است که گوگل در دستورالعمل های وب مستر خود بیان کرده است، در مورد چگونگی نوشتن توضیحات موثر که به رشد CTR شما از لیست های شما در SERP و تبدیل شدن به یک متخصص در SEO کمک می کند.

 

دقت و کیفیت

نگرانی اولیه برای توصیف کیفیت همیشه دقت است. خلاصه باید به درستی محتوا را توصیف کند و انگیزه ای را برای کاربران ایجاد کند تا روی این پیوند خاص کلیک کنند. به خاطر داشته باشید که درست مانند بقیه مطالب شما، پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از فهرستی از کلمات کلیدی، زمینه یا اطلاعات مفید کمی را برای کاربر فراهم می کند. این یک تجربه کاربری ضعیف ایجاد می کند و باعث تشویق کلیک نمی شود. توضیحات متا باید قطعه هایی از محتوای با کیفیت بالا باشد.

 

. محدودیت شخصیت

مهمترین متن را نزدیک ابتدای تگ توضیحات قرار دهید. گوگل محدودیت کاراکتری را برای طول توضیحات متا تعیین نمی کند، اما تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای کاربران در SERP را محدود می کند. بهترین روش این است که طول توضیحات متا را بین 120-150 کاراکتر نگه دارید. این تضمین می کند که کل توضیحات شما هم روی دسکتاپ و هم در تلفن همراه ظاهر می شود.

 

 

 

قوام و اصالت

از آنجایی که توضیحات متا همیشه برای کاربران نمایش داده نمی شود، صاحبان سایت تمایل دارند اهمیت آنها را نادیده بگیرند. به خصوص در حال حاضر از آنجایی که DMOZ دیگر نقشی در این فرآیند نخواهد داشت، برندها باید اطمینان حاصل کنند که هر صفحه دارای توضیحات منحصر به فرد و با کیفیت است، به خصوص برای صفحاتی که متن روی آنها وجود ندارد. توضیحات یکسان نباید در چندین صفحه وب سایت استفاده شود. هر صفحه از محتوا چیزهای متفاوتی را برای کاربر ارائه می دهد، بنابراین توضیحات متا باید به طور مشابه منحصر به فرد باشد و آنچه که صفحه را مهم و مرتبط می کند، بیان کند.

 

از دعوت به اقدام استفاده کنید

توضیح را به عنوان متن اصلی در یک آگهی جستجو در نظر بگیرید. آنچه را که صفحه ارائه می دهد توصیف کنید و سپس از کلمات زبان عملی استفاده کنید، مانند «آموزش چگونه…»، «کشف چگونه…»، «درباره... بخوانید»، «از مزیت استفاده کنید...»، «ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان…» .

 

دستورالعمل های روبات ها در صورت نیاز

از آنجایی که DMOZ دیگر عملیاتی نیست، دستورالعمل روبات های NOODP دیگر استفاده نخواهد شد. با این حال، گوگل همچنان به صاحبان سایت اجازه می دهد تا اگر می خواهند از نمایش هر نوع قطعه ای در SERP توسط موتور جستجو جلوگیری کنند، از دستورالعمل روبات های "nosnippet" استفاده کنند. این باعث می شود که نتیجه فقط عنوان را نشان دهد. تکه هایی که در زیر لینک های وب سایت شما در SERP ظاهر می شوند، نقش مهمی در ایجاد توجه و ترافیک برای وب سایت شما دارند. آنها ارتباط شما را با خوانندگان احتمالی نشان می دهند.

 

توضیحات متا می‌تواند تأثیر قوی بر روی اینکه آیا افراد از طریق نتیجه SERP شما روی محتوای شما کلیک می‌کنند یا خیر، داشته باشد. برای ایجاد توضیحاتی کار کنید که الهام بخش و مجذوب کاربر باشد به طوری که او تمایل داشته باشد کلیک کند و ببیند چه چیز دیگری ممکن است در مورد موضوع بگویید.

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejournal.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinternet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

بازاریابی وابسته به چه معناست؟

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازاریابی وابسته به چه معناست؟

بازاریابی وابسته یک مدل تبلیغاتی است که در آن یک شرکت به دیگران (به عنوان مثال، وبلاگ نویسان) برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ایجاد فروش پول پرداخت می کند. شرکت‌های وابسته تبلیغات می‌گذارند یا محصولات یا خدمات را در وب‌سایت، برنامه یا وبلاگ خود بازاریابی می‌کنند. کمیسیون در سرنخ هایی که به فروش تبدیل می شوند پرداخت می شود.

 

چگونه می توانم یک بازاریاب وابسته شوم؟

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته، در نظر بگیرید که از چه پلتفرمی برای تبلیغ محصولات و/یا خدمات استفاده خواهید کرد.6 وبلاگ ها کانالی موثر برای تبلیغات و تبلیغ هستند، زیرا به وبلاگ نویس اجازه می دهد تا به عنوان یک متخصص، نظر خود را درباره پیشنهاد بیان کند.

 

پس از شناسایی یک پلتفرم، دسته بندی خاصی را پیدا کنید که با آن راحت هستید یا به آن علاقه مند هستید. یک بخش متمرکز بهتر می تواند به شما در جذب یک پایگاه اختصاصی مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌های وابسته تحقیق کنید و یک یا چند مورد را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید، چه کسب کمیسیون‌های بالا یا ایجاد ترافیک بیشتر. در نهایت، محتوای جامد و جالب را در اطراف پیشنهادات ایجاد کنید و برای افزایش ترافیک سایت خود تلاش کنید.

 

نمونه ای از بازاریابی وابسته چیست؟

Buzzfeed یک شرکت رسانه دیجیتال مستقر در نیویورک است که به خاطر اخبار ویروسی و داستان‌های سرگرمی، آزمون‌ها و بررسی محصولات شهرت دارد. بخش خرید Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکای مختلف را مشخص می کند و آنها را بررسی می کند. بازدیدکنندگان می توانند بررسی های محصول Buzzfeed را بخوانند و پیوندهای وابسته را برای خرید انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ایجاد شده از وب سایت آنها کمیسیون دریافت می کند.

 

به عنوان یک بازاریاب وابسته چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

درآمد برای بازاریابان وابسته متفاوت است، برخی از آنها چند صد دلار و برخی شش رقمی درآمد دارند. بستگی به این دارد که چه چیزی در بازار عرضه می شود، چه میزان نفوذ بازاریاب، میزان دسترسی شرکت وابسته و چه مقدار زمان برای بازاریابی محصولات سرمایه گذاری شده است. اغلب، کسانی که زمان بیشتری را صرف بازاریابی محصولات شرکت می کنند، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

بازاریابی وابسته در سال 2021: چیست و چگونه می توانید شروع کنید

 

در ساعتی ناخدا بیدار شوید. از طریق انسداد کامل، خیابان‌های مملو از مسافران نیمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنید. از طریق ایمیل بعد از ایمیل خسته کننده تا زمان انتشار شیرین در ساعت پنج وارد ایمیل شوید.

 

صدای وحشتناکی است؟

 

چه می‌شود اگر به‌جای پرداختن به یکنواختی و بی‌حوصلگی مسابقه موش‌ها برای کسب درآمد چند دلاری، می‌توانید در هر زمان و از هر کجا - حتی وقتی خوابید - درآمد کسب کنید؟

 

این مفهوم پشت بازاریابی وابسته است.

 

بازاریابی وابسته یک تاکتیک محبوب برای افزایش فروش و ایجاد درآمد آنلاین قابل توجه است. فشار جدید به سمت تاکتیک های بازاریابی نه چندان سنتی که هم برای برندها و هم برای بازاریابان وابسته بسیار مفید است، نتیجه داده است. در حقیقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاریابی وابسته استفاده می کنند، آماری که با افزایش هزینه های بازاریابی وابسته هر ساله در ایالات متحده، همچنان افزایش می یابد.

هر ساله 10.1 درصد افزایش هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده وجود دارد، به این معنی که تا سال 2020، این رقم به 6.8 میلیارد دلار خواهد رسید.

در سال 2018، هزینه‌های بازاریابی محتوا 62 درصد از طرح‌های بازاریابی سنتی ارزیابی شد، در حالی که به طور همزمان سه برابر بیشتر از روش‌های سنتی تولید می‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاین را می توان به تأثیر بازاریابی وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغییر کرد و نرخ‌هایی بین 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را برای سازندگان ارائه کرد و این فرصت را برای شرکت‌های وابسته فراهم کرد تا درآمد غیرفعال خود را بر اساس عمودی که در آن می‌فروشند به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

بازاریابی وابسته جیسون استون، که با نام دیگر مربی میلیونر شناخته می شود، تنها در ماه های ژوئن و ژوئیه سال 2017، مسئول 7 میلیون دلار فروش خرده فروشی بود.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته فرآیندی است که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. شرکت وابسته به سادگی محصولی را که از آن لذت می برد جستجو می کند، سپس آن محصول را تبلیغ می کند و از هر فروش که انجام می دهد، بخشی از سود را به دست می آورد. فروش از طریق پیوندهای وابسته از یک وب سایت به وب سایت دیگر ردیابی می شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359

ماکان آریا پارسا: 6 روش برای انگیزه دادن به کارکنان

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ماکان آریا پارسا: 6 روش برای انگیزه  دادن به کارکنان

 

اگر یک کارآفرین هستید و از صمیم قلب به شرکت خود اعتقاد دارید، آتش قوی کارآفرینی در درون شما شعله ور است که هر روز به شما انگیزه می دهد تا سخت تر کار کنید. متاسفم، من نمی توانم در مورد کارمندان شما صحبت کنم.

 

دکتر ماکان آریا پارسا یک کارآفرین بزرگ ایرانی است گاهی اوقات حتی بهترین مدیران باید از بیرون فکر کنند تا راههای خلاقانه و قابل اعتمادی برای ایجاد انگیزه در کار خود بیابند. در اینجا 6 تکنیک و روش برای استفاده از این کارآفرین بزرگ وجود دارد که می توانید به کارکنان خود دستمزد بدهید.

کسب و کار خود را به مکانی دلپذیر تبدیل کنید

 

هیچ کس دوست ندارد ساعت های طولانی را در یک فضای کثیف و کسل کننده بگذراند. داشتن فضایی زیبا، روشن، کاربردی و مفرح آن را برای کارکنان بسیار دلپذیر می کند. مرحله این است که مطمئن شوید آنها با تجهیزات نگهداری می شوند و تجهیزات را به روز کرده و برای اولین بار کار می کنند.

 

لذت بخش کردن محیط کار نباید شما را نگران کند. چون قرار نیست کارهای عجیب و غریب انجام دهید. برای مثال سعی کنید از هنرمندان محلی برای تزیین دیوارها و مبلمان مناسب برای طراحی فضای داخلی دفتر استفاده کنید. همه اینها باعث می شود هنرمندان از بودن و کار در محیط مناسب لذت ببرند و هیجان بیشتری داشته باشند.

مدیری محترم، صادق و حامی باشید

 

از دیدگاه ماکان آریا پارسا، بد مدیریتی یکی از مهم ترین افرادی است که باعث فرار افراد از کار می شود. مواردی مانند احترام، صداقت، حمایت و وضوح مبنایی برای ایجاد یک محیط کاری دوستانه و افزایش انگیزه کارکنان است.

 

کارهای بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا یک رهبر و مربی عالی باشید. اگر در کل، یک مدیر تازه کار ارزش خواندن چند کتاب در این زمینه را دارد. مدیریت مدیریت و ایجاد انگیزه در کارکنان مانند هر مهارت دیگری نیازمند دانش و تمرین است.

 

اگر فردی هستید که همیشه به دنبال کارمندان وفادار و ماندگار هستید، با کارکنان خود با احترام و صداقت رفتار کنید و نقش یک حامی را برای آنها بازی کنید.

به کارکنان پاداش دهید

 

اگر مردم دلیلی برای رشد کسب و کار خود داشته باشند، با شما خواهند ماند. پس تو عرفان می خواهی، پس مواظب خودت باش و داروی سوزن را به من بده. این ممکن است پیشنهادی برای پرداخت صورتحساب برای اعتبار اضافی باشد. گاهی اوقات ممکن است بهتر باشد بخشی از یک پروژه را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید. اگر کارمندان بدانند که برای یک شغل خوب عمل می کنند، استخدام می شوند و احتمال ماندن در آن شغل بسیار بیشتر خواهد بود.

 

پاداش و تقدیر برای مشارکت بیشتر آنها. این خروج از جمعیت بسیاری از افراد مولد است و کارکنان را برای شرکت حفظ می کند. به گفته آقای آریا پارسا، شناخت و اعطای جایزه به کارکنان در قبال کارهای انجام شده برای توسعه شرکت بهترین راه برای افزایش انگیزه افراد است.

 

پاداش دادن به عملکردها و دستاوردهای عالی با آنچه کارکنان شما می خواهند، آنها را ادامه می دهد و آنها را به سمت بهتر شدن سوق می دهد. این برنامه ها را بررسی کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. برنامه های روزانه، هفتگی، سه ماهه یا سالانه.

 

به کارکنان پاداش دهید

به کارکنان فضایی برای رشد بدهید

 

به گفته آقای آریا پارسا، پتانسیل رشد برای افراد مهم است. منظور این کارآفرین تنها رشد مالی نیست، بلکه رشد شغلی نیز هست. راه های زیادی وجود دارد که شرکت شما می تواند فرصت های رشد را به کارمندان خود ارائه دهد. قدرت پرستیژ را دست کم نگیرید. وظایف مهم تر، عناوین شغلی چشمگیرتر و دفاتر بزرگتر. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید برای کمک به کارمندان از آنها استفاده کنید.

 

اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است، فراهم کردن فضایی برای کارمندان خود برای رشد شرکت یک انگیزه عالی است. همچنین این عامل روانی وجود دارد که کارکنان به خاطر کار خود احساس اعتماد و احترام می کنند. اگر در حال افتتاح مکان دوم هستید، به این فکر کنید که کدام یک از کارمندان شما ممکن است برای یک نقش مدیریتی مناسب باشند.

 

وقتی به کارکنان خود بهترین فرصت های رشد را می دهید، آنها فکر می کنند که آنها فقط یک شغل فرعی هستند که می تواند یک شغل تمام عیار باشد.

 

میل انسان به رشد شاید بیشتر در زمینه کار مشهود باشد. با توجه به اینکه ما حدود یک سوم زندگی بزرگسالی خود را در محل کار می گذرانیم، می توان گفت که شغل ما تاثیر زیادی در شادی ما دارد. اگر کارمندان شما از شغل خود راضی نباشند و پیشرفت کنند که به آن دست نیافته اند، به زودی ترک خواهند کرد.

بازخورد مثبت را به اشتراک بگذارید

 

یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به رشد کارکنان این است که به آنها بازخورد بدهید. این یک اهرم کلیدی برای افزایش حس و نشاط کارکنان است. با به روز رسانی گزارش های مستقیم خود در مورد عملکرد شخصی، عملکرد کسب و کار باعث ایجاد حس ارزش در آنها می شود.

 

خیلی خوب است که از کار خود احساس رضایت کنید. در واقع یکی از عوامل کلیدی رضایت شغلی است. رضایت از کسب و کار شما می تواند از مکان های بالقوه حاصل شود. دانستن اینکه شما یک فنجان قهوه عالی برای نجات یک خانه با حذف یک درخت بزرگ درست کرده اید

بهترین ماسک های صورت برای انواع پوست های مختلف

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

بهترین ماسک های صورت برای انواع پوست های مختلف

 

برخی از مواد وجود دارد که هنگام تلاش برای مراقبت از پوست نمی توانید آن ها را از لیست خود حذف کنید، و عسل قطعا در صدر لیست قرار دارد. این غذای اصلی آشپزخانه از عصر حجر در غذا و دارو استفاده می شده است. در اینجا دلایلی وجود دارد که پوست شما نیز آن را دوست دارد.

 

فواید عسل برای پوست

 

عسل به طور طبیعی آنتی باکتریال است که به مبارزه با آکنه کمک می کند. عسل سرشار از آنتی اکسیدان ها است و با رادیکال های آزاد مضری که به پوست شما آسیب می رسانند مبارزه می کند.

 

این یک مرطوب کننده طبیعی است که رطوبت هوا را جذب می کند و پوست شما را مرطوب و صاف می کند. و می تواند به از بین بردن سبوم اضافی (روغن) کمک کند که ممکن است منافذ شما را مسدود کند، که منجر به آن جوش های مزاحم می شود.

 

با استفاده از عسل خام و فرآوری نشده بیشترین فواید را خواهید داشت. و اگر مایل به خریدی عالی  هستید، عسل گون نهاوند را در صدر انتخاب هایتان قرار دهید. این عسل که از گیاه گون در کوهستان های بکر نهاوند برداشت می شود، یک ابر غذای ضد باکتریایی با هزاران فواید برای تقویت سیستم ایمنی و مراقبت از دستگاه گوارش است.

 

نحوه استفاده از عسل روی صورت

 

همه ما برای محصولات مراقبت از پوست پول خرج می کنیم، اما گاهی اوقات بد نیست از سرم های فانتزی صرف نظر کنیم و عسل خوب مصرف کنیم. می توانید از آن برای شستن صورت، تهیه اسکراب یا درمان هفتگی با ماسک عسل خانگی برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید. عسل یک مکمل عالی برای هر رژیم مراقبت از پوست است.

 

در اینجا چند ماسک وجود دارد که برای انجام یک آرایش صورت در خانه مناسب هستند. با پوست تمیز شروع کنید و قبل از استفاده از ماسک، یک پارچه گرم و مرطوب را روی صورت خود قرار دهید تا منافذ پوست باز شود. پس از شستشوی ماسک، صورت خود را با آب سرد برای بستن منافذ بشویید. سپس یک روغن خوب مثل روغن بنفشه یا زیتون روی صورت خود بمالید.

 

8 دستور العمل ماسک صورت عسل

 

در اینجا سوغات نهاوند قصد دارد 8 دستور العمل ساده برای تقویت و درمان پوست را به شما معرفی کند. موردی را پیدا کنید که برای نوع پوست شما یا مشکلی که می خواهید به آن رسیدگی کنید، مناسب باشد.

 

1.ماسک صورت عسل برای پوست های مستعد آکنه

 

متخصصان پوست عاشق جوش شیرین هستند زیرا هم ضد التهاب و هم ضد باکتری است. آن را با آب لیمو لایه بردار و عسل تسکین دهنده ترکیب کنید تا یک ماسک ملایم اما موثر برای کمک به کنترل آکنه داشته باشید.

 

  • 1 قاشق چایخوری لیمو
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • آب لیمو، عسل و جوش شیرین را به یک کاسه کوچک اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و به آرامی روی صورت و گردن بمالید.
  • از ناحیه نزدیک چشم خودداری کنید (آب لیمو و عسل هر دو گزنده می شوند). با مالیدن آن به پوست خود آن را به اسکراب تبدیل نکنید. بعد از 15 دقیقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنید.

 

 

احتیاط در استفاده از آب لیمو: اگرچه لیمو دارای خاصیت روشن کنندگی است، اما می تواند پوست را به نور حساس کند. صورت خود را کاملاً بشویید و اگر بلافاصله بعد از آن زیر نور خورشید قرار گرفتید، پوست صورت خود را تا حد امکان بپوشانید.

 

2.ماسک صورت عسل برای پوست های چرب

 

ماسک های خاک رس برای کنترل پوست چرب عالی هستند. عسل به از بین بردن چربی اضافی کمک می کند و خاک رس چربی های جذب شده  آن را از بین می برد. در حالی که به آرامی لایه برداری می کند.

 

بنتونیت و قرمز مراکشی دو تا از بهترین انتخاب های خاک رس برای متعادل کردن روغن های طبیعی هستند. و هر دو دارای خواص ضد باکتریایی برای درمان پوست مستعد آکنه هستند.

 

  • 1 قاشق چایخوری عسل
  • 1 قاشق چایخوری خاک رس بنتونیت یا خاک رس قرمز مراکشی
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سیب

خاک رس، عسل و سرکه سیب را در یک کاسه کوچک  ترکیب کنید (هنگام کار با خاک رس هرگز از فلز استفاده نکنید). با هم مخلوط کنید و به آرامی روی صورت و گردن بمالید. بعد از 15 دقیقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنید.

 

3.ماسک عسل برای التهاب صورت (یا پوست حساس)

 

چای سبز و عسل دو ماده ای هستند که هر کدام بر روی قرمزی و التهاب پوست اثر ضد التهابی دارند. این ترکیب تسکین دهنده به اندازه کافی برای پوست های حساس ملایم است (اگر نگران هستید یک تست حساسیت انجام دهید). هر دو ترکیب آنتی اکسیدان های قوی هستند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و پوست آسیب دیده را ترمیم می کنند.

 

  • 1 قاشق چایخوری پودر ماچا
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق چایخوری روغن بادام شیرین یا جوجوبا

 

پودر ماچا، عسل و روغن را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید. (اگر پودر ماچا ندارید، یک کیسه چای سبز را باز کنید و از برگ‌های آن استفاده کنید.) آن را روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

 

4.ماسک  عسل برای پوست های خشک

 

عسل و آووکادو ترکیبی عالی از ترکیبات آبرسان برای پوست های خشک هستند. بادام آسیاب شده به آرامی لایه برداری می کند و چربی های خوب آن باعث می شود پوست شما بسیار نرم شود. اگر می خواهید مزایای مرطوب کنندگی بیشتری داشته باشید، یک قاشق غذاخوری روغن به مخلوط اضافه کنید.

 

  • 2 قاشق غذاخوری عسل (یا 1 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری روغنی مانند جوجوبا یا بادام شیرین)
  • یک چهارم آووکادو، له شده
  • 2 قاشق غذاخوری بادام، ریز آسیاب شده

 

عسل و آووکادو را به یک کاسه کوچک اضافه کنید و با هم له کنید. بادام آسیاب شده را هم بزنید. روی صورت و گردن بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

 

5.ماسک عسل برای تغییر رنگ

 

ماسک‌های زردچوبه معمولاً برای صاف کردن رنگ پوست و کاهش خطوط ریز و لکه‌های تیره یا جای زخم استفاده می‌شوند. عسل یک اثر سفید کنندگی جزئی می افزاید در حالی که آب لیمو و ماست به آرامی لایه برداری می کنند تا از شر پوست مرده خلاص شوند و رشد سلول های جدید را تشویق کنند.

 

  • 1 قاشق چایخوری آب لیمو
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری ماست
  • 1/4 قاشق چایخوری پودر زردچوبه

 

همه مواد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. یک لایه نازک را روی کل صورت و گردن خود بمالید. 20 دقیقه استراحت کنید و با آب گرم بشویید. ماسک را به صورت هفتگی تکرار کنید یا از مخلوط به عنوان یک درمان روزانه لکه ها با مالیدن آن بر روی مناطق تیره رنگ استفاده کنید. نتایج 2-3 ماه طول می کشد.

 

6.ماسک عسل برای مبارزه با آلودگی

 

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که نه تنها پوست را ترمیم می کند، بلکه به مبارزه با رادیکال های آزاد که به پوست آسیب می رسانند نیز کمک می کند. آلودگی ناشی از هوا یا آسیب اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث التهاب پوست شود. این ماسک ترکیبی از عسل و ویتامین E برای محافظت و ترمیم همزمان است.

 

-1 کپسول ویتامین E

-1 قاشق غذاخوری عسل

 

هر دو ماده را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید تا به شکل خمیر درآید. به مدت 15 دقیقه روی صورت بمالید و سپس با آب گرم و یک پارچه شستشو بشویید. ممکن است برای پاک کردن کل ماسک نیاز به شستشوی مکرر داشته باشد.

 

7.ماسک عسل برای پوست های حساس

 

بلغور جو دوسر اغلب یک ماده ضروری برای پوست های تحریک شده یا حساس است. خواص تسکین دهنده آن به بیماری هایی مانند اگزما یا پسوریازیس کمک می کند. خواص ضد التهابی بلغور جو دوسر همراه با اجزای ضد باکتری عسل، این ماسک را به انتخابی عالی برای پوست های مستعد آکنه که به راحتی تحریک یا حساس می شوند، تبدیل کرده است.

 

  • 1 قاشق غذاخوری عسل گشنیز نهاوند
  • 2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر پخته شده

 

 

عسل و بلغور جو دوسر را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی تشکیل شود و با نوک انگشتان روی صورت یا پوست تحریک شده بمالید. قبل از شستن با آب گرم، بگذارید 15-20 دقیقه بماند.

 

8.ماسک عسل برای پیری پوست

 

تخم مرغ حاوی لوتئین است که به آبرسانی و ترمیم بافت پوست کمک می کند. خواص حفظ رطوبت عسل، همراه با سفیده تخم مرغ و خواص سفت کنندگی آن، ترکیبی قوی  برای مبارزه با پیری پوست ایجاد می کند.

 

با افزودن اینها به عملکرد سلولی حمایتی که چند قطره کندر ایجاد می کند، ماسکی سرشار از خواص تقویت کننده پوست خواهید داشت.

 

  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • سفیده تخم مرغ 1عدد
  • 2 قطره اسانس کندر

 

 

سفیده تخم مرغ و عسل را مخلوط کرده، کندر را به آن اضافه کنید و به صورت و گردن بمالید. از ناحیه چشم دوری کنید.

 

عطر کندر نیز فضای آرامش بخشی را ایجاد می کند، پس بنشینید و اجازه دهید ماسک کار را انجام دهد. بعد از 10-15 دقیقه با آب گرم آن را بشویید.

منبع: https://soghatnahavand.ir/

 

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

https://en.gravatar.com/soghatnahavand

https://www.quora.com/profile/Bobby-Miller-344

https://www.indiegogo.com/individuals/28664629

https://soundcloud.com/user-804956295

https://buddypress.org/members/bobbymiller4/profile/

https://speakerdeck.com/bobbymiller4

https://issuu.com/bobbymiller41

 

بلوک سیمانی سبک

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بلوک سیمانی سبک

بلوک های سیمانی سبک با جایگزینی شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شیل یا تخته سنگ ساخته می شوند. خاک رس منبسط شده، شیل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهایت (1093 درجه سانتیگراد) تولید می شوند. در این دما، به دلیل تولید سریع گازهای ناشی از احتراق مقادیر کمی از مواد آلی محبوس شده در داخل، مواد پف می‌کنند. یک بلوک سبک معمولی 10.0-12.7 کیلوگرم وزن دارد و برای ساخت دیوارها و پارتیشن های غیر باربر استفاده می شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنین مواد طبیعی آتشفشانی مانند پوکه و اسکوریا برای ساخت بلوک های سبک استفاده می شود.

علاوه بر اجزای اصلی، مخلوط بتن مورد استفاده برای ساخت بلوک سیمانی همچنین ممکن است حاوی مواد شیمیایی مختلفی به نام مواد افزودنی برای تغییر زمان پخت، افزایش مقاومت فشاری یا بهبود کارایی باشد. این مخلوط ممکن است دارای رنگدانه‌هایی باشد تا به بلوک‌ها رنگی یکنواخت بدهد، یا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌ای پوشانده شود تا جلوه‌ای تزیینی ایجاد کند یا محافظت در برابر حملات شیمیایی ایجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزینی ترموست، ماسه سیلیسی و رنگدانه های رنگی ساخته می شوند.

بلوک سیمانی استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب برای پیشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسی مطرح میشود که محل پروژه و کاربری سازه از جمله این موارد میباشد. ویلا سازی از جمله پروژه های رایج در شهرهای مختلف یا حومه شهرها می باشد که به دلیل وسعت فضا و شرایط اقلیمی منطقه، باید برای ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دلیل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازی، کاربرد بلوکهای سبک در ویلا سازی  یا کاربرد بلوکهای سیمانی سبک در انبوه سازی، متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسی قرار میگیرد.

قبل از هر چیز به تعریف ویلا و تفاوت این سازه با منازل مسکونی معمولی می پردازیم. ویلا به سازه ای می گویند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا این سازه ها در مناطق ییلاقی برای بهره مندی ساکنان از طبیعت، منظره و آب و هوای خوش منطقه ساخته میشود. مصالحی که برای ساخت ویلا بایستی انتخاب شود، نباید از ظرفیت حرارتی بالا برخوردار باشد، که البته باز این موضوع، بسته به تغییرات آب و هوایی منطقه در طول شبانه روز و میزان استفاده ساکنان از ویلا، مورد بررسی قرار میگیرد.

 

میزان استفاده از بلوک سیمانی در پروژه‌های ساختمانی

در واقع، در اکثر پروژه‌های ساختمانی با توصیه مهندسین ساختمان، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به‌صورت کاملا فراگیر و تثبیت شده از این محصول استفاده می‌کنند.

 

بلوک سیمانی سبک مخلوط سیمان، پوکه معدنی و آب است که در میکسر ملات تولید می‌شود و در دستگاه‌های اتوماتیک جدید تولید و پرس می‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده می‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترین و اصلی‌ترین مصالح ساختمانی است. بلوک استاندارد از ترکیب سیمان، پوکه معدنی یا ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با‌ اندازه‌های مختلف فرآوری می‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جایگزین اجر (خشت) با مزیت‌های بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً برای دیوارهای غیر باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازی و شیب‌بندی ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گیری است.

فناوری تولید بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زنی از تکنولوژی‌های جدید در فرآوری ساختمان‌ها است.

 

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

۲۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

پس از قطع شدن درختان ، چوب ها با ماشین های مخصوص خرد می شوند و به ورقه های نازک چیپسی تبدیل می شوند. و سپس بسته به نوع مورد نیاز وارد چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت شیمیایی و یا چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت مکانیکی می شوند.

 

در روش شیمیایی ابتدا از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده می شود. سپس به آن محلول سدیم سولفات و یا سولفیت که البته سولفات رایج تر است را می افزایند که موجب حذف لیگنین می شود و به این ترتیب مقوای قهوه ای رنگی با کیفیت بالا تولید می شود که البته می توان طی مراحلی آن را سفید رنگ نیز کرد.

کارتن سازی در کرج

در روش مکانیکی ورقه ها را از یک رنده خاص برای حذف بافت مقاوم چوب از جمله لیگین استفاده می شود. به دلیل اینکه این روش بازدهی صد در صد ندارد، کاغذ تولیدی بی کیفیت است. اما چون هزینه کمی دارد به صورت گسترده ای استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

معراج هم در دسته بهترین شرکت های هواپیمایی کشور قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی یکی از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است و این خوش قولی به دلیل تاخیر بسیار اندک پروازهای این ایرلاین است. علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر این معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها نیز دست قدرتمندی داشته و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. این گواهینامه برای اولین بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این ایرلاین از دیگر مواردی است که باعث رضایت خاطر مسافران پروازهای این ایرلاین شده است.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت