بازي خطرناك رولت روسي

۵۱ بازديد ۰ نظر

بازي خطرناك رولت روسي

 

در اين مقاله ما قصد داريم تا در مورد بازي مرگ يا زندگي يا همان بازي خطرناك رولت روسي براي شما بنويسيم. خيلي ها اين بازي با بازي رولت كه يكي از محبوب ترين بازي هاي كازينويي است اشتباه بگيرند. بازي رولت كه در كازينو انجام مي شود قوانين خيلي سخت و پيچيده اي ندارد و مي توانيد از طريق همين بازي به درآمد خوب و قابل توجهي دست پيدا كنيد.

ولي بازي رولت روسي يك بازي كاملا متفاوت است كه مي توان گفت يكي از خطرناك ترين بازي هايي است كه در مورد مرگ و زندگي است. به همين خاطر است كه به اين بازي، بازي مرگ و زندگي هم مي گويند و هر كسي جرات انجام اين بازي را ندارند.

چرا كه كسي كه در اين بازي مي بازد، نه تنها تمام پول خود را از دست مي دهد، بلكه خيلي راحت جان خود را از دست خواهد داد.

در ادامه خيلي بيشتر در مورد اين بازي به شما خواهيم گفت. ولي اميدوارم كه هيچ وقت وسوسه انجام اين بازي را نداشته باشيد و هرگز به فكر امتحان كردن آن نباشيد.

 

بازي رولت روسي چيست؟

بازي رولت روسي اسم يك نوع شرط‌بندي و يا بازي است كه همان گونه كه گفته شد، صحبت در مورد مرگ و زندگي دارد. در اين بازي شركت‌كنندگان يك گلوله را در يك  هفت‌ تير با ظرفيتي از يك تا پنج گلوله كه گاهي اوقات هم ممكن است شش گلوله داشته باشد انجام مي گيرد.

معمولا در اين بازي در تنفگ يك گلوله مي گذارند و بقيه را خالي مي‌گذارند. بعد خشاب تنفگ را چندين بار چرخانده مي‌شود تا كسي نفهمد كه اين گلوله دقيقا در كدام خانه قرار گرفته است.بعد لوله ي تفنگ را بر روي شقيقه ي خود قرار مي دهند و ماشه را مي‌كشند.

كلمه «رولت روسي» براي اولين بار توسط يك نويسنده‌ ي آمريكايي در سال ???? استفاده شد. در حالت كلاسيك اين بازي  بعد از هر بار فشار دادن ماشه (و دادن هفت‌تير به نفر بعد)، خشاب دوباره چرخانده مي‌شود. در اين حالت، احتمال شليك ‌شدن گلوله در هر دست، يك‌ششم يا تقريباً ????? درصد خواهد بود.

 

دليل محبوبيت بازي رولت روسي چيست؟

يكي از اصلي ترين دلايلي كه افراد دوست دارند اين بازي را انجام دهند اين است كه افراد مي توانند ميزان شجاعت خود را به چالش بكشند و اگر خيلي خوش شانس باشند از همين طريق مي توانند كلي پول به دست بياورند.

يكي ديگر از دلايل ديگر انجام اين بازي اين است كه مي تواند هم نشان دهنده ميزان شجاعت افراد باشد و يا بي حوصلگي و يا ميل به خودكشي و يا همان طور كه گفتيم شرط بندي كردن باشد!

منبع : mosaferatkonid

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.