پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

۸۲ بازديد ۰ نظر

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

 

بسياري از تحليل گران صنايع غذايي بر اين باور هستند كه خلاقيت و نوآوري جاي بسيار زيادي براي رشد اين صنعت بزرگ دارد و در همين زمينه بازار هاي بزرگ خريد و فروش عمده B2B مانند بازارهاي بزرگي همچون علي بابا چين و آمازون به وجود آمده كه به رشد صنايع بسيار كمك كرده اند.

ايران به دليل وجود پتانسيل هاي بسياري در زمينه توليدات صنعتي و مخصوصا صنعت كشاورزي كه قابليت صادرات به ديگر كشورها يكي از مكان هايي است كه پتانسيل بسيار بالايي براي بازار عمده خريد و فروش در عرصه محلي و جهاني دارد. بازار عمده محصولات صادراتي ايران از جمله پسته و برنج ايراني بسيار در دنيا شناخته شده است و با ايجاد بازار عمده خريد و فروش در اين حوزه مي توان مشتريان خارجي بيشتري به زنجيره فروش اين محصولات متصل كرد.

ما واقعاً در ايران به صنعت آنلاين خريد و فروش عمده بيشتري نياز داريم كه در آن اپراتورها بتوانند با توليدكنندگان عمده ارتباط برقرار كنند ، قيمت گذاري را راحت تر كنند و سفارش آنلاين را بدون هرگونه تماس تلفني ، اسناد و مدارك و مزاحمت هاي آنلاين براي خريداران عمده فراهم كنند.

 

در اين راه خوشبختانه كارآفرينان با خلاقيت بسيار بازارهاي عمده اي طراحي كرده اند كه به راحتي براي فعالين صنايع غذايي قابل دسترس بوده و آن ها مي توانند به آساني با يكديگر ارتباط برقرار كرده و علاوه بر آگاهي از قيمت هاي بازار به مشتريان جديد نيز دست پيدا كنند.

در اينجا ليست بازارهاي عمده مفيد و برجسته فعال حوزه B2B در سراسر جهان وجود دارد.

zh1z_z6.jpg

 

 

 

TradeKey

 

يك بازار عمده فروشي گسترده B2B براي اتصال تأمين كنندگان عمده با خريداران عمده در سراسر جهان است. اين بازار عمده تمركز شديدي بر كشورهاي آسيايي به ويژه هند ، چين ، پاكستان ، تايوان ، مالزي و بنگلادش دارد.

 

اين سايت سه سرويس قوي به مشتريان خود ارائه مي دهد. اولين خدمت اين بازار ثبت درخواست خريد است؛ بسياري از خريداران عمده كه به دنبال يك محصول خاص هستند  با استفاده از اين خدمت مي توانند ادرخواست خريد خود را به هزاران تامين كننده در اين بازار بزرگ ارايه دهند و در صورت موجود بودن آن تامين كنندگان به صورت مستقيم به خريدار اعلام كرده  و خدمات خود را ارائه مي دهند.

 

دومين خدمت اين بازار عمده فروشي اين است كه شما در آنجا مي توانيد محصولات متنوعي را از هزاران فروشنده مشاهده كنيد ، دسته بندي از عمده فروشان ، توليد كنندگان و كارخانه هايي كه به دنبال صادرات محصولات خود هستند توزيع شده است. سوم شركت ها ، كه در آن شما مي توانيد يك فهرست كامل از تامين كنندگان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيدا كنيد.

 

همچنين اين گزينه را براي شما فراهم مي كند كه نماينده فروشندگان ، صادركنندگان ، عمده فروشان و ساير شركت هاي كوچك و متوسط ??شويد و به اين ترتيب بتوانيد به صورت كميسيون براي آن ها فروش داشته باشيد. از برنامه شما گرفته تا تجارت جهاني ، پيشرو و سريعترين رشد (B2B) پورتال آنلاين تجارت به تجارت است كه واردكنندگان ، صادر كنندگان و مشاغل كوچك و متوسط ??در سراسر جهان را براي تجارت بين المللي متصل مي كند. با توجه به برنامه مهم نيست كه در كجا هستيد ، اكنون مي توانيد براي تأمين كنندگان جديد جستجو كنيد ، با خريداران جديد در حال حركت ارتباط برقرار كنيد.

