دانستني هاي سنگ آنتيك و مرمر به همراه كاربرد آن ها

۳۸ بازديد ۰ نظر

دانستني هاي سنگ آنتيك و مرمر به همراه كاربرد آن ها

سنگ ها به عنوان يكي از كاربردي ترين مصالح ساختماني به شمار مي روند كه از آنها در بخش هاي مختلف ساختمان استفاده مي شود. انتخاب سنگ مناسب و باكيفيت از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه برخي سنگ ها براي فضاي بيرون و برخي براي فضاي داخل ساختمان مناسب هستند. انتخاب مركز خريد مناسب براي تهيه سنگ هاي مورد نيازتان يكي از مهمترين موارد حائز اهميت است چرا كه هريك از مراكز فروش سنگ اقدام به ارائه سنگ هايي باكيفيت متفاوت نموده اند و چنانچه مركز معتبري را براي خريد سنگ انتخاب كرده باشيد از كيفيت و جنس سنگ خريداري شده اطمينان خواهيد داشت. قيمت سنگ از ديگر موارد حائز اهميت در خريد آن به شمار مي رود و بي شك همگان به دنبال راه هايي هستند تا بتوانند سنگ هاي مورد نياز خود را با نازلترين ميزان هزينه ها خريداري كنند. خوشبختانه در كشور ايران شاهد معادن مختلف سنگ هستيم و مي توانيد انواع اقسام سنگ هاي داخلي را با قيمت هاي مناسب خريداري كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري در اين رابطه ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ آنتيك

سنگ آنتيك يكي از پركاربردترين سنگ هاي ساختماني است كه از به هم چسبيدن تكه سنگ هاي تراورتن و مرمر به وجود مي آيد. اين تكه سنگ هاي خرد شده با استفاده از رزين هاي مخصوص به يكديگر چسبانده مي شوند و سنگي مستحكم به نام سنگ انتيك را به وجود مي آورند. سنگ هاي آنتيك در دو نوع طبيعي و مصنوعي به بازار عرضه مي شوند كه هريك از آنها مزيت هاي خاصي دارند و مي توانيد بهترين مورد را متناسب با نوع خواسته خود انتخاب نماييد. سنگ هاي آنتيك به هيچ وجه تغيير رنگ نمي دهند و به همين دليل از زيبايي آن اطمينان كامل داشته باشيد. سنگ هاي آنتيك در برابر گرما بسيار مقاوم بوده و به همين دليل مي توان از آن براي فضاي پشت شومينه نيز استفاده كرد. اين سنگ ها را مي توانيد به راحتي تميز كاري كرده و يا با آب بشوييد. سنگ هاي آنتيك به دليل ضخامت زيادي كه دارند به عنوان عايق صدا، دما و آتش نيز به كار مي روند.

كاربرد سنگ آنتيك

سنگ هاي آنتيك كاربردهاي متعددي دارند و به دليل استحكام بالا، مي توان آنها را در بخش هاي خارجي و داخلي ساختمان استفاده نمود. برخي افراد بخش هايي از نماي ساختمان خود را نيز با سنگ آنتيك تزيين مي كنند كه البته در نصب سنگ آنتيك در اين بخش ها بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد. سنگ هاي آنتيك براي زيباسازي بخش هاي داخلي ساختمان به كار مي روند و معمولا در بخش هاي پشت تلويزيون شاهد اين نوع سنگ ها هستيم. سنگ هاي آنتيك در انواع اقسام رنگ هاي مختلف به بازار عرضه شده اند و از اين رو مي توانيد مناسب ترين رنگ را متناسب با خواسته خود خريداري كنيد. شومينه به دليل گرمايي كه از خود بيرون مي دهد باعث ترك برداشتن ديوارهاي گچي مي شود و از اين رو با پوشش ديوار پشت شومينه يا بخاري با سنگ هاي آنتيك باعث افزايش مقاومت ديوار و همچنين زيبايي آن خواهيد شد.

 

 

سنگ مرمر چيست؟

سنگ مرمر به عنوان يكي از پركاربردترين انواع سنگ ها به شمار مي رود كه زيبايي منحصر به فردي داشته و هر فردي را مجذوب خود خواهد ساخت. مرمر معمولا در اطراف معادن تراورتن يافت مي شود چرا كه مرمر نيز از شاخه سنگ هاي آهكي است كه تحت فشار زياد به دست مي آيد. سنگ هاي مرمر هيچگونه تخلخلي ندارند و تنها رگه هايي را در ساختار آن شاهد هستيم. سنگ هاي تراورتن به دليل شفافيت بالايي كه دارند نور را به آساني از خود عبور مي دهند و از اين رو با افتادن نور بر روي آنها شاهد درخشيدن آن خواهيم بود. سنگ هاي مرمر در انواع اقسام رنگ هاي مختلف قابل مشاهده هستند. سنگ مرمر سبز به عنوان يكي از بهترين سنگ ها از اين نوع شناخته مي شوند كه از اين نوع سنگ معمولا براي اماكن زيارتي استفاده مي شود.

قيمت سنگ مرمر

قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. قيمت سنگ مرمر به عوامل متعددي بستگي دارد و از اين رو نمي توان رقم ثابتي براي قيمت اين نوع سنگ ها در نظر گرفت. سنگ هاي مرمري كه اندازه بزرگي دارند معمولا قيمت بالاتري خواهند داشت و از اين رو چنانچه به دنبال خريد سنگ مرمر با قيمت ارزان هستيد مي توانيد سنگ هاي با اندازه كوچك تر را انتخاب كنيد. براي مشاهده قيمت دقيق سنگ مرمر مي توانيد به وب سايت اينترنتي شركت ما مراجعه كرده و از به روزترين قيمت هاي سنگ اطلاع يابيد. شركت ما اقدام به ارائه انواع مختلف سنگ ها با نازلترين ميزان قيمت ها نموده است و كيفيت سنگ هاي ارائه شده در آن بسيار بالا خواهد بود.

 

سنگ نما

نماي ساختمان از اهميت ويژه اي برخوردار است و بي شك هر فردي تمايل دارند كه نماي ساختمان وي همچون مرواريد بدرخشد. براي نماي ساختمان خود مي توانيد از سنگ هاي مختلفي استفاده كنيد كه مرمر و تراورتن از جمله پركاربردترين ها براي اين بخش هستند. سنگ هاي تراورتن به دليل تخلخل بالايي كه دارند وزن پاييني داشته و يكي از بهترين انتخاب ها براي سنگ نما هستند. اين سنگ ها مقاومت بالايي در برابر عوامل محيطي داشته و مي توان آن را در انواع رنگ هاي مختلف مشاهده كرد.

خريد سنگ نما

بسياري به دنبال خريد سنگ نما با قيمت هاي مناسب هستند و براي مشاهده قيمت سنگ نما و خريد آن مي توانيد به وب سايت اينترنتي شركت ما مراجعه كنيد. خريد اينترنتي سنگ نما اين امكان را به شما خواهد داد تا در كوتاه ترين زمان ممكن اقدام به خريد بهترين نوع سنگ ها نماييد. با مراجعه به وب سايت شركت ما مي توانيد انواع اقسام سنگ هاي مختلف را مشاهده كرده و پس از مقايسه آنها نسبت به خريد بهترين مورد اقدام كنيد. پس از خريد نيز سنگ نماي خريداري شده در كوتاه ترين زمان ممكن به تمامي شهر هاي كشور ارسال خواهد شد. در هنگام تحويل سنگ نيز مي توانيد از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://biiut.com/read-blog/10399
http://truehickman42.booklikes.com/post/4704933/
https://www.sosyalcoin.net/read-blog/9063
https://www.launchora.com/story/1639663510--0
https://all4webs.com/heyir59755/1576158515751740-1605159115751?6169=28903

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.