 

TradeKey.com ثابت كرده است كه يك پلت فرم تجاري معتبر آنلاين براي تجارت جهاني است ، قوت آن تجارت عمده فروشي يا واردات عمده اي يا صادرات. TradeKey با موتورهاي بي نظير و قدرتمند تطبيق تجاري و ابزارهاي تبليغاتي كارآمد خود ، سالهاست كه فاصله بين تأمين كنندگان و خريداران ، توليدكنندگان و واردكنندگان از 240 كشور جهان را به خريداران عمده رسانده است.

 

                                                                    

 

رپورتاژ آگهي چيست ؟

۹۲ بازديد ۰ نظر

رپورتاژ آگهي چيست ؟

  • رپورتاژ آگهي چيست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مديران بازاريابي و وبمستران شركت ها كه براي بهبود رتبه سايت خود درگوگل بدنبال روش هاي جديد سئو و بهينه سازي سايت هستند ، پس از جستجو متوجه ميشوند كه سايت هاي آموزش سئو و متخصصين سئو رپورتاژ آگهي را به عنوان يكي از بهترين و جديد ترين تكنيك ها براي دستيابي به رتبه اول گوگل معرفي ميكنند.

    به خبر تبليغاتي گفته ميشود كه جهت معرفي خدمات و محصولات كسب و كار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود .

    رپورتاژ آگهي چه تاثيري در سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنيا به عنوان يكي از موثرترين تكنيك ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل استفاده ميشود؟

    چطور يكي از بهترين روش هاي بازاريابي آنلاين و برندينگ است كه شركت هاي مختلف براي كسب اعتبار بالاتر و جلب مشتري بيشتر استفاده ميكنند ؟

    رپورتاژ يعني چه ؟

    به معني گزارش است كه از كلمه ريپورت گرفته شده است ، repotrage يك كلمه فرانسوي است .

    رپورتاژ در حوزه تبليغات اينترنتي و سئو سايت به عنوان يك گزارش يا مصاحبه براي معرفي برندها يا اشخاص در سايت هاي خبري مطرح شده است و بصورت يك حبر تبليغاتي منتشر ميشود.

    همچنين يكي از بهترين روش‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي است كه بزرگترين برندهاي دنيا براي معرفي محصولات و خدمات جديد خود از آن استفاده ميكنند و به اين دليل تاثيرگذاري بالايي دارد كه نوعي تبليغات غيرمستقيم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بيشتر اعتماد ميكنند و كل مطلب را مشتاقانه مطالعه ميكنند .

    درواقع رپورتاژ آگهي يك خبر تبليغاتي است كه در قالب يك مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري پربازديد منتشر ميشود كه شامل يك تيتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عكس و هايپرلينك فالو ميباشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

۱۰۹ بازديد ۰ نظر

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

۹۱ بازديد ۰ نظر

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

تعطيلي بقاع متبركه تا ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت

۱۰۲ بازديد ۰ نظر

تعطيلي بقاع متبركه تا ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت - تابناك

  • تعطيلي بقاع متبركه تا ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت - تابناك

    دبير ستاد رئيس بقاع متبركه از غيرعلمي بودن برخي اظهارات مبني بر آنتي باكتريال بودن سازه‌هاي حرم خبر داد و گفت: ضدعفوني كردن همه بقاع متبركه در كشور امكان‌پذير نيست.

    به گزارش ميزان، فخرالدين صابري، دبير ستاد رئيس بقاع متبركه وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و ميراث فرهنگي به تشريح تمهيدات انديشيده شده براي تعطيلي بقاع متبركه پرداخت و گفت: ما در ارتباط با موضوع مقابله با بيماري كرونا و مديريت و وضعيت شرايط پيش‌آمده تابع نظرات و تصميم‌گيري مراكز بهداشتي كشور هستيم و به لحاظ تجربي و تخصصي تعيين‌تكليف وضعيت مردم و وضعيت همه ادارات هم بر عهده همين نهاد‌هاي مربوطه است.

    وي با بيان اينكه كمك به انتشار و گسرش اين بيماري يك گناه محسوب مي‌شود، تصريح كرد: همانطور كه رهبر معظم انقلاب بر اين مساله تاكيد داشتند، همه بايد براي پيشگيري از اين بيماري همه اقدامات لازمه را انجام دهيم تا اين بيماري ريشه‌كن شود.

    صابري در ادامه تاكيد كرد: توصيه اول ما به مردم اين است كه به هيچ وجه به اماكن مذهبي و زيارتگاه‌ها مراجعه نكنند و عرض ادب و ارادت و اخلاصشان را از راه دور داشته باشند و واقعا مراعات مسائل بهداشتي را انجام دهند.

    وي خاطرنشان كرد: در شرايط فعلي كه با تعطيلي نماز‌هاي جمعه، برگزاري مراسم ختم و اعتكاف بنا به مصلحت كشور روبه‌رو شده‌ايم، طبيعي است كه مراجعات به بقاع متبركه هم بايد طبق همين رويه و شيوه عمومي در ارتباط با اجتماعات مذهبي باشد.

    دبير ستاد رئيس بقاع متبركه خاطرنشان كرد: ضدعفوني كردن و كنترل بقاع متبركه هم امكان پذير نيست و در شرايط كنوني بهترين راه اين است كه مردم ملاحظه كنند و با مراكز بهداشتي و درماني همكاري داشته باشند تا شيوع اين بيماري واگيردار با همكاري مردم كمتر شده و اين رويه حتما بايد تا ارديبهشت ماه ادامه پيدا كند.

    وي ادامه داد: بقاع متبركه در كشور به لحاظ امكانات در يك سطح نيستند و طبيعي است كه امكانات حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه در مقايسه با ديگر بقاع متبركه كشور قابل قياس نباشد و اقدامات ضدعفوني كننده هم در اين اماكن به طور محدود انجام شده است.

    صابري در پايان با اشاره به غيرعلمي بودن برخي اظهارنظر‌ها درباره اينكه بقاع حرم آنتي باكتريال هستند، خاطرنشان كرد: برخي به شفابخشي اماكن متبركه استناد مي‌كنند كه ما هم شكي در آن نداريم، اما اين موضوع نبايد وسيله‌اي براي بي احتياطي ما در مقابله تجمعات صورت بگيرد و اين مباحث توجيه علمي ندارد و بيشتر اين اظهارات بر اساس تعصبات مذهبي گفته مي‌شود.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تعطيلي بقاع متبركه تا ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت

 

تازه هاي نشر بهمن 97 كاواك

۱۰۱ بازديد ۰ نظر

كتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپايگاني)

مجيد كاشاني و معراج قنبري  | انتشارات نظر

بهزاد گلپايگاني، هنرمند نقاش و طراحي گرافيك در سال ???? و در خانواده‌اي نظامي به دنيا آمد. او تحصيلات خود را به پيشنهاد دوستش عباس مشهدي‌زاده از هنرستان هنرهاي زيباي پسران تهران كه به تازگي راه‌اندازي شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشي آغاز كرد و سپس در دانشكده هنرهاي تزئيني تهران و سپس در هنرهاي زيباي پاريس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاريس به تحصيل و طراحي روي پارچه پرداخت. گلپايگاني در مقاطع مختلفي تحصيلات عالي خود را، در ايران و همچنين فرانسه نيمه كاره رها كرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالري‌ها و دست‌اندركاران نيز به دليل ضوابط تجاري و تشريفات فراوان تفاهمي ندارد، از اين‌رو از بسياري از هم‌دوره‌اي‌هاي خود شهرت كمتري كسب كرد.

كتاب صنعت و امپراتوري

اريك هابسبام | مترجم: عبدالله كوثري | انتشارات ماهي

انقلاب صنعتي سرآغاز بنيادي‌ترين دگرگوني در زندگي آدمي در طول تاريخ مستند مكتوب است. اين انقلاب زماني كوتاه با تاريخ بريتانياي كبير انطباق يافت و بدين گونه تمامي اقتصاد جهان بر گرد اين كشور بنا شد و اين امر بريتانيا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهاني‌اي كرد كه هيچ كشوري تا به اين اندازه بدان دست نيافته است. در آن لحظه از تاريخ جهان،بريتانيا تنها صادركننده تنها واردكننده‌ي عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمايه‌گذار در خارج تنها امپرياليست و تنها كشور با سياستي به راستي جهاني بود. هابسبام در اين كتاب ظهور بريتانيا در مقام نخستين قدرت صنعتي، سقوط آن از جايگاه موقت پيشگامي، رابطه‌ي كم و بيش ويژه‌ي آن با ديگر بخش‌هاي جهان و برخي اثرات اين همه را بر كل جامعه و طبقات گوناگون آن كشور مورد بررسي قرار داده است.

كتاب مسافر تنها

جك كرواك | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نكردم. جدا در نهايت اشتياق در پي تجربه‌اي بودم كه براي شهروند دنياي مدرن به ندرت پيش مي‌آيد؛ خلوت مطلق و راحت در دنياي ناآرام طبيعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقيق بگويم. ما اصلا نمي‌دانستيم كه طي زمستان گذشته چقدر در كوهستاني كه بنا بود به آن‌جا بروم برف باريده.

خريد اينترنتي كتاب از كاواك

 

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

۸۵ بازديد ۰ نظر

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه كنندگي و كارگرداني و نويسندگي مصطفي كيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاكردوست، مهران احمدي و محسن كيايي هستند. ژانر فيلم مطرب كمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد كرد و در سال 1398 در انكارا كار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است كه در سايت كافه فيلم مي توانيد نسخه كامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود كنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

مسافرتهاي هيجان انگيز امسال با تور مشهد، تور قشم و تور چابهار

۸۸ بازديد ۰ نظر

 

مسافرتهاي هيجان انگيز امسال با تور مشهد، تور قشم و تور چابهار

وب سايت آخرين نيوز ميگه مسافرتهاي هيجان انگيز با تور مشهد، تور قشم و تور چابهار انقدر خوبند كه شايد يكي از دلايل سفر كردن خود را، گريز از اضطراب هايي بدانيد كه در زندگي روزمره گريبان شما را مي گيرد. شما به سفر مي رويد كه  به آرامش  روان و جان، دست بيابيد. آنگاه با ديدن دورنماي دل انگيز و زيباي مناظر، جسم شما نيز طراوت و سرمستي پيدا مي كند. اما بايد بدانيد تور مشهد كه يكي از سه دغدغه اصلي مسافرت، براي تور چابهار و تور قشم هستند در به كجا رفتن، معناي خود را مي يابد. انتخاب صحيح مكاني كه براي سفر در نظر مي گيريد، داراي اهميت زيادي مي باشد. البته شايد به عنوان دومين دغدغه در سفر، چگونگي رفتن براي شما مهم باشد.

 آيا با وسيله شخصي به سفر برويد يا مسئوليت اين كار را به عهده يك آژانس مسافرتي معتبر، با تورهاي جذاب گردشگري واگذار نماييد. البته شما در باره اين گزينه ها به خود كوچكترين نگراني راه ندهيد، زيرا ما با بهترين پيشنهادات، همراه شما هستيم.

 

امسال كجا بريم؟

به نظر مي رسد كه با سؤال خوبي، مواجه شده ايد. محل هاي زيارتي يا مكانهاي سياحتي و شايد هم زيارت به همراه سياحت، مكان منتخب شما است. مطلب اينجاست كه براستي شما در كدام مقاصد سفري، به منظور اصلي خود نائل مي شويد و آسايش را به همراه خوش گذراندن، در آنجا مي يابيد. حالا ديگر وقت آن است كه به سليقه خوش پسند خود، مراجعه كنيد و به بهترين انتخاب از موارد پيشنهادي زير بپردازيد. 

 

تور مشهد با عظمتي پر از معنويت و سرگرمي

اگر خواهان مسافرتي سرگرم كننده از مكاني تاريخي، طبيعي به همراه زيارت هستيد، بي شك شهر مشهد مقر حرم مقدس امام رضا (ع) بهترين مكان مي باشد. شما مي توانيد در بارگاه ملكوتي امام، خود را غرق در زيارت و عرفان بسازيد. آنگاه صادقانه خواسته هاي دل و گره هاي زندگي را، در محضر با شكوه و پرعظمت امام رضا(ع) بازگو نماييد.  يادتان باشد كه ملتمسانه اجابت دعاهاي خود را، خواهان شويد. آنگاه با شوق از اين زيارت سرمست كننده و معنوي در تور مشهد، جهت بازديد نقاط ديدني شهر عازم شويد.

 

حرم امام رضا (ع)

 

جاذبه هاي تماشايي و دلچسب مشهد

در مشهد با مراكز گردشگري متعددي، روبه رو خواهيد شد كه هر يك شما را مجذوب خود خواهد نمود. از پارك معروف كوه سنگي كه به روايتي محل تاجگذاري شاه عباس صفوي است، گرفته تا آرامگاه شاعر بزرگ ايران، حكيم ابوالقاسم فردوسي كه  با سروده هاي حماسي شاهنامه، نام خود را جاودان نمود. تازه مي توانيد مقصد تفريحي سفر  را، در منطقه زيبا و هيجان انگيز ييلاقي شانديز بدانيد. البته اگر قدم به شانديز نهاديد، هرگز تست كباب هاي خوشمزه و آبدار شيشليك شانديز را، به فراموشي نسپاريد. همچنين در مشهد، به تماشاي جاذبه هايي نظير وكيل آباد، هفت حوض كه پاركي با وجود هفت حوضچه با جريان طبيعي آب مي باشد، برويد. راستي لذت گردشگري در شهرستان طرقبه را، با تماشاي مركز تفريحي و گردشگري چاليدره به اوج برسانيد. باغ گياه شناسي، مقبره تماشايي نادر شاه افشار و ... از مراكز جالب توجه ديگري است كه شما مي توانيد در تور مشهد، مورد بازديد قرار داده و از آنها لذت فراواني ببريد.

 

11nj_m9.jpg

چاليدره مشهد

 

لذت تماشاي معجزه خلقتي زيبا و هيجان انگيز در تور قشم

قصد داريم شما را به جنوب كشور و در مجاورت آبهاي نيلگون خليج فارس، به بزرگترين جزيره استان هرمزگان يعني جزيره قشم رهنمون سازيم. باور كنيد كه اينجا دقيقاً، سرزميني است كه پاسخگوي همه سلايق مي باشد. شما در تور قشم مي توانيد، به تماشاي طبيعت زيبا و شوق انگيز جزيره برويد. آنگاه در هنگامه اي شگفتي ساز، از پديده فرسايش به دره ستاره ها قدم بگذاريد. جزاير ناز را، در هنگام جزر و مد ببينيد. با يك قايق سواري مهيج، درختان حرا را كه خصلتي سازگار با آب شور دريا دارند، در جنگل حرا مشاهده كنيد.

 

جنگل حرا

 

 آنگاه از بازديد گنبد نمكي يا  غار نمكدان جزيره قشم لذت ببريد.  علاوه بر تفريحات و جاذبه هاي سرمست كننده جزيره قشم، استفاده از ورزش هاي هيجان انگيز آبي، چون اسكي روي آب، غواصي و ... را نيز مي توانيد، مورد آزمون قرار دهيد. همچنين برفراز آبهاي نيلگون خليج فارس، بر چتر پاراسل كه به يك قايق موتوري متصل است،  در آسمان دور از آلودگي در تور قشم به پرواز در آييد. آنگاه احساسي از رهايي، آزادي و هيجاني وصف ناپذير را تجربه كنيد. تازه با خريدي دلچسب، به خاطرات سفر خود رنگ ماندگاري ببخشيد.  

 

پاراسل سواري

 

تور چابهار تجربه اي ماجراجويانه و به خاطرماندني

صبر كنيد، هنوز تمام نشده به شما تعهدي نانوشته سپرده ايم كه شهرهايي را كه در مسافرت امسال بيشتر خوش مي گذرد، معرفي نماييم. اين بار كوله بار سفر را در چاه بهار، شهري از استان سيستان و بلوچستان، در مجاورت آبهاي گرم عمان واقع در جنوب شرقي ايران مي گشائيم. آنگاه در تور چابهار به ديدار آفرينشي شگفتي ساز، در كوه هاي برش خورده مينياتوري كه خلقتي افسانه اي از كره مريخ را تجسم مي كند، مي رويد. همچنين تماشاي  تالاب صورتي رنگ ليپار، با جادوي زيباي پرندگان رنگارنگ آن  و پديده بهت انگيز كوه هاي گل افشان را از دست ندهيد.

 

تالاب ليپار

 

تصميم نهايي براي سفرهاي داخلي

راستي به ديدار مناطق تاريخي نظير قلعه پرتغالي ها با معماري جذاب و قلعه پيروزگت كه نمايي از تاريخ دوران اشكانيان و ساسانيان را نمايش مي دهد، به روستاي تيس برويد. آنگاه در ساحل زيباي مرجاني تيس، بازي و رقص موج هاي عظيم را با صخره هاي بلند شاهد باشيد. اينجاست كه بعد از خواندن اين مقاله راحت ميتوانيد تصميم بگيريد كه تور چابهار امسال كجا مسافرت خوش ميگذره يا تور مشهد و تور قشم، بايد انتخاب كنيم.

 همينطور از ساحل بكر مكران، ساحل تنگ با درخشندگي و انعكاس نور خوشرنگ آبي آن در شب ها و ساحل صخره اي چابهار، احساسي از آرامش را بخود ارمغان دهيد. تازه مي توانيد به غارهاي بان مسيتي چابهار برويد و به كشف آنچه در آنجا مي گذرد، بپردازيد. شايان ذكر است كه شما مي توانيد علاوه بر جاذبه گردشگري بي بديل چابهار، به خريدي جانانه و مقرون به صرفه از صنايع دستي و تهيه انواع سوغات محلي از بازارهاي سنتي بپردازيد. همچنين خريد انواع پارچه هاي رنگارنگ بلوچي، جواهرات و زيور آلات از صنايع دستي چابهار را فراموش نسازيد. آنگاه با هر بار نگاه كردن به آنها، حظ و خوشي سفر را دو چندان سازيد.

 

گل افشان چابهار

 

سخن پاياني:

 راستي سومين دغدغه اصلي سفر را در بردن وسايلي كه واقعاً نيازي واجب در  مسافرتها است، در نظر بگيريد. البته يادتان باشد كه عينك آفتابي، كلاه و كرم ضدآفتاب را، در سفرهاي خود جزء وسايل لازم بدانيد. همچنين جهت بدست آوردن اطلاعات واجب در تورهاي گردشگري سه شهر ذكر شده، بهتر است با آژانسهايي كار كندي كه از نظر مجوز سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري معتبر بوده و چندين سال سابقه كار و مسافر بري داشته باشند، اينطوري خيال خودتان و خانواده راحتتر خواهد بود. معمولا جاهاي ديدني مشهد، قشم و چابهار انقدر زياد است كه زمان زيادي لازم خواهيد داشت تا همه را ببينيد براي همين آژانس حرفه اي سفر ميتواند برنامه ريزي دقيق و مناسبي را براي شما تدارك ببنيد تا بدون دغدغه به همه مواردي كه دوست داريد برسيد.

واقعا اين سه شهر اسم برده شده از جاهاي ديدني ناب در ايران و حتي جهان ميباشند. همه شما دعوتيد تا از ديدنيهاي مشهد، قشم و چابهار ديدن كنيد. در اين شهرها گنجينه هايي نهفته است كه سفر شما را كاملتر ميكند و خوبي آنها اين است كه هم براي سفرهاي خانوادگي مناسب هستند و هم براي سفرهاي مجردي. پس طبق سليقه اي كه داريد اين تورها را انتخاب كنيد و مسافرتي بي نظير در سفرهاي داخلي براي خود تدارك ببينيد.

آنگاه يقين داشته باشيد كه آژانس با تجربه، پاسخگوي معتبري، براي تمامي سؤالات شما خواهد بود. بنابراين سفر را  با خيالي جمع، با آژانس مسافرتي متخصص تورهاي داخلي به خاطراتي شيرين تبديل كنيد.

منبع خبر:

www.akharinnews.com/

 

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

۹۰ بازديد ۰ نظر

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فكر مي كنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي كنند؟ بايد بگوييم يكي از اصلي ترين راه هايي كه ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي كنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به كمك آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت كنند. اگر شما هم به فكر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي كنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام كنيد، بايد بدانيد داشتن مدرك ديپلم به همراه مدرك پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي كه متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مدرك قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر كوه نور مي تواند اطلاعات تكميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارك لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن كه بتوانيد ويزاي تحصيلي كشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرك ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرك پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  3. ترجمه مدرك كارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  4. ترجمه مدرك كارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرك كارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دكتري)
  6. كپي پاسپورت
  7. گواهي مدرك زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرك كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يك از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن كه براي تحصيل در اتريش اقدام كنيد، بدانيد كه تحصيل در اين كشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين كار هزينه اي بپردازيد. نكته ديگر اين است كه هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نكته مهمي كه در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است كه حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين كشور به زبان آلماني تدريس مي كنند و شما براي آن كه پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرك معتبر زبان آلماني خود را ارائه كنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل كشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با كسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟ 

  • امكان تحصيل رايگان
  • امكانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه كار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امكان سفر به 21 كشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن كار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يكي از مهمترين كشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين كشور كه يكي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امكان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي كه علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر كوه نور كمك گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد كه نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امكان تحصيل رايگان
  2. امكان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امكان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن كار و دريافت ويزاي كاري
  4. امكان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن كار
  5. امكان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امكان كار همراه با تحصيل
  7. امكان كار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شكل تمام وقت
  8. امكان رفت و آمد به كشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارك زير نياز داريد:

  • دو نسخه كپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عكس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • مدرك پذيرش تحصيلي
  • فرم تكميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارك سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره كارشناسي يا كارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر كوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يكي از معتبرترين مراكز اعزام دانشجو به كشورهاي اروپايي معرفي كرده و شرايطي را فراهم آورد كه افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسكان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر كوه نور همراه شوند.

 

 

چاپ بنر تولد يك خلاقيت براي جذابيت جشن هاي تولد

۹۷ بازديد ۰ نظر

چاپ بنر تولد يك خلاقيت براي جذابيت جشن هاي تولد

جشن تولد به عنوان يكي از مهمترين رويدادهاي زندگي هر فرد در طول سال

     مهمترين رويداد زندگي هر انساني تولد اوست و همچنين روزهاي مهم ديگري كه مي تواند براي افراد بهترين اتفاق باشد. جشن گرفتن وگرامي داشتن چنين روزهايي در هر منطقه و مكاني آداب خاص خود را دارد و آذين بندي مراسم هاي شادي وجه مشترك همه فرهنگ هاست.

تم هاي مختلف در طراحي و چاپ بنر تولد

يكي از ويژگي هاي بنر تولد، ايجاد دكوراسيوني شيك و جذاب است كه غالبا در طرح هاي مختلفي نظير

  • عكس شخص
  • تصاوير مهيج كودكانه
  • تم طبيعت و …. طراحي و چاپ مي شوند؛

كه براي هر رده سني بويژه كودكان چاپ يك بنر تولد خوب و متناسب جذابيت خاص خود را دارا مي باشد.

ابعاد مختلف در چاپ بنر تولد

     بنر تولد در اندازه و ابعاد مختلف بسته به نياز مشتريان و محل قرار گيري آن چاپ مي شوند. همچنين بنر تولد بر روي ديوار، پايه و چهارچوب قابل نصب است و به سادگي مي توانيد يك تولد منحصر به فرد را رقم بزنيد.

اماكن مناسب براي نصب بنر تولد

     بنر تولد مناسب براي فضاي داخلي و يا خارجي است كه شما مي توانيد با اطمينان خاطر اقدام به تهيه آن نماييد چرا كه در اثر عواملي نظير آب، پارگي و خراش مقاوم هستند. بنابراين بدون توجه به آب و هوا يك كار ايستاده و شگفت انگيزي را مي توانيد در معرض نمايش قرار دهيد.

ارزاني چاپ بنر تولد، يك ويژگي منحصر به فرد

علاوه بر زيبايي بنر تولد، ارزان بودن، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن طرح ها نيز از ديگر مزاياي بنر تولد است.

جنس متريال بنرهاي تولد به همراه مهمترين متريال

     بنر ها در انواع مختلفي عرصه مي شوند كه بهترين نوع آن براي چاپ بنر تولد، وينيل است چرا كه دوام و وزن پايين و جلوه گري قابل توجهي دارد. نوع متريال مورد استفاده كره اي و چيني مي باشد كه در قيمت نهايي چاپ بنر تولد تاثير گذار است.

استقبال از چاپ بنر براي تولد در ايران

      با ورود اينترنت در دو دهه اخير شاهد دگرگوني هاي بسياري در نحوه سبك زندگي هستيم و عموم مردم با تاثير گرفتن از فرهنگ كشورهاي ديگر روش هاي جذابي را براي برگزاري مهماني ها در نظر مي گيرند. روند استقبال از بنر تولد در چند سال اخير به ندرت شكل گرفت تا به امروز كه در اكثر مهماني ها و مراسم هاي تولد مي توانيد طرح هاي متنوع و شاد را نظاره كنيد.

ادامه مطلب : چاپ بنر تولد

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